Darmowa i szybka dostawa *| Kup teraz, zapłać później | Kliknij i odbierz | Brak zwrotów

Kim są OLPRO i co robimy?

rss

Po raz pierwszy opublikowany w 2013 roku.

Na pewno tworzymy całkiem fajne rzeczy na zewnątrz. Zacząłem 3 lata temu, kiedy porzuciłem zatrudnienie innych, zaczęliśmy projektować i wymyślać rzeczy, które sprawiłyby, że przebywanie na świeżym powietrzu było jeszcze przyjemniejsze.

W zespole jest nas teraz 9 i cały czas się rozwijamy.

Oprócz świata kempingów mamy w zespole ludzi od odzieży i marketingu. Zawsze patrzymy na to, co możemy opracować lub co możemy zrobić, czego jeszcze nie ma. Doprowadziło nas to do różnych ścieżek, ale zawsze jesteśmy gotowi odkrywać nowe pomysły.

Nasza ekspozycja w mediach społecznościowych pomogła (21 000 obserwujących na Twitterze), ponieważ otrzymujemy świetne opinie od znajomych i obserwujących.

Jesteśmy naprawdę dobrze znani z zestawów Melamine . Projektujemy, a następnie produkujemy fantastyczne projekty Melamine dla osób, które chcą czegoś współczesnego i fajnego. Nasz zestaw Melamine Berrow Hill jest teraz sprzedawany na całym świecie i był prezentowany w wielu mediach, a także zdobył wiele nagród. To świetny zestaw przedstawiający camping, karawaning, dziką przyrodę i drzewa! Po Berrow Hill uruchomiliśmy Bewdley, który jest stworzony dla ogrodnika.

Niedawno wypuściliśmy nasz zestaw Eat Out . To oszalało. Tym razem chcieliśmy stworzyć zestaw, w którym wszystko w pudełku było inne. Tak więc osoba, która kupuje zestaw Melamine Eat Out otrzymuje 16 różnych produktów - 8 talerzy, 4 miski i 4 kubki, ale wszystkie mają różne akwarele.

Każdy uwielbia Eat Out , które ostatnio pojawiły się w magazynie Jamie Olivers.

Z dala od Melamine produkujemy namioty.

Znowu nie robimy nudnych rzeczy.

Nasza rodzina namiotów obejmuje trzy kolorowe wzory i specjalne funkcje dla rodzin. Zdobywaliśmy nagrody w prasie krajowej 2 lata z rzędu za projekt namiotu i współpracę z kilkoma festiwalami. Nasze nowe Kokony wygrały Festiwalowy Namiot Roku dla Czterech Koi, a dzięki takim funkcjom, jak zdejmowany panel i ciemniejsze miejsca do spania, nie byliśmy zaskoczeni.

Cały czas obozujemy, więc namioty te są poddawane wielu testom i często je ulepszamy przed uruchomieniem.

W 2015 roku wprowadzamy na rynek nasze namioty Martley 2.0 i Wichenford 2.0. Więcej na ten temat w nadchodzących miesiącach.

Jednym z produktów, którego nie widzieliśmy od razu, była chata Pop Up Beach Hut. Ten fantastyczny pełnowymiarowy domek plażowy możesz zabrać ze sobą wszędzie! Jest dostarczany w 80-centymetrowej torbie i wystarczy zabrać go na plażę - otwórz go i voila! Masz gdzie się zrelaksować i trzymać dzieci z dala od słońca.

Staliśmy się znani z naszej Beach Hut i ponownie, można ją było zobaczyć w wielu telewizorach i czasopismach. Otrzymaliśmy również świetne e-maile i zdjęcia od ludzi, którzy znaleźli dla nich wszelkiego rodzaju szalone zastosowania. Ostatnio była to regularna funkcja na Lotaryngii w Benidorm.

OLPRO stały się również znane (w naszej własnej wodzie do kąpieli) dzięki wytwarzaniu bardzo fantazyjnych chemikaliów, w tym Bottom & Top PLUS, który jest chemią toaletową i spłukiwaną w toalecie, wysoce skoncentrowanym oraz w butelce odmierzającej - tak dla obozowiczów i przyczep kempingowych potrzebujesz zabierz ze sobą tylko jedną małą butelkę - zamiast dwóch wielkich butelek. Oszczędza pieniądze, czas, miejsce i wysiłek.

A jeśli to wszystko nie wystarczy, produkujemy również śpiwory, wiatrówki, kołki namiotowe, torby i pokrowce na wszelkiego rodzaju akcesoria kempingowe, markizy, dywany namiotowe, oświetlenie i akcesoria do przyczep kempingowych.

I wreszcie w 2014/2015 zostaliśmy wyłącznym dystrybutorem akcesoriów Happy Camper od Unikia w Wielkiej Brytanii i dla Safire Roaster. Są to dwie bardzo OLPRO produkty, pierwsza z Norwegii i Safire z Południowej Afryki.

Pełną ofertę OLPRO można zobaczyć na stronie http: // www. OLPRO

Ponieważ jesteśmy dość funky, sprzedajemy tylko ludziom o podobnych upodobaniach, więc jest wiele miejsc, w których nie można kupić naszych produktów. Jeśli chcesz gdzieś znaleźć, napisz do nas lub zadzwoń, a my z przyjemnością pomożemy. Zaopatrujemy ponad 150 detalistów i wielu z wielu sklepów, więc powinniśmy znaleźć kogoś w pobliżu.

Jeśli chcesz sprzedawać nasze produkty, skontaktuj się z nami, a chętnie porozmawiamy o tym, co robimy i wsparciu, jakie możemy zaoferować detalistom.