null
×
blisko
Ambasador marki

Produkty OLPRO wyglądają najlepiej, gdy są na wolności i wykorzystują w pełni swój potencjał. Aby to pokazać, wezwaliśmy uroczą grupę obozowiczów, kamperów i przyczep kempingowych, aby zostali ambasadorami marki OLPRO. Poniżej trochę o nich i linki do ich blogów i mediów społecznościowych, gdzie można zobaczyć zdjęcia i przeczytać o ich przygodach z ich namiotami, markizami i akcesoriami OLPRO.

Dni Szalonej Mamy

Jestem Cassie, mamą trójki dzieci (przez większość czasu nie miałam okazji wyprostować włosów ani wypić filiżanki gorącej herbaty), próbując żonglować życiem jak my wszyscy i czasami zawodziłam, ale próbuję zobaczyć moją szklankę w połowie pełną!

Moja rodzina i ja uwielbiamy wakacje, pobyty, spacery, pływanie i na wsi. Regularnie przeglądamy dni na północnym wschodzie. Lubię też recenzować spektakle teatralne dla niektórych niesamowitych miejsc, które mamy w regionie i uwielbiam pisać i czytać wiele świetnych książek do recenzji na bookstagramie. Jedną z moich pasji jest fotografia, a wokół mnie jest wiele wspaniałych możliwości. Może i jestem maniakalną mamą, ale uwielbiam przystawać i odpoczywać, napawać się spokojem i spokojem tak bardzo, jak tylko mogę.

Pomiń i skocz

Hej! Nazywam się Matt Thomas. Jestem niezależnym fotografem i filmowcem mieszkającym w Wirral w Wielkiej Brytanii.

Moja rodzina i ja bardzo pasjonujemy się spędzaniem czasu na świeżym powietrzu i możliwym do osiągnięcia życiem domowym. Większość wolnego czasu spędzamy na wyprawach na wzgórza i wybrzeża Anglii i Północnej Walii.

Dzielę się moimi doświadczeniami na świeżym powietrzu, domowym stylem życia i równowagą jako działająca kreatywna grafika na stronie www.skipandjump.co.uk

Kemping ze stylem

Shell kocha wszystko, co podróżuje i przebywa na świeżym powietrzu, i jest kochającą przyrodę, wygodną dziewczyną na kemping. Shell założyła blog Camping with Style po poważnym wypadku na snowboardzie, w którym miała złamany kręgosłup. Mimo to wykorzystała wspaniałą przyrodę i uzdrawiającą moc natury, aby wspomóc jej powrót do zdrowia i nadal spędza czas na świeżym powietrzu, kiedy tylko może, dzieląc się swoją miłością do biwakowania i zachęcając innych do spędzania większej ilości czasu na świeżym powietrzu.
Shell dzieli się swoimi podróżami i mikroprzygodami na swoim blogu oraz w różnych publikacjach, dla których pisała, od pływania na otwartym morzu, jazdy na snowboardzie i kajakarstwa po spacery po wzgórzach i medytacje. Shell jest szczególnie zainteresowany promowaniem dobrego samopoczucia i wielu korzyści płynących z terapii naturą.

Karawaning Mumia

Jesteśmy rodziną 4 plus pies, Rachel, Lex, Benji, Toby i mini jamnik Hugo.

Jesteśmy nowi w caravaningu w 2019 roku po tym, jak kupiliśmy naszą pierwszą przyczepę kempingową (o nazwie Bailey) i rozpoczęliśmy wielką rodzinną przygodę. Dokumentujemy dobre, złe i brzydkie życie w karawaningu na bieżąco!
Przypadkowo rozpoczęliśmy naszą podróż caravaningową po tym, jak Lex wpadł na pomysł, gdy był na wakacjach na hiszpańskim kempingu w statycznej przyczepie kempingowej z boiskami turystycznymi. Naszym ostatecznym celem jest rozbicie się tam w przyszłości z widokiem na morze!
Kilka dni po powrocie polowaliśmy na idealną przyczepę kempingową w typowo brytyjską pogodę z ulewnym deszczem. Dwa miesiące później byliśmy dumnymi właścicielami zupełnie nowej przyczepy kempingowej Bailey, nie ma to jak skakać na nogi!
To była stroma krzywa uczenia się i wciąż uczymy się każdej podróży, ale kochamy każdą sekundę i nie możemy się doczekać, aby wyruszyć w trasę w 2021 roku, w tym roku zaplanowaliśmy dalszą podróż do Kornwalii!

Przybrzeżna mumia

Cześć, mam na imię Rebecca i jestem mamą 3 dzieci! Uwielbiamy przygody na świeżym powietrzu i tworzenie rodzinnych wspomnień.

Życie na wybrzeżu Północnego Norfolk zachęciło nas do miłości do przyrody i cieszenia się tym, co nas otacza.

Założyłam bloga The Coastal Mummy w 2016 roku i od tego czasu mamy niesamowite możliwości i nie możemy się doczekać, aby współpracować z OLPRO i rozpocząć naszą rodzinną przygodę na kempingu!

Rodzina Flashpacking

Jesteśmy czteroosobową rodziną z dwoma młodymi, żądnymi przygód chłopcami (których najczęściej można spotkać budujących nory, wspinających się po drzewach lub wspinających się po skalnych ścianach). Zanim mieliśmy dzieci, dużo podróżowaliśmy po świecie, w tym 12-miesięczną podróż obejmującą 4 miesiące dzikiego biwakowania przez Afrykę i 8 miesięcy podróży przez Indie, Nepal, Tybet, Chiny i Azję Południowo-Wschodnią.
Nie chcieliśmy przestać podróżować, gdy pojawiły się dzieci, więc po prostu kontynuowaliśmy. Cieszyli się przygodami na Sri Lance, Jordanii, RPA i Islandii, a także rozległymi podróżami samochodowymi po Europie.
Niedawno zrealizowaliśmy marzenie na całe życie i kupiliśmy nasz pierwszy samochód kempingowy VW. Wyruszamy w epicką 6-tygodniową podróż przez Francję i Hiszpanię i mamy w planach o wiele więcej przygód w Wielkiej Brytanii. Dzieci radzą sobie najlepiej, gdy są dzikie i wolne, a my uwielbiamy, jak kemping z dziećmi zapewnia do tego idealne warunki.
Uwielbiamy też robić zdjęcia i dostarczać uczciwe relacje z naszych podróży, aby pomóc ludziom zaplanować własne przygody z dziećmi. Wszystkie nasze wskazówki i porady dotyczące podróży można znaleźć na naszym blogu - FlashpackingFamily.com

Rodzina Ashfordów

Jesteśmy rodziną Ashford i zawsze uwielbialiśmy spędzać czas na świeżym powietrzu. W sierpniu 2020 r., po tym, jak przegapiliśmy nasze letnie wakacje i zostaliśmy zamknięci, zdecydowaliśmy, że chcemy mieć pewność, że wykorzystaliśmy w pełni każdą okazję do odkrywania, jaką mogliśmy. Dlatego zrobiliśmy coś, co okazało się inwestycją naszego życia i kupiliśmy naszego VW T5 Campervana z 2008 roku.
Kamper pozwolił nam zwiedzić południowe wybrzeże i zatrzymać się w kilku świetnych miejscach. Dzieci szaleńczo pływają i mają nową miłość do wiosłowania na desce.
Na rok 2021 zdecydowaliśmy się odsunąć na bok letnie wakacje za granicą i zaczęliśmy planować naszą letnią przygodę do Szkocji, aby poprowadzić NC500. Zabieramy trzy tygodnie wyścigu szczurów na odkrywanie niesamowitych miejsc na północy Szkocji i nie możemy się doczekać.
Nasz Instagram jest bardzo aktywny z mnóstwem filmów, zdjęć i recenzji naszych przygód w Bercie, a my właśnie zaczynamy nasz vlog na Youtube, aby uchwycić naszą przygodę z NC500.

Mark Macfarlane

Cześć, nazywam się Mark, mieszkam w Szkocji, gdzie sceneria jest niesamowita.

Prawie całe życie spędzałem na dzikim kempingu, zaczynałem spotykać się z moim zmarłym ojcem, a około 6 lat temu zdiagnozowano u mnie długotrwałą chorobę, która doprowadziła do 4 lat najgorszej podróży w moim życiu. Po około 2 latach ponownie zacząłem dziki biwakować, ponieważ okazało się, że pomógł w mojej chorobie, a po 4 latach mniej więcej mnie wyleczył! Chodzę na wędrówki po górach Szkocji i nad jeziorami Lochs, uwielbiam przebywać na śniegu, zimowy kemping jest dla mnie najlepszym rodzajem biwakowania, jeżdżę też na kempingi na relaksujący obóz i biwakuję samochodem.

Moim celem jest obóz na kole podbiegunowym i spacer po lodowcu, spoglądanie na zorzę polarną podczas snu w zimowej krainie czarów.

Sprzęt, którego używam, nigdy nie jest drogi, ale zawsze godny zaufania, a będąc dzikim kamperem jak ja, to wszystko, czego potrzebujesz.

Jestem też zapalonym fotografem i uwielbiam tam wyzwania, niektóre zdjęcia zamieszczam na Instagramie i filmy na YouTube, jestem też administratorem kilku serwisów na Facebooku, gdzie członkowie oferują porady oraz pokazują swoje zdjęcia i filmy.

Colin Russell

Nazywam się Colin Russell, jestem zapalonym dzikim obozowiczem, który nie ma dość wspaniałych zajęć na świeżym powietrzu. W każdy weekend wyjeżdżam na dzikie biwaki po Szkocji, głównie w lesie Galloway, ale docieram do niesamowitych miejsc w całej Szkocji. Nie ma nic lepszego niż wyjście w dzicz zamiast siedzieć w domu, po prostu nie da się tego pokonać, to dobre dla duszy.

Dużo też gotuję przy ognisku, co jest zawsze popularne, a także chodzę po górach/wędruję.

Emma Witherford

Hej, mam na imię Emma i dorastając na wzgórzach Malvern, teraz mieszkam w Nottingham. Zawsze lubiłem sporty wodne, a po rozpoczęciu pływania kajakiem po rzece Severn moją uwagę szybko przyciągnął kajakarstwo freestyle, które jest zasadniczo akrobacją w wodach górskich. Teraz w pobliżu rzeki Trent trenuję większość dni jako część Team GB Freestyle Kayak Team. Obecnie trenuję do Mistrzostw Świata ICF 2021, które odbędą się w Nottingham!
Lubię przebywać na świeżym powietrzu i niesamowite miejsca, które mogę zobaczyć znad rzeki, i ludzi, których spotykam, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i za granicą! Połączenie pływania łódką i przebywania na świeżym powietrzu jest czymś wyjątkowym, z którego na pewno zbudowałem wiele wspomnień, tego kształtu, kim jestem teraz.
Pomyśl, że Kenneth Graham miał rację: „Nic – absolutnie nic – nie ma nawet połowy tego, co warto zrobić, niż bawić się na łodziach”.

Lisa Wells

Jestem Lisa i moje psy; Bestia, Billy i ja żyjemy na świeżym powietrzu tak często, jak tylko możemy.

Mieszkamy na wybrzeżu północnej Walii, a naszym placem zabaw jest Park Narodowy Snowdonia. Mamy niesamowite szczęście, że możemy połączyć naszą miłość do przyrody ze spacerami nad morzem, wędrówkami po górach i deską Stand Up Paddle. Kochamy też dzikie biwaki; nie ma przyjemniejszego uczucia niż przytulanie się przez 2 kulki puchu w śpiworze na szczycie góry i rozpinanie drzwi naszego namiotu przed niesamowitym wschodem słońca.

Donna Van Senior

Cześć, jestem Donna Van Senior – AKA „Dama w pomarańczowym vanie” – turysta, dziki obozowicz i tancerka na skałach.
W czasie pracy jestem łagodnie wychowaną, ale uroczo bezczelną asystentką cateringową w hospicjum północno-wschodnim.
W wolnym czasie zamieniam się w Super Me... Uwielbiam przebywać na świeżym powietrzu, samotnie szaleć na kempingu w każdą pogodę przez 12 miesięcy w roku, startując w każdej chwili moim zaufanym, zardzewiałym pomarańczowym vanem. Robię zabawne filmy na świeżym powietrzu, które sprawiają, że ludzie się uśmiechają.
w 2019 roku obozowałem na dziko w Krainie Jezior, Northumberland, Cairngorms, Isle of Skye, The Outer Hebrides, Western Highlands i na wschodnim wybrzeżu Szkocji. Uwielbiam to i naprawdę nie mogę się doczekać, aby podzielić się moimi przygodami z 2020 roku z OLPRO.

Danielle
lisle

Nazywam się Danielle (31 l.), mieszkam w Newcastle upon Tyne z mężem Andym i córką Alice, która niedawno skończyła dwa lata. Życie na północnym wschodzie daje nam to, co najlepsze z obu światów; uwielbiamy mieszkać w mieście, ale naprawdę cieszymy się, że możemy być w pięknej okolicy lub przy plaży w krótkiej przejażdżce. Spędzanie czasu razem jako rodzina jest dla nas bardzo ważne, a wychodzenie na zewnątrz jest naszą ulubioną czynnością; Lubimy spacerować, odkrywać nowe miejsca i próbować nowych miejsc na pyszne jedzenie! Pracuję prawie na pełny etat jako urzędnik państwowy, a poza tym lubię blogować; pisząc o wszystkich aspektach naszego życia, w tym o życiu rodzinnym, rzeczach do zrobienia, miejscach do jedzenia, majsterkowaniu i wnętrzach. Ostatnio skupiłam się na wyremontowaniu naszego nowego domu i stworzeniu wspaniałej przestrzeni do wychowania mojej rodziny. Nasze letnie plany obejmują dużo biwakowania, poruszania się po Wielkiej Brytanii i spędzania czasu z rodziną.

Zoe Turner

Nazywamy się Zoe, Aron, Oliver, Finley i Molly. Jesteśmy zwykłą rodziną, która lubi przeżywać niezwykłe przygody. W każdy weekend odkrywamy plener, albo wędrujemy, biwakujemy, biwakujemy na dziko lub bierzemy udział w zajęciach. Próbujemy swoich sił we wszystkim, czy to we wspinaczce, sportach wodnych czy na rowerze. Po prostu lubimy być aktywni i żądni przygód. Nasze wakacje polegają na szukaniu lokalnych szlaków, a naszym ulubionym sposobem na spanie jest namiot! Dzieci nie kochają nic bardziej niż rozkładanie łóżek i posiadanie pochodni do opowiadania historii. Zazwyczaj można nas złapać w góry, w lesie lub nad jeziorem, a rok 2020 zapowiada się dla nas jako rok pełen przygód. Zamierzamy przejść Mur Hadriana pod koniec lipca i będziemy podróżować po całym kraju z naszą kampanią HikerKidz. Naszym celem jest zachęcanie dzieci do wyjścia na zewnątrz i organizowania spacerów grupowych dla dzieci, aby dołączyły do ​​nas w tym, co robimy najlepiej. Więcej na ten temat można znaleźć na naszych kanałach społecznościowych.

Natalia

Jestem Natalie, blogerka i pisarka z Worcestershire. Jestem mężatką, mam dwie dziewczynki w wieku 5 i 7 lat, pobudliwego psa i bezczelnego kota. Jesteśmy aktywną rodziną na świeżym powietrzu i szczególnie uwielbiam pływać na otwartych wodach, nawet zimą! Spędzamy jak najwięcej czasu podróżując po Wielkiej Brytanii w naszej wysokiej klasy vanie Mazda Bongo z psem za sobą.

ten Rodzina Blackmore

Jesteśmy rodziną Blackmore, znaną również jako „Rodzina T4” i mamy siedzibę w Somerset. Uwielbiamy być poza domem i podróżować po całej Wielkiej Brytanii, chociaż wydaje się, że spędzamy dużo czasu w Kornwalii i Południowej Walii.

Od 2015 roku biwakujemy jako rodzina, zaczynając od podstawowego namiotu tunelowego, a następnie ulepszając go do nadmuchiwanego namiotu. W 2017 roku wynajęliśmy samochód kempingowy na tydzień, żeby zwiedzać Walię i od razu nas wciągnęło. Po wielu poszukiwaniach idealnego vana rok później kupiliśmy naszego kampera Gino, czyli Volkswagena T4 Transporter z podnoszonym dachem.

Od tego czasu eksplorujemy tak dużo, jak to możliwe, często zakładając „obóz bazowy” z odjeżdżającą markizą, a następnie korzystając z furgonetki, aby wysiąść i zwiedzić okolicę. Latem 2019 roku wyjechaliśmy na 10 z 12 letnich weekendów, podróżując aż do Yorkshire na długi weekend.

Jesteśmy dość aktywni na Instagramie i w ciągu ostatniego roku nawiązaliśmy fantastyczną liczbę kontaktów z podobnie myślącymi przygodami, dzieląc się radami i wskazówkami na temat najlepszych miejsc na pobyt, zajęć do wypróbowania, pokazów, w których można uczestniczyć i produktów do kupienia.

Nasze plany na 2020 rok to ruszyć w drogę, podróżować po kraju i odkrywać poza naszą strefą komfortu. Zawsze szukamy sugestii, gdzie się udać, więc skontaktuj się z nami.

Nyomi Winters

Nomipalony.com to ugruntowany rodzinny blog lifestylowy, który rozwija się od 2016 roku. Na blogach i vlogach Nomipalony przedstawiam ja - Nyomi (36 l.), Papa Ginge (36 l.) oraz dwójkę naszych dzieci Arlo (8) i Lenę (5). Jesteśmy małą rodziną Geordie znaną z utrzymywania tego w realności i poczucia humoru. Każdej wiosny i lata lubimy podróżować po pięknej Wielkiej Brytanii w naszym namiocie, a szczególnie uwielbiamy biwakować na festiwalach. Nawet gdy nasze dzieci (notabene) nie przesypiały nocy (jakby w ogóle), przesypiały całą noc w namiocie, co jest prawdopodobnie dużym powodem, dla którego nasza rodzina tak bardzo kocha biwakowanie. W tym gorączkowym i internetowym świecie nie kochamy nic lepszego niż spędzanie czasu z rodziną i spowalnianie życia poprzez przebywanie na świeżym powietrzu i powrót do podstaw, wszyscy przytuleni do siebie, śpiący pod gwiazdami.

Steve Stain

jestem amatorem fotograf, który uwielbia dzikie biwaki w górach. Mam też kampera vw i przez większość weekendów szukam krajobrazów do sfotografowania. Robię też dużo dzikiego biwakowania w kamperze.

Mam własny kanał na YouTube nagrywający moje przygody.

Posiadam markizę OLPRO Cocoon Breeze Campervan, parawany, namiot użytkowy, z którego korzystam w weekendy VW.

Caro Davies

Jesteśmy rodziną Davies; Caro, Dickie i nasz 6-letni bliźniak Bertie i Cosmo. Posiadamy małą przyczepę kempingową o nazwie Dolly (obecnie Dolly Mark III!), którą zabieramy na festiwale i na kempingi. Dolly była katalizatorem więc wiele niesamowitych przeżyć; jest zdecydowanie bardziej członkiem rodziny (i prawdziwym domem z domu), a nie „tylko” przyczepą kempingową. O naszym życiu i przygodach piszę na swoim blogu „The Twinkle Diaries”; w tym nasze przeróbki przyczep kempingowych, które okazały się bardzo popularne!

Lee Barton

Cześć, nie zdawałem sobie sprawy, że jestem „osobą na świeżym powietrzu”, dopóki nie skończyłem 40 lat - to jest po prostu to, co zawsze robiłem. Moje dzieciństwo obejmowało dużo biwakowania i wędkowania w Szkocji i było to moim naturalnym celem, gdy nadchodziły wakacje - podróże, obóz, spacer po wzgórzach, obóz i powrót do domu. Kiedyś odrzucałem nadgodziny w pracy, aby udać się do Snowdonii i docenić ciszę na wzgórzach, to było po prostu instynktowne. Będąc przez wiele lat samozatrudnionym, skończyłem z pasją sprzedając akcesoria kempingowe i żywność ekspedycyjną, zanim zaangażowałem się w Nearly Wild Camping. Wierzę w dobry sprzęt kempingowy, który jest zarówno dobrze wykonany, jak i niedrogi, a jak pokazuje mój kanał na YouTube, sprawdziłem wiele małych namiotów odpowiednich do dzikiego biwakowania.

Claire Hall

Jesteśmy czteroosobową rodziną plus pies, który biwakuje i karawaninguje od dnia kropka. Pierwsza podróż mojej najmłodszej córki miała miejsce, gdy miała 13 dni. Wtedy mieliśmy przyczepę kempingową, ale właśnie dołączyliśmy do społeczności kamperów z vanem dziennym VW T5. Uwielbiamy wolność wakacji na kempingu w Wielkiej Brytanii i Europie i nie możemy się doczekać, aby rozpocząć życie w vanie. Mój blog, Tin Box Traveller, dzieli się wszystkimi naszymi wskazówkami dotyczącymi podróży z dziećmi, w tym wakacji na kempingu, w przyczepie kempingowej i kamperze, a także całą masą innych przygód.