Darmowa i szybka dostawa *| Kup teraz, zapłać później | Kliknij i odbierz | Brak zwrotów

Przegląd roku OLPRO MD do tej pory

rss
Przegląd roku OLPRO MD do tej pory

Żeby to powiedzieć Rok 2020 był niezwykłym rokiem, to chyba duże niedomówienie. To było zły rok na biwakowanie na początku, kiedy świeciło słońce i nie mogliśmy iść dalej niż nasze ogrody, ale wykorzystaliśmy to jak najlepiej, a potem, gdy mogliśmy się wydostać z deszczu i wiatru. To było trudniejsze do zdobyciaw zat obozowiskos z ograniczoną przestrzenią i „ucieczką” has inne odczucie. Kempingi w lipcu, sierpniu i wrześniu wyprzedane iteraz przyjmujemy rezerwacje na przyszły rok. Przyszły rok będzie równie pracowity.

Jako marka również wzloty i upadki - ponieważ tak dobrze poradziliśmy sobie z tak wieloma osobami posiadającymi teraz produkty OLPRO, ale jednocześnie wiemy, że nie byliśmy w stanie dostarczyć każdemu, kto chce jednego z naszych namiotów, markiz do kamperów, zestawy melaminowe, parawany lub cokolwiek innego, co robimy - i wiemy, że nie byliśmy w stanie odpowiedzieć na każdy e-mail i wiadomość w tak krótkim czasie, jaki byśmy chcieli, ponieważ był bardzo zajęty.

2020, nasz dziewiąty rok jako marka, był kluczowy dla OLPRO. OLPRO jest ndostępne w większej liczbie krajów niż kiedykolwiek wcześniej, z szersza gama produktów niż kiedykolwiek wcześniej i większy zespół w siedzibie OLPRO thzaNigdy wcześniej, ale staraliśmy się poradzić sobie z wydajnością, którą daliśmy koncentrację popytu w tak krótkim czasie. Tam, gdzie zwykle zapytania o produkty, pytania dotyczące zapasów i wiadomości od osób, które są właścicielami naszych produktów, pojawiały się przez 6 lub 7 miesięcy, w 2020 r. Trwało to ponad 2 miesiące, co oznacza, że ​​nie byliśmy w stanie tak szybko odpowiadać na pytania ludzi. T.Produkty, których ludzie chcieli, sprzedały się tak szybko i chociaż stworzyliśmy znakomitą kombinację sposobów, w jakie ludzie mogą z nami rozmawiać, działaliśmy wolniej, niż kiedykolwiek chcielibyśmy być. To było jasne połączenie wzrostu popytu i koncentracji popytu w krótszym okresie.

W przyszłym roku mamy dziesięć lat.

Jesteśmy jedną z nielicznych rodzimych marek kempingowych - zaprojektowanych w Wielkiej Brytanii przez ludzi, którzy obozują jak Ty - i robimy to przez wiele, wiele lat. Nie dostarczamy za pośrednictwem wielu sklepów kempingowych, ponieważ chcemy zaoszczędzić pieniądze, sprzedając je bezpośrednio lub za pośrednictwem jednego z naszych bardzo wybranych sprzedawców detalicznych, w którym przekazujemy im naszą marżę - więc nadal płacisz mniej za jakość.

Nasz rozwój sprowadza się do ludzi, którzy bronią marki i rzeczy, które robimy, są inne, i zawsze istnieje obawa, że ​​nie byłeś w stanie odpowiedzieć na pytania lub być tam, aby wspierać ludzi - że tracisz kilka osób, które mogą również stać się orędownikami tego, co staramy się robić na kempingu.

Jednak rozwiązujemy ten problem, gdy do zespołu dołącza jeszcze więcej osób - w przyszłym roku podwoimy liczbę osób w całej firmie i wprowadzimy sposoby, które jeszcze bardziej ułatwią utrzymywanie kontaktu. Jak co roku słuchamy i uczymy się.

I chociaż wiele problemów związanych z komunikacją i zapasami dotyczy właśnie tego niezwykłego roku. będziemy gotowi i będziemy w stanie zapewnić najlepsze możliwe wsparcie w przyszłym roku - z rozszerzoną gamą produktów i wieloma wydarzeniami z okazji 10-lecia.

Wreszcie, niektóre z przesłanych nam zdjęć były niesamowite - zwykle nasze namioty i markizy stały mocno na wietrze, podczas gdy drzewa są zgięte podwójnie w tle lub krzesła latają w powietrzu jak scena z Czarnoksiężnika z Oz.

Żartując na bok, wiemy, że mamy dobrych klientów i wiemy, że kampery OLPRO to rozsądni ludzie, którzy obozują tylko wtedy, gdy jest to bezpieczne, a kiedy robi się za dużo, idą do domu. Miej oko na pogodę - był burzliwy sierpień i jeśli wygląda źle, obóz kolejny dzień.

Dziękuję za wspaniały sezon. Aby być gotowym na rok 2021, w ciągu najbliższych trzech miesięcy pojawi się więcej zapasów, więc miej oko na to, a w październiku ujawnimy naszą nową ofertę na przyszły rok.

- Daniel Walton, dyrektor zarządzający OLPRO

Poprzedni post Następny post

  • Jack Barnett
-->