Darmowa i szybka dostawa *| Kup teraz, zapłać później | Kliknij i odbierz | Brak zwrotów

Jeziora, bryza Loopo i długie spacery.

rss

Panoramę Pojezierza ze szczytu skalistej skały

Opuściliśmy Worcestershire wcześnie w piątek, mając nadzieję, że unikniemy najgorszego ruchu na drodze M5 i M6. SatNav powiedział optymistycznie 4 godziny, jednak tak nie było i przeżyliśmy stresującą 6 godzinną podróż przerywaną przewidywalnymi wymiotami małego dziecka i śpiewami „jesteśmy już prawie na miejscu ?!”

Zjechaliśmy z autostrady i prosto na wspaniale kręte, kręte drogi i osłonięte kamiennymi murami pola Pojezierza. Owce i jagnięta były wszędzie, mgła znikała w oddali, a dzieci rozweselały widok dalekich gór podobnych do świata Piotra Królika.

Owce Herdwick na kamiennej ścianie

Droga przez Austhwaite Brow była oszałamiająca (choć perwersyjnie), z widokiem na zdradzieckie zejście do zacienionych, porośniętych dzwonkami dolin z bełkoczącymi potokami i mnóstwem innych jagniąt. Osiągnęliśmy Kemping Fisherground i od razu zachwyciło go jego położenie - na płaskiej skrawku ziemi uprawnej u podnóża grzbietu dużych, skalistych skał. Biorąc pod uwagę, że były to święta wielkanocne, wszyscy byliśmy zdumieni, że oprócz mojego brata i jego rodziny, którzy już się rozbili, tylko my byliśmy na miejscu - prognoza Storm Hannah bez wątpienia zniechęca ludzi.

Odbiór był bardzo pomocny - pożyczył nam rozszerzenie EHU, ponieważ nasz był zbyt krótki, zaoferował nam jajka, oprowadził nas po obiektach. Podeszli z nami na boisko, a potem nas zostawili. To była nasza pierwsza podróż z naszą nową markizą do naszego kampera do samodzielnego montażu - wysokiej klasy Renault Trafic. Markiza to Loopo Bryza. To był także pierwszy raz, kiedy go wystawiliśmy, ale wszyscy byliśmy naprawdę zaskoczeni, jak łatwo było. Rozpakowaliśmy torbę, wyjęliśmy markizę i położyliśmy ją na ziemi, znaleźliśmy punkty nadmuchiwania i napompowaliśmy wiązki za pomocą dużej pompy dostarczonej z markizą. (Wcześniej obejrzałem kilka filmów o tym, jak je rozstawić, więc miałem trochę przewagi!) Minęło około minuty pompowania, zanim belki stały się sztywne, i przy pomocy ręki mojego brata wyciągnęliśmy markiza ustawiona pionowo i ustalona. Prawidłowe wyrównanie furgonetki z tunelem było trochę skrzypcem, biorąc pod uwagę, że po raz pierwszy go wypróbowaliśmy i nie byliśmy pewni, jak blisko będzie musiał się zbliżyć, aby upewnić się, że tunel markizy będzie pasował do awangarda. Dzięki prognozie Storm Hannah nie chcieliśmy ryzykować wycieków między furgonetką a tunelem. Po krótkiej przerwie doszliśmy do wniosku, gdzie umieścić furgonetkę, i wykorzystaliśmy paski, aby przymocować tunel do góry. Następnie rozkładamy baldachim werandy i ustawiamy ze stołem, krzesłami, kuchenką i zabawkami dla dzieci.

samochód kempingowy i markiza do jazdy na kempingu w Pojezierzu

Byłem pod wielkim wrażeniem ilości miejsca w markizie! Mój brat i jego rodzina przywieźli ze sobą namiot dla 4 osób, w którym nie mogliby wstać (on ma 6,4 ”, podobnie jak mój mąż, jego żona ma 6,1”, a ja 5,9 ”, więc lubimy dużo miejsca na głowie! ), ale wszyscy moglibyśmy powstać w Loopo Bryza. Gdy spadł deszcz, wszyscy usiedliśmy w środku, aby podgrzać curry, a dzieci bawiły się, a deszcz i wiatr padały na markizę. Po zainstalowaniu sztab burzowych w celu zwiększenia siły, wszyscy z radością stwierdziliśmy, jak bezpieczni, ciepli i suchi jesteśmy.

Kemping Fisherground jest teraz wysoko na naszej liście kempingów do odwiedzenia. Tuż obok znajduje się tor parowy, z którego można zatrzymaćpociągiem parowym i zabierz go koleją do Ravenglass, mała nadmorska wioska z kamienistą plażą, kilkoma pubami i niesamowitymi widokami podczas podróży. Wszyscy staliśmy się dużymi dziećmi, gdy wybraliśmy się na naszą przygodę z pociągiem parowym iz powrotem - po prostu idealne.

Pociąg strumieniowy Ravenglass

Witryna ma również wiele bardzo przydatnych funkcji, takich jak gorąca skrzynia do suszenia butów, pralek i suszarek oraz nieskazitelnie czyste toalety i prysznice z dużą ilością miejsca. Prysznice mają 50 pensów, ale dwa 50 pensów zapewnią ci idealnie długi prysznic - a nawet bezpłatną suszarkę do włosów! Istnieje również zamrażarka do ponownego zamrażania bloków lodówki. Dzieci absolutnie UWIELBIAŁY to, ponieważ jest dla nich fantastyczny plac zabaw z zabawnym strumykiem i małym jeziorem z tratwami i kijem, po którym mogą się kołysać.

Następnego dnia zostawiliśmy dzieci z bratem i mężem, a ja ruszyliśmy za miejsce, aby przejść przez skaliste skały powyżej. Ścieżka przez domy z boku kempingu prowadzi do stromego zbocza nad torami kolejowymi, skąd wychodzisz na wrzosowiska powyżej.

Pies i mężczyzna siedzący na skale patrząc na widok na Pojezierze

Nieuchwytny sygnał telefoniczny wrócił po dotarciu na summit skały, więc zawołaliśmy mojego brata i pomachaliśmy do dzieci z dużej wysokości. W tym momencie quady trochę krzyczały, więc ucieszyłem się, gdy wspinaczka wyrównała się i dotarliśmy do dużego tarn.

Tarn w Pojezierzu

Po krótkim wiosłowaniu dla psa rozpoczęliśmy zejście. Widoki były po prostu oszałamiające i mogliśmy zobaczyć kemping poniżej, a także pociąg parowy pędzący wzdłuż toru. Na zachodzie mogliśmy nawet zobaczyć morze za Ravenglass. Zeszliśmy zygzakowatą ścieżką na drogę i wróciliśmy na kemping, boląc nogi, ale bardzo zadowoleni.

Kemping Fisherground z góry

Byliśmy w stanie zostać tylko na dwie noce, a ponieważ wyglądało na to, że nadchodzi deszcz, postanowiliśmy spakować markizę, gdy była sucha. Byłem trochę zaniepokojony tym, czy uda nam się go włożyć z powrotem do torby, ale proces pakowania się był tak szybki, jak to się stało. Wyjęliśmy wszystkie kołki, usunęliśmy sztabki, odłączyliśmy paski, zwijaliśmy wszystkich facetów, a następnie wypuszczaliśmy powietrze z belek. Spuszczono powietrze pod własnym ciężarem, bez konieczności ściskania go płasko. Złożyliśmy go na trzy części, susząc podłogę, kiedy szliśmy razem, ściereczką, a następnie zwinęliśmy. Paski dostarczone w torbie przydały się bardzo do wiązania markizy i wkładania jej z powrotem do torby - która była tak niesamowicie pojemna, że ​​udało nam się również włożyć wszystkie inne drobiazgi, w tym dodatkowe kołki - z miejscem do stracenia. Z łatwością wślizgnął się z powrotem pod łóżko do kampera i skończyliśmy.

Jesteśmy absolutnie nad księżycem, że znaleźliśmy tak wspaniały kemping i genialną markizę - oba razem stworzyły cudownie odżywczy weekend, pomimo najlepszych prób Storm Hannah, by nas zniechęcić. Wszyscy świetnie się bawili i nie możemy się doczekać kolejnej przygody.