Darmowa i szybka dostawa *| Kup teraz, zapłać później | Kliknij i odbierz | Brak zwrotów

Nadszedł czas, abyśmy mieli Camping!

rss

Do Wielkanocy jest już mniej niż 40 dni i chociaż Wielkanoc jest trochę wcześniej w tym roku, więc możemy powiedzieć, że teraz jest mniej niż 40 dni do Wielkanocy nieco wcześniej, pozostaje faktem, że pierwszy dzień świąteczny od ostatniego nas.

Jest to również pierwszy dzień wolny od pracy w roku, który jest widoczny wcześniej i wcześniej każdego roku. Czekoladowe Jajka pojawiają się na każdym wolnym miejscu na półce, jak tylko osiągniemy 26 grudnia.

To 4 dni wolne - nic się nie dzieje, chyba że jesteś młodszym doktorem, w którym to przypadku pracujesz za mniej niż kiedyś, podczas gdy my wszyscy możemy jeździć na kemping i we wszystkich przypadkach jest nam bardzo miło, że jesteś w takim przypadku odcinek pijanego namiotu.

Jest też zabawna niedziela, w której supermarkety są zamknięte, ponieważ mają określony rozmiar lub kształt.

Co więc zrobić?

Czasami pierwszy dzień wolny od pracy to dzień, w którym ludzie robią mniej, aby odzyskać po miesiącach rachunków za karty kredytowe od Bożego Narodzenia i nieustannego niepokoju o -20 i śnieg.

To dziwne, ponieważ już nie jest zima, ale nadal wydaje się całkiem podobna, ale z Eggs.. a potem nagle robi się trochę cieplej.

Co robić?

W 1995 roku ja i przyjaciel - to mieli być dwaj przyjaciele, ale jeden leżał, zdecydowałem, że pójdziemy z mojego ówczesnego domu Sheffield do Hope, w Peak District i obozie. Zamierzeniem było następnie przejście do Castleton.

Mówią w tych częściach: Live in Hope, Die in Castleton. Dla nas prawie tak było. Krok za daleko, prawie, w bardzo zimny dzień.

Oparliśmy się na namiocie moich przyjaciół, romansie 1 dwóch mężczyzn ze sklepu, który w tamtych czasach był siecią sklepów przy głównych ulicach. Dziwnie, mój wujek prowadził sklep wspinaczkowy w Sheffield i sprzedawał namioty, ale z jakiegoś powodu wybraliśmy tańszy.

Zanim spędziliśmy długie dni na silnym, zimnym wietrze, potrzebowaliśmy piwa. Po kilku rozbiliśmy namiot na małym, ale zatłoczonym kempingu.

Wiatr, deszcz, zimno.

Spakowałem się przez cztery lub pięć dni i do czwartej nad ranem nosiłem każdą odzież, którą przyniosłem. Gdyby plecak, który miałem przy sobie, był wystarczająco duży, też bym go nosił.

Damien powiedział, że całą noc zastanawiał się, jakie będą moje pierwsze słowa rano. Kiedy byli - „Chodźmy do domu”, jestem pewien, że widziałem łzę radości w jego oku - zamrożoną.

Tego dnia poszliśmy do Castleton. Natknęliśmy się na dziecko, które odważyło się kupić lody na patyku, a potem przylgnęło do niego język, ponieważ powietrze było zimniejsze niż na patyku. Ostatnią rzeczą, jaką go widzieliśmy, była starsza pani w kooperacji, która gotowała czajnik i siadała na nim.

W drodze do domu, w pociągu, przysięgałem, że nigdy więcej nie zabiorę namiotu na kemping, który nie byłby w stanie wytrzymać wiatru, i który nie widziałby nas podczas świąt wielkanocnych.

Na Wielkanoc jest to pierwsza szansa, aby się tam dostać. Aby mieć czas, ponieważ sklepy są zamknięte, a ty masz cztery dni, aby cieszyć się wolnym czasem, ale cokolwiek robisz, strzeż się łatwej opcji. Kup odpowiedni namiot - Kup odpowiedni sprzęt i ciesz się nim.

Nie sądzę, że od tamtej pory mieliśmy tak chłodną Wielkanoc.

Nigdy nie zapomnę 1995 roku i często śmiejemy się z naszej jednodniowej wycieczki na kemping, ale przegapiliśmy kilka kolejnych dni w Hope i Castleton i dziesiątki razy, gdy wróciłem, podobało mi się, wiedząc, że moje łóżko było wygodne, a mój namiot był ciepły i suchy.

Nie mówię tylko, że kup OLPRO - po prostu kup namiot i odpowiednie akcesoria, z których będziesz cieszyć się i których będziesz używać w kółko. To jest powód, dla którego zaczęliśmy 5 lat temu. To nie musi być Wielkanocnych być mokro i wietrznie w Wielkiej Brytanii, ale zrobiliśmy OLPRO namioty i nadmuchiwane markizy kamper przetrwać pogodę Great British.

Odtąd będziemy kontynuować blogowanie i wszystkie nasze starsze blogi, od czterech ostatnich lat również będziemy publikować posty ponownie. Powiemy ci o tym, co robimy, nasze myśli, nasze doświadczenia i mam nadzieję, że ci się spodoba.

Jako brytyjska marka stworzona i zainspirowana przez Wielką Brytanię... ale sprzedajemy na całym świecie, chcemy, abyś wiedział więcej o marce i produktach, które wytwarzamy i których również używamy.

I mamy jeszcze więcej. W tym roku mamy pięć lat, ale dopiero co zaczęliśmy.