null

Produkty niedostępne

Produkty z tego sklepu są obecnie niedostępne w tym kraju. Kupuj w innych sklepach przy pomocy usług Glopal.
Kupuj w innych sklepach
×
blisko
Ambasador marki

Produkty OLPRO wyglądają najlepiej, gdy są na wolności i wykorzystują w pełni swój potencjał. Aby to pokazać, wezwaliśmy uroczą grupę obozowiczów, kamperów i przyczep kempingowych, aby zostali ambasadorami marki OLPRO. Poniżej trochę o nich i linki do ich blogów i mediów społecznościowych, gdzie można zobaczyć zdjęcia i przeczytać o ich przygodach z ich namiotami, markizami i akcesoriami OLPRO.

Nikak_TrailRunner

Jestem biegaczem przełajowym z Francji, który jeździ pięknym vanem VW T5, którego używam do biwakowania, uprawiania sportu i odkrywania przyrody i różnych krajów. Uwielbiam dostosowywać i ulepszać mój samochód dostawczy i naprawdę lubię produkty OPRO za ich jakość i cenę.

Gdzie_teraz_Lilu

Cześć, jestem Lisa, 40-letnia kobieta-kierowca autobusu z Nottingham. Życie może być pełne podczas jazdy po centrum miasta, więc jak tylko dostanę wolny czas, pakuję samochód i ruszam na wieś na samotne wędrówki i przygody na kempingu! Uwielbiam przebywać na wsi, odkrywać nowe obszary i spotykać ludzi po drodze. Zaparkuję, obozuję i cieszę się spokojnymi wieczorami na odległych kempingach lub dzikim kempingu, gotując jedzenie i relaksując się przy ognisku.

Zawsze jestem bardzo podekscytowany, kiedy planuję kolejną podróż i uwielbiam dokumentować swoje przygody za pomocą aparatu i drona, aby udostępniać je w moich mediach społecznościowych, aby inni mogli je śledzić. Jestem założycielką kobiecej grupy na Facebooku „Women who car camp”, która ma teraz ponad 1100 członków od 3 miesięcy temu, kiedy to została uruchomiona, i prowadzę wydarzenia dla członków, aby spotykać się i dzielić doświadczeniami i hackami w całej Wielkiej Brytanii. Mam wiele planów na 2022 rok i nie mogę się doczekać kolejnej przygody gdzieś z plecakiem i zabłoconymi butami! Obserwuj tą przestrzeń!

The_Camping_Breds

Jesteśmy rodziną namiotową z Jersey. Obozujemy jak najwięcej, przy każdej pogodzie w Wielkiej Brytanii! Zawsze szukamy nowych hacków kempingowych, ulepszeń i przepisów, a tymi dobrymi dzielimy się! Mieliśmy wszelkiego rodzaju namioty, od namiotu tunelowego z włókna szklanego bez wszytej prześcieradła do namiotu płatowca z aneksem, przedsionkiem i markizą i wszystkim pomiędzy. Na kempingu jestem najszczęśliwsza, gdy jest pogodna noc i mogę oglądać gwiazdy z kieliszkiem ginu, on najbardziej lubi, gdy świeci słońce i grill jest rozpalony, dzieci uwielbiają najbardziej, gdy projektor filmowy jest włączony i jest wystarczająco dużo pianek i czekoladowych środków trawiennych dla smore'a, a pies po prostu potrzebuje wygodnego krzesła, aby zrobić własne.
Dołącz do nas na wszelkiego rodzaju przygody na kempingu!

Cocothecamper87

Nazywam się Karren i jestem dumnym właścicielem kampera „Coco” T25. Przywieźliśmy go w 2017 roku, aby miejmy nadzieję, że zbadał jak najwięcej miejsc. Od tego czasu Coco zabrała nas do Francji, Niemiec, Szwajcarii, Włoch, Brukseli, Luksemburga, Austrii i wielu Wielkiej Brytanii.

Mam dwóch synów i męża i uwielbiamy życie w kamperze, jestem bardzo aktywna na Instagramie i przez lata bardzo lubiłem rozmawiać z innymi ludźmi, którzy mają te same zainteresowania. Kocham fotografię i robię mnóstwo zdjęć z naszych podróży. Chociaż kochamy życie w kamperach, mamy również pasję do VW i wszystkiego, co zabytkowe. Wraz z coco mamy kampera VW T5 i chrząszcza z 1972 roku, a w zeszłym roku sprowadziliśmy do mojej rosnącej kolekcji przyczepę campingową Monza w stylu vintage.

Pomiń i skacz

Hej! Nazywam się Matt Thomas. Jestem niezależnym fotografem i filmowcem mieszkającym w Wirral w Wielkiej Brytanii.

Moja rodzina i ja jesteśmy pasjonatami życia na świeżym powietrzu i życia w domu, które można osiągnąć. Większość wolnego czasu spędzamy na wyprawach na wzgórza i wybrzeża Anglii i Północnej Walii.

Dzielę się moimi doświadczeniami na świeżym powietrzu, domowym stylem życia i równowagą jako pracujący twórca wizualny na stronie www.skipandjump.co.uk

Kemping ze stylem

Shell uwielbia wszystko, co podróże i na świeżym powietrzu, i jest kochającą przyrodę, wygodną dziewczyną na kemping. Shell założyła blog Camping with Style po poważnym wypadku na snowboardzie, w którym miała złamane plecy. Mimo to wykorzystała wspaniałą przyrodę i uzdrawiającą moc natury, aby wspomóc jej powrót do zdrowia i nadal spędza czas na świeżym powietrzu, kiedy tylko może, dzieląc się swoją miłością do biwakowania i zachęcając innych do spędzania większej ilości czasu na świeżym powietrzu.
Shell dzieli się swoimi podróżami i mikroprzygodami na swoim blogu oraz w różnych publikacjach, dla których pisała.

Karawaning Mumia

Jesteśmy rodziną 4 plus pies, Rachel, Lex, Benji, Toby i mini jamnik Hugo.

Jesteśmy nowi w caravaningu w 2019 roku po tym, jak kupiliśmy naszą pierwszą przyczepę kempingową (o nazwie Bailey) i rozpoczęliśmy wielką rodzinną przygodę. Dokumentujemy dobre, złe i brzydkie życie w karawaningu na bieżąco!
Przypadkowo rozpoczęliśmy naszą podróż caravaningową po tym, jak Lex wpadł na pomysł, gdy był na wakacjach na hiszpańskim kempingu w statycznej przyczepie kempingowej z boiskami turystycznymi. Naszym ostatecznym celem jest rozbicie się tam w przyszłości z widokiem na morze!
Kilka dni po powrocie polowaliśmy na idealną przyczepę kempingową w typowo brytyjską pogodę z ulewnym deszczem. Dwa miesiące później byliśmy dumnymi właścicielami zupełnie nowej przyczepy kempingowej Bailey, nie ma to jak skakać na nogi!
To była stroma krzywa uczenia się i wciąż uczymy się każdej podróży, ale kochamy każdą sekundę i nie możemy się doczekać, aby wyruszyć w trasę w 2021 roku, w tym roku zaplanowaliśmy naszą dalszą podróż do Kornwalii!

Rodzina Ashfordów

Jesteśmy rodziną Ashford i zawsze uwielbialiśmy spędzać czas na świeżym powietrzu. Powiedzieć, że Bertha (nasz kamper) był zakupem impulsowym, to mało powiedziane. COVID uderzył i wiedzieliśmy, że podróżowanie będzie trochę trudniejsze w przewidywalnej przyszłości. Pewnego słonecznego sierpniowego dnia zdecydowaliśmy, że kupimy kampera iw ciągu 48 godzin odłożyliśmy kaucję i odebraliśmy ją tydzień później.

Mogę tylko opisać zdobycie kampera jako zmianę naszego życia. Jako rodzina spędziliśmy tak dużo czasu na zwiedzaniu Wielkiej Brytanii w ciągu ostatniego roku, to było niesamowite. Od krótkich wycieczek lokalnych do New Forest do naszej wielkiej wyprawy tego lata Z Hampshire, w górę i na szczyty Szkocji podczas NC500 i co to była za podróż. Oszałamiająca sceneria, piękne plaże, wodospady, Bens, zamki, foki, a nawet udało nam się wiosłować na desce z delfinami, czego nigdy nie zapomnimy. W ciągu ostatnich 12 miesięcy przebyliśmy 13 000 mil przygód i jako czteroosobowa rodzina stworzyliśmy wspomnienia, które nie tylko będą trwać wiecznie, ale mamy również nadzieję, że dzieci będą wspominać historie o tym, jak były daleko w dorosłości.

Colin Russell

Nazywam się Colin Russell, jestem zapalonym dzikim obozowiczem, który nie może się nacieszyć pięknymi plenerami. W każdy weekend jestem na dzikim kempingu po Szkocji, głównie w lesie Galloway, ale docieram do niesamowitych miejsc w całej Szkocji. Nie ma nic lepszego niż wyjście w dzicz zamiast siedzieć w domu, po prostu nie da się tego pokonać, to dobre dla duszy.

Dużo gotuję też przy ognisku, co jest zawsze popularne, a także chodzę po górach/wędruję.

Emma Witherford

Zawsze lubiłem spędzać czas na świeżym powietrzu, aw szczególności pływać kajakiem. Zacząłem pływać kajakiem jako dziecko, a teraz rywalizuję o Wielką Brytanię w Freestyle Kayaking, który jest zasadniczo określany jako „gimnastyka w kajaku”. Spływy kajakowe zabrały mnie w wiele niesamowitych miejsc, w tym brzegi Nilu i bystrza w całej Europie, ale następnym przystankiem będą Mistrzostwa Świata 2022 w Nottingham (mojej ojczyźnie). Co więcej, moja miłość do spędzania czasu na świeżym powietrzu wzrosła i lubię wspinać się, wędrować, wiosłować na desce i surfować przy każdej okazji.

Teraz mieszkam w „miasto na świeżym powietrzu” (Sheffield), nadal regularnie trenuję w National Water Sports Centre, ale w ciągu tygodnia korzystam też z miejscowego Peak District i siłowni boulderingowych.

2022 zapowiada się ekscytujący i nie mogę się doczekać, aby jak najlepiej wykorzystać je na świeżym powietrzu: od rywalizacji w kajakach, weekendów na wyjeździe, próbując innych zajęć na świeżym powietrzu i jak najlepiej wykorzystać 5 do 9 przygód!

Danielle lisle

Nazywam się Danielle (33) i mieszkam z moim mężem Andym, córką Alice i naszym nowym szczeniakiem Buddy w Northumberland. Uwielbiamy zwiedzać na wyciągnięcie ręki i po kilku latach marzeń o własnej przyczepie kempingowej postanowiliśmy ugryźć kulę i ją kupić. Chcieliśmy się upewnić, że najpierw go pokochamy, więc wybraliśmy starszy model i nadaliśmy mu własny styl. Jesteśmy bardzo wdzięczni za wolność, jaką nam dał przez te kilka trudnych lat i mieliśmy szczęście przebywać w kilku pięknych miejscach. Lubimy przebywać na świeżym powietrzu i kochamy wędrówki, kajaki, paddleboarding, spacery i kończenie wszystkich naszych aktywności wizytą w uroczym lokalnym pubie! Nadal uczymy się z naszą przyczepą kempingową, ale uwielbiamy dzielić się recenzjami naszej strony, poradami dla innych nowych wczasowiczów, a także uczyć się od innych za pośrednictwem Instagrama (jest tam tak fantastyczna społeczność). !

Natalia

Cześć, jestem Natalie, rodzinna blogerka podróżnicza i lifestylowa z pięknego Malvern w West Midlands. Wraz z moim mężem, dwiema dziewczynkami i psem lubimy zwiedzać Wielką Brytanię w naszym kamperze Vivaro. Uwielbiamy miejsca, w których można pływać, biegać i jeździć na rowerze. Zawsze dobrze jest być nad morzem, jesteśmy dość daleko od niego w domu w Midlands! W zeszłym roku zabraliśmy naszą furgonetkę Vivaro i naszą markizę Olpro Cocoon Breeze w podróż z West Midlands do Highlands z kilkoma wspaniałymi przystankami po drodze. Kto wie, co przyniesie rok 2022, ale liczymy na słońce, morze, piasek i kilka festiwali muzycznych.

The Rodzina Blackmore

Jesteśmy Blackmore's, znani również jako „Rodzina T4”. Mamy siedzibę w Somerset i uwielbiamy być poza domem i podróżować po całej Wielkiej Brytanii. Od 2015 roku biwakujemy jako rodzina, a następnie w 2018 roku zdecydowaliśmy się na zakup pierwszego kampera Gino, Volkswagena T4 Transporter z pop-topem. Przez lata odnawialiśmy i wyposażaliśmy naszą furgonetkę we wszystkie mod-cons, a teraz mamy własny, w pełni wyposażony dom przygód na kółkach.

Jesteśmy dość aktywni na Instagramie i w ciągu ostatnich kilku lat nawiązaliśmy fantastyczną liczbę kontaktów z podobnie myślącymi przygodami, dzieląc się radami i wskazówkami na temat najlepszych miejsc na pobyt, zajęć do wypróbowania, pokazów, w których można uczestniczyć i produktów do kupienia. W 2021 wyruszyliśmy trasą SW300 wokół południowo-zachodniej Szkocji, a nasze letnie przygody 2022 zaprowadzą nas dalej niż dotychczas do Francji. Gdzie pójdziemy po tym? Jeszcze nie wiemy, ale jesteśmy otwarci na sugestie!

Stronie internetowej

Steve Stain

Jestem samoukiem fotografem krajobrazu, podróżuję po Wielkiej Brytanii moim ukochanym kamperem, żyję życiem vana i oglądam wyjątkowe miejsca w Anglii, Szkocji i Walii. Kiedy nie jeżdżę glampingiem w moim kamperze, uwielbiam wędrować po górach i dziki obóz pod gwiazdami, mając nadzieję na spektakularne zachody słońca i może drogę mleczną.

Także gdy jestem poza domem z aparatem. Nagrywam moje przygody i lokalizacje oraz przesyłam je na Youtube, aby każdy mógł dołączyć do moich fantastycznych podróży po Wielkiej Brytanii.
Kiedy nie wychodzę z aparatem i moim najlepszym przyjacielem Cooperem, szalonym Boarder Collie, jeżdżę na bodyboardzie z moim kumplem z pokładu Dirtym Barrym, wzdłuż wybrzeża Devon i Kornwalii z moją piękną żoną Mandy.

Caro Davies

Jesteśmy rodziną Daviesów; Caro, Dickie i nasze 8-letnie bliźniaki Bertie i Cosmo. Posiadamy przyczepę kempingową o nazwie Dolly (obecnie Dolly Mark III!), którą zabieramy na festiwale i na kempingi. Dolly była katalizatorem wielu niesamowitych doświadczeń; jest zdecydowanie bardziej jak członek rodziny (i prawdziwy dom z domu), a nie „tylko” przyczepa kempingowa.

Uwielbiamy caravaning i podróżujemy po całej Wielkiej Brytanii – a czasem poza nią. Wakacje w przyczepach kempingowych zawsze były moimi ulubionymi, kiedy byłam dzieckiem; jedne z moich najmilszych wspomnień dotyczyły naszych rodzinnych wakacji w przyczepach kempingowych. Cieszę się, że dajemy naszym małym chłopcom niesamowite przeżycia i oni też będą mieć cenne wspomnienia z dzieciństwa, kiedy dorosną.

O naszym życiu i przygodach piszę na blogu „The Listed Home”; w tym nasze przeróbki przyczep kempingowych, które okazały się bardzo popularne! Udekorowanie przyczepy kempingowej (zarówno w środku, jak i na zewnątrz) to świetny sposób, aby wakacje na kempingu były jak najbardziej komfortowe! Produkty OLPRO również dodają do tego pojęcia. Zapewniają fantastyczne akcesoria, dzięki którym caravaning będzie przyjemniejszy. Jestem prawdziwym fanem ich produktów i cieszę się, że jestem ambasadorem.

Lee Barton

Cześć, nie zdawałem sobie sprawy, że jestem „osobą na świeżym powietrzu”, dopóki nie skończyłem 40 lat - to jest po prostu to, co zawsze robiłem. Moje dzieciństwo obejmowało dużo biwakowania i wędkowania w Szkocji i było to moim naturalnym celem, gdy nadchodziły wakacje - podróże, obóz, spacer po wzgórzach, obóz i powrót do domu. Kiedyś odrzucałem nadgodziny w pracy, aby udać się do Snowdonii i docenić ciszę na wzgórzach, to było po prostu instynktowne. Będąc przez wiele lat samozatrudnionym, skończyłem z pasją sprzedając akcesoria kempingowe i żywność ekspedycyjną, zanim zaangażowałem się w Nearly Wild Camping. Wierzę w dobry sprzęt kempingowy, który jest zarówno dobrze wykonany, jak i niedrogi, a jak pokazuje mój kanał na YouTube, sprawdziłem wiele małych namiotów odpowiednich do dzikiego biwakowania.

Claire Hall

Jesteśmy czteroosobową rodziną plus pies, który biwakuje i karawaninguje od dnia kropka. Pierwsza podróż mojej najmłodszej córki miała miejsce, gdy miała 13 dni. Mieliśmy wtedy przyczepę kempingową. Od tego czasu mamy samochód kempingowy i namioty. Uwielbiamy swobodę wakacji na kempingu w Wielkiej Brytanii i Europie i nie możemy się doczekać, aby odkryć więcej miejsc w tych miejscach. Mój blog, Tin Box Traveller, dzieli się wszystkimi naszymi wskazówkami dotyczącymi podróży z dziećmi, w tym wakacji na kempingu, przyczepie kempingowej i kamperze, a także całej gamie innych przygód na świeżym powietrzu, takich jak wiosłowanie na pokład w naszym rodzinnym hrabstwie Devon.

Beth Thornton

Hej! Mam na imię Beth i jestem miłośniczką wspinaczki i przygód. Wspinam się od około dwóch lat i to podsyciło moją pasję do odkrywania świata. Zaczęłam Beth_adventure, aby śledzić moje postępy we wspinaczce, jednocześnie zachęcając kobiety do uprawiania sportów ekstremalnych, miejmy nadzieję, motywując je do popychania i poprawy swoich celów fitness. I to po prostu eksplodowało stamtąd naprawdę :)

Moją ulubioną rzeczą jest podróżowanie i odkrywanie, więc kemping stał się dla mnie świetnym sposobem na zrobienie tego. Uwielbiam planować przygody i dokumentować podróże na moim Instagramie i blogu. Mam wiele podróży zaplanowanych na 2022 w Wielkiej Brytanii i za granicą, którymi z radością się podzielę.

tiktok-logo.png Blog

Claire Kości

Cześć, jestem Claire, blogerka stojąca za The Ladybirds Adventures. Blog poświęcony dzieciom na świeżym powietrzu i rodzinnym podróżom po Wielkiej Brytanii. Oczywiście obejmuje to mnóstwo biwakowania! Razem z moim mężem i naszymi dwiema córkami zwykle znajdziesz nas na rodzinnych spacerach lub wycieczkach na kemping w naszej Mazdzie Bongo Campervan (której dziewczyny nazwały Betsy). Nasza siedziba znajduje się w Cheshire, a weekendy spędzamy zazwyczaj w północno-zachodniej części hrabstwa Yorkshire lub północnej Walii. Znajdziesz nas również podczas wakacji szkolnych, zwiedzając dalsze obszary Wielkiej Brytanii i tego lata – także Holandię!

Uwielbiam dzielić się wskazówkami i pomysłami na to, co można robić na świeżym powietrzu z dziećmi, poradami kempingowymi dla rodzin i inspiracją do podróży po Wielkiej Brytanii.