Dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o produktach i usługach OLPRO.
Produkty
-
Przedsprzedaż
-
Dlaczego nie mogę znaleźć przedmiotu, który chcę zamówić na waszej stronie?
Na naszej stronie wymieniamy wszystko, co sprzedajemy, a nasz pasek wyszukiwania może być najłatwiejszym sposobem na znalezienie czegoś. Jeśli nadal nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, może to oznaczać, że tego nie robimy lub usunęliśmy to z listy.
Nie usuwamy brakujących produktów, a każdy produkt, który jest niedostępny, w pewnym momencie pojawi się ponownie. Jeśli potrzebujesz pomocy, skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego lub skontaktuj się z nami za pomocą czatu online.
-
Masz katalog?
Pełną gamę naszych produktów można znaleźć bezpośrednio na naszej stronie internetowej. Nasza oferta obejmuje namioty, markizy, parawany, zestawy melaminowe i wiele innych. Nie mamy katalogów papierowych.
-
Gdzie mogę kupić produkty OLPRO?
Wszystkie nasze produkty sprzedajemy bezpośrednio online lub za pośrednictwem sprzedawców detalicznych. Na naszej stronie masz gwarancję najniższych cen, darmową dostawę oraz kliknij i odbierz.
Sprzedajemy również za pośrednictwem Amazon, eBay, Argos, Halfords, Wayfair i The Range. Ściśle współpracujemy z tymi sprzedawcami, ponieważ oferują wyjątkową obsługę i wygodę.
Dostarczamy również dużą liczbę konwerterów samochodów kempingowych, więc jeśli chcesz kupić nowy samochód kempingowy, zapytaj swojego konwertera, czy ma w ofercie OLPRO. Poza pokazami OLPRO nie zobaczysz nigdzie na wystawie.
-
Czy mogę przyjść i obejrzeć namioty i markizy?
Nie mamy salonu, ale odwiedzamy wielu przedstawia co roku w całym kraju, dzięki czemu można zobaczyć namioty i markizy „na żywo” w jednym z nich.
Sprawdź, w jakich programach będziemy uczestniczyć tutaj.
Alternatywnie możesz zobaczyć szeroką gamę naszych filmów o produktach na naszym Kanał Youtube, oraz szczegółowe ślady na naszej stronie internetowej przedstawiające wszystkie wymiary i specyfikacje techniczne.
-
Co otrzymam z namiotem/markizą?
Wszystkie namioty i markizy OLPRO są wyposażone w słupki (belki powietrzne lub włókno szklane); płótno zewnętrzne; podłoga (wszystkie mają wszytą podłogę); standardowe stalowe śledzie do namiotu; neonowe liny i pasy burzowe.
Jeśli zamówiłeś namiot/markizę z opcją spania, otrzymasz ilość namiotów wewnętrznych podaną w opisie namiotu. Jeśli zamówiłeś namiot markizy Breeze (nadmuchiwany), otrzymasz pompkę ręczną.
W razie wątpliwości sprawdź opis produktu, ponieważ dołożyliśmy wszelkich starań, aby dodać jak najwięcej szczegółów do każdej strony produktu.
-
Mam pytanie dotyczące mojego zamówienia w przedsprzedaży?
Gdy wprowadzane są nowe produkty, są one najpierw publikowane z opcją zamówienia w przedsprzedaży lub wpłaty.
Zamówienie w przedsprzedaży umożliwia zarezerwowanie produktu, zanim pojawi się on w magazynie. Czasami możesz to zrobić za pomocą depozytu, czasami prosimy o zapłacenie specjalnej ceny w przedsprzedaży.
Jeśli zapłacisz zaliczką przedsprzedażową, zaliczka zostanie pobrana przy składaniu zamówienia, a my zwrócimy się do Ciebie o wypłatę pozostałej kwoty, gdy przedmiot zostanie do nas dostarczony lub zostanie potwierdzony, że został do nas dostarczony w ciągu 2-3 dni.
Jeśli zapłacisz w całości, płatność zostanie pobrana w momencie składania zamówienia, a nie w momencie wysyłki produktu.
Podczas składania zamówienia upewnij się, że Twoje dane kontaktowe są poprawne - gdy pojawią się nowe towary, jesteśmy w rękach naszej firmy spedycyjnej i brytyjskich służb celnych, więc może wystąpić kilka opóźnień, o których będziemy musieli Cię informować.
Uwaga - podane przez nas terminy dostaw są szacunkowe. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia powstałe w czasie przybycia produktów do naszego magazynu. Jeśli jednak dowiemy się o jakichkolwiek problemach, postaramy się skontaktować z Tobą. Pamiętaj, aby podać nam dokładne dane kontaktowe, w tym adres e-mail, abyśmy mogli przesyłać Ci aktualizacje.
-
Czy markizy OLPRO pasują do mojej furgonetki?
W większości przypadków odpowiedź brzmi tak. Wszystkie nasze markizy pasują do pojazdów o wysokości od 190 cm do 250 cm. Oferujemy również warianty kilku naszych markiz, które mają dłuższe tunele i pasują do wyższych pojazdów do 280 cm. - To część naszej oferty XL. Szerokości tuneli naszych markiz są różne, więc jeśli chcesz dopasować je do mniejszego pojazdu lub tylnej klapy, sprawdź wymiary tunelu na rysunkach, które można znaleźć na zdjęciach produktów.
-
Dlaczego nie mogę znaleźć przedmiotu, który chcę zamówić na waszej stronie?
-
Informacje techniczne
-
Czy któraś z Twoich markiz pasuje do tylnej części pojazdu?
Nasza markiza Cubo breeze to najbardziej odpowiednia markiza do zamontowania z tyłu pojazdu. Obejmuje to VW Caddy, Romahomes, Go Pods i większość kamperów z tylnym ogonem. Jest bardziej odpowiedni, ponieważ ma cieńszy tunel niż inne markizy. Wszystkie nasze markizy będą działać, ale Cubo Breeze będzie dla Ciebie łatwiejsza w obsłudze, biorąc pod uwagę cieńszy tunel. Będą one musiały być przymocowane za pomocą dostarczonych pasków. W razie wątpliwości prosimy o kontakt za pomocą powyższego formularza kontaktowego.
-
Czy masz jakieś filmy instruktażowe?
Mamy szeroką gamę filmów o produktach, które obejmują sposób przedstawiania naszych produktów na naszym kanał Youtube.
-
Czy zgadzasz się ceną?
Jak być może wiesz, niektóre platformy sprzedażowe pobierają opłaty od sprzedawców i musimy to również uwzględnić w cenach, które pobieramy podczas sprzedaży na niektórych platformach lub rynkach.
Jeśli jednak znajdziesz jeden z naszych produktów OLPRO w niższej cenie gdziekolwiek indziej, skontaktuj się z nami, a my zbadamy. Jeśli jest to prawdziwa cena, zawsze chętnie dopasujemy cenę.
-
Skąd mam wiedzieć, czy mój przedmiot OLPRO jest odpowiedni dla mojego pożądanego skoku?
Wszystkie rozmiary naszych produktów są wyświetlane na stronie z informacjami o produkcie. Powinno to wystarczyć do dokładnego ustalenia, czy masz wystarczająco dużo miejsca na miejsce, w którym będziesz biwakować. Dbamy o to, aby wszystkie produkowane przez nas produkty były odpowiednie dla większości rozmiarów boiska. Jesteśmy pewni, że gdziekolwiek pójdziesz, wszystko będzie dobrze.
-
Co to jest tkanina Ripstop?
Tkanina Ripstop to tkany, lekki materiał z nylonową nitką, który jest odporny na rozdzieranie i rozdzieranie. Został zaprojektowany, aby zapobiegać dalszemu rozrywaniu się, zachowując jednocześnie wytrzymałość materiału.
-
Z jakiej tkaniny są wykonane twoje namioty?
Nasze namioty wykonane są z tkaniny poliestrowej Oxford 150D o wodoodporności 5000mm H/H.
-
Czym jest markiza z wiatrem?
Markiza Breeze to markiza do kampera zaprojektowana przez OLPRO. Posiada w pełni nadmuchiwane wiązki powietrza, które można napompować w ciągu 5 minut za pomocą dołączonej pompki powietrza. Markizę Breeze można przymocować bezpośrednio do furgonetki lub za pomocą ósemki lub zestawu do jazdy. Możesz również użyć dołączonych pasków, aby założyć furgonetkę i przypiąć po drugiej stronie, aby markiza pozostała przymocowana do furgonetki.
-
Jak wytrzymałe są nadmuchiwane markizy na wietrze?
Szczerze mówiąc, dmuchają one o wiele mniej, ponieważ poruszają się z wiatrem, a nie zginają i trzaskają. Ponieważ po napompowaniu są ciężkie, poruszają się znacznie mniej, ale także, gdy się poruszają, będą swobodniej zginać się z powrotem. Sprawdź nasze Kanał Youtube aby zobaczyć film z naszymi markizami na wietrze.
-
Jak markiza mocuje się do pojazdu?
Istnieje kilka sposobów mocowania markizy do pojazdu. Poniżej wymieniono najpopularniejsze metody mocowania markizy odjeżdżającej.
PaskiPasy można wykorzystać do przymocowania markizy do furgonetki, przerzucając je i przypinając po drugiej stronie. To również najłatwiejsza opcja. Paski pasują również do twojego pop top vana, wystarczy umieścić paski po obu stronach pop topu (jeden z przodu i jeden z tyłu) i przypiąć je jak zwykle.
Po przymocowaniu kołki do tunelu są zwykle przypinane tuż pod kamperem, co zapewnia odpowiednie dopasowanie. Aby opuścić teren budowy, możesz odpiąć klamry, dzięki czemu markiza będzie mogła stać i możesz odjechać.
Pojazdy z rynnami Korzystając z rysunku 8, możesz zapewnić szczelność w krótkim czasie. Wszystko, co musisz zrobić, to wsunąć sznur markizy (Beading) do cyfry 8 z jednej strony, a następnie wsunąć cyfrę 8 na rynnę kampera.Do samochodów kempingowych z płytkimi relingami rynnowymi lub relingami dachowymi lub jako alternatywa dla pojazdów z rynnami. Niektóre wczesne samochody dostawcze VW mają płytką rynnę, w której lepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie zestawu do słupka i zacisku. Większość markiz posiada rękaw na słupek na tunelu markizy. Słup był wprowadzany przez tuleję słupa, a następnie umieszczany w rynnie i mocowany za pomocą zacisków.
Do kamperów z wywijanymi markizami (Fiamma, omnistore itp.) Jeśli Twój pojazd jest wyposażony w wywijaną markizę. Następnie możesz użyć wbudowanego w nią kanału markizy, aby przymocować markizę. Będziesz potrzebować odcinków figury 8 i kilku metrów Kadora. Znajdź kanał markizy na swojej markizie z wiatrem. Na rok 2011 markizy Fiamma będą miały 2 takie kanały markizy. W innych markizach ten kanał markizy może być mniej widoczny i montowany za szyną. Wystarczy przymocować markizę do markizy wiatrowej i zwinąć ją z powrotem.
PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ, ŻE MOŻESZ WYMAGAĆ SPECJALNEGO KADOR, PONIEWAŻ KANAŁ MARKIZY NA WIATROWE MARKIZY MA TYLKO 4 MM ŚREDNICY.Inne metody
Możesz również użyć przyssawek (wyciągaczy wgnieceń), które mocują się do markizy, a następnie przyssawka przykleja się do furgonetki, utrzymując markizę na swoim miejscu.
Paski magnetyczne zwykle mają cyfrę 8. Pozwala to przymocować markizę do cyfry 8, a magnes przykleja furgonetkę utrzymującą markizę w miejscu. Paski magnetyczne nie są zalecane, ponieważ mogą uszkodzić kampera, pozostawiając głębokie zadrapania spowodowane poruszaniem się.
-
Czy markiza Breeze pasuje do GoPod Caravan?
Tak. Dopóki szyna markizy wynosi/ponad 140 cm, a przyczepa kempingowa nie przekracza 240 cm wysokości, markiza Breeze będzie pasować. Wystarczy przełożyć listwę o grubości 6 mm przez szynę i będzie gotowa do pracy.
-
Jakie są rozmiary tuneli markiz Breeze?
W całej gamie Breeze rozmiary tuneli są różne. Na każdej stronie produktu mamy ślad, który dokładnie określa dokładne wymiary każdej części markizy.
-
Jaki jest rozmiar koralików na mojej markizie OLPRO Breeze?
W całej naszej ofercie wszystkie produkty OLPRO są standardowo wyposażone w linkę 6 mm. Jest to najczęstszy rozmiar szyny markizy. Sprzedajemy jednak specjalistyczne zestawy, które pomagają dostosować markizę do różnych rozmiarów.
-
Czy Twoje podłoże nadaje się do twardych boisk?
OLPRO Footprints są idealne do użytku na twardych boiskach stojących. Ślad pozwala na lepszą ochronę przed ostrymi kamieniami lub patykami, a jednocześnie ułatwia cały kemping, umożliwiając czyszczenie śladu zamiast czyszczenia podłogi w namiocie.
-
Czy markizy mogą być używane jako samodzielne schronienia?
Wszystkie nasze markizy są markizami odjeżdżającymi, dzięki czemu będą stać jak standardowy namiot, jeśli zdecydujesz się odsunąć pojazd. Tunel można zwinąć, gdy nie jest używany.
-
Czy któraś z Twoich markiz pasuje do tylnej części pojazdu?
-
Pytania dotyczące produktów na płótnie
-
Czy do mojego namiotu lub markizy dołączona jest pompka?
Wszystkie nadmuchiwane namioty i markizy są dostarczane z ręczną pompą, która jest ustawiona na 7 psi i zalecamy używanie z markizą.
-
Czy tunel będzie przeszkadzał w przesuwaniu się moich drzwi?
Wszystkie nasze markizy do samochodów kempingowych są uniwersalnymi markizami, które pasują do szerokiej gamy samochodów kempingowych, w tym każdego VW i każdego niestandardowego vana. W tym celu tunele są wyposażone w elastyczne paski, dzięki czemu, gdy chcesz otworzyć bok w dół, możesz rozluźnić elastyczny pasek, pozostawiając miejsce między furgonetką a drzwiami, aby drzwi się przesunęły.
Możesz w ten sposób wyjść z tunelu, aby drzwi można było rozsuwać i zamykać. Jeśli chcesz zabezpieczyć tunel przed otwartymi drzwiami lub zamkniętym vanem, zaciśnij pasek na drzwiach. Jest to dobry uniwersalny system, co oznacza, że niezależnie od tego, jaki masz samochód dostawczy, możesz użyć markizy OLPRO Breeze
-
Czy w namiotach wewnętrznych zmieszczą się nadmuchiwany podwójny materac?
Wszystkie obszary oznaczone jako przeznaczone dla dwóch osób (na śladzie) będą pasować do podwójnego łóżka powietrznego i zostały przetestowane pod kątem tego. To jest z wyjątkiem naszego asortymentu 2 koi.
-
Czy wszystkie twoje drzwi mają siatkę przeciw owadom?
Wszystkie drzwi są zaprojektowane z siatką na owady, aby utrzymać te nieznośne robale na zewnątrz i zapewnić ci spokój. Proszę odnieść się do strony poszczególnych produktów, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat tego, czy siatka przeciw owadom znajduje się na każdych drzwiach.
-
Czy twoje namioty wewnętrzne mają kieszenie?
Tak, większe namioty mają kieszenie do przechowywania w części dziennej, a wszystkie namioty mają kieszenie wbudowane w wewnętrzne sypialnie. Idealny do przechowywania rzeczy osobistych.
-
Czy są jakieś klipsy, na których mogę zawiesić lampę?
Tak, nasze namioty i markizy są zaprojektowane tak, aby umożliwić wieszanie lamp i latarni na środku markizy/namiotu.
-
Jak długo są twoje standardowe śledzie do namiotu?
Długość prostej części kołka wynosi 18cm, a części haczykowej 2cm.
-
Czy namioty wewnętrzne są wykonane z materiału zaciemniającego?
Poszczególny produkt będzie określał w specyfikacji produktu, czy ma ciemnoszare wnętrze, czy też ma standardowy namiot wewnętrzny.
-
Czy możesz połączyć dwie przegródki w sypialni w jedną dużą?
Większość naszych namiotów wewnętrznych ma zapinaną na zamek przegrodę sypialni, dzięki czemu masz do wyboru dwie sypialnie dwuosobowe lub jedną dużą. Przegrodę można odsunąć, gdy nie jest potrzebna. Znajdziesz to na przykład na Wichenford Breeze. Jeśli sprawdzisz plan piętra konkretnego namiotu, na który patrzysz, zobaczysz, czy w namiocie wewnętrznym znajduje się przerywana linia. To pokazuje opcję podziału.
-
Do czego służą otwory wentylacyjne nad oknami? Kiedy powinienem je otworzyć?
Te otwory wentylacyjne mają pomóc zmniejszyć kondensację. Aby zapobiec kondensacji, namioty powinny być dobrze wentylowane. Zalecamy pozostawienie otworów wentylacyjnych przez cały czas lub tak długo, jak to możliwe.
-
Czy jakieś przedłużenia mają wszytą podłogę?
Nasze rozszerzenia nie zawierają podłóg. Jednak na śladzie produktu można znaleźć rozmiar rozszerzenia, jeśli chcesz kupić osobną podstawę śladu.
-
Czy Twoje markizy są kompatybilne z innymi namiotami wewnętrznymi? Czy Twoje namioty wewnętrzne są kompatybilne z innymi markizami?
Ponieważ na głównym rynku jest tak wiele namiotów i markiz, nie jesteśmy w stanie powiedzieć, czy jest to możliwe. Jeśli chodzi o nasze namioty, markizy itp., nie można ich zamieniać w obrębie asortymentu.
-
Jak wymienić wiązkę powietrza?
Tutaj w OLPRO lubimy robić rzeczy ładne i proste. Oznacza to, że jeśli jedna z twoich belek pęknie z powodu burzy lub nadmiernej inflacji - możemy dostarczyć zupełnie nowy zamiennik (w tym czarną osłonę zewnętrzną) za jak najniższą cenę. Dostarczona belka będzie miała już włożoną dętkę i będzie gotowa do natychmiastowego wpięcia. Aby usunąć starą belkę; Odkręć zawór od zewnętrznej strony markizy/namiotu, Rozepnij belkę po wewnętrznej stronie namiotu/markizy, Zdejmij z nakładek na rzepy „Hej presto”! Belka jest teraz całkowicie usunięta, a nową belkę można wymienić, wykonując te same kroki, ale w odwrotnym kierunku!
-
Czy do mojego namiotu lub markizy dołączona jest pompka?
-
Markizy do kamperów
-
Czy któraś z Twoich markiz pasuje do tylnej części pojazdu?
Nasza markiza Cubo Breeze to najbardziej odpowiednia markiza do zamontowania z tyłu pojazdu. obejmuje to VW Caddy, Romahomes, Go Pods i większość kamperów z tylnym ogonem. Jest bardziej odpowiedni, ponieważ ma cieńszy tunel niż inne markizy. Wszystkie nasze markizy będą działać, ale Cubo Breeze będzie dla Ciebie łatwiejsza w obsłudze, biorąc pod uwagę cieńszy tunel. Będą one musiały być przymocowane za pomocą dostarczonych pasków. W razie wątpliwości prosimy o kontakt za pomocą powyższego formularza kontaktowego.
-
Skąd mam wiedzieć, czy mój przedmiot OLPRO jest odpowiedni dla mojego pożądanego skoku?
Wszystkie rozmiary naszych produktów są pokazane na stronie z informacjami o produkcie. Powinno to wystarczyć do ustalenia, czy masz wystarczająco dużo miejsca na miejsce, w którym będziesz biwakować. Zapewniamy, że wszystkie nasze produkty są odpowiednie dla większości znanych nam rozmiarów boiska i jesteśmy pewni, gdziekolwiek się wybierasz, wszystko będzie dobrze.
-
Czy namioty zeszłoroczne będą kompatybilne z tegorocznymi akcesoriami?
Projektując nasz namiot i akcesoria, upewniamy się, że części są kompatybilne we wszystkich modelach, o ile to możliwe. Niestety przy pewnych dostosowaniach produktów nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że będą one kompatybilne z poprzednimi latami. Doradzimy na stronie produktu, jeśli występują problemy z kompatybilnością z niektórymi akcesoriami. Jeśli nadal nie masz pewności, skorzystaj z formularza kontaktowego na dole FAQ.
-
Co rozumiesz przez markizę „oddaloną”?
Odjazd oznacza, że możesz nadal korzystać z markizy, gdy nie jest ona przymocowana do pojazdu - możesz „odjechać” i korzystać zarówno z kampera, jak i namiotu niezależnie. Odczep i odczep tunel od swojej furgonetki i zwiń tunel, tak jak w przypadku drzwi namiotu.
-
Co to jest markiza Breeze?
Markiza Breeze to markiza do kampera zaprojektowana przez OLPRO. Posiada w pełni nadmuchiwane belki powietrza, które można napompować w 5 minut za pomocą dołączonej pompki powietrza. Markizę Breeze można przymocować bezpośrednio do furgonetki lub za pomocą ósemki lub zestawu do jazdy. Możesz również użyć dołączonych pasków, aby założyć furgonetkę i przypiąć z drugiej strony, aby markiza pozostała przymocowana do furgonetki.
-
Jak markiza mocuje się do pojazdu?
Istnieje kilka sposobów mocowania markizy do pojazdu. Poniżej wymieniono najpopularniejsze metody mocowania markizy odjeżdżającej.
Pasy można wykorzystać do przymocowania markizy do furgonetki, przerzucając je i przypinając po drugiej stronie. To również najłatwiejsza opcja. Paski pasują również do twojego pop top vana, wystarczy umieścić paski po obu stronach pop topu (jeden z przodu i jeden z tyłu) i przypiąć je jak zwykle.
Po przymocowaniu kołki do tunelu są zwykle przypinane tuż pod kamperem, co zapewnia odpowiednie dopasowanie. Aby opuścić teren budowy, możesz odpiąć klamry, dzięki czemu markiza będzie mogła stać i możesz odjechać.
Używając cyfry 8, możesz zapewnić szczelność w krótkim czasie. Wszystko, co musisz zrobić, to wsunąć sznur markizy (Beading) do cyfry 8 z jednej strony, a następnie wsunąć cyfrę 8 na rynnę kampera.
Do samochodów kempingowych z płytkimi relingami rynnowymi lub relingami dachowymi lub jako alternatywa dla pojazdów z rynnami. Niektóre wczesne samochody dostawcze VW mają płytką rynnę, w której lepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie zestawu do słupka i zacisku. Większość markiz posiada rękaw na słupek na tunelu markizy. Słup był wprowadzany przez tuleję słupa, a następnie umieszczany w rynnie i mocowany za pomocą zacisków.
Do kamperów z wywijanymi markizami (Fiamma, omnistore itp.) Jeśli Twój pojazd jest wyposażony w wywijaną markizę. Następnie możesz użyć wbudowanego w nią kanału markizy, aby przymocować markizę. Będziesz potrzebować odcinków figury 8 i kilku metrów Kadora. Znajdź kanał markizy na swojej markizie z wiatrem. Na rok 2011 markizy Fiamma będą miały 2 takie kanały markizy. W innych markizach ten kanał markizy może być mniej widoczny i montowany za szyną. Wystarczy przymocować markizę do markizy wiatrowej i zwinąć ją z powrotem.
PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ, ŻE MOŻESZ WYMAGAĆ SPECJALNEGO KADOR, PONIEWAŻ KANAŁ MARKIZY NA WIATROWE MARKIZY MA TYLKO 4 MM ŚREDNICY.
Możesz również użyć przyssawek (wyciągaczy wgnieceń), które mocują się do markizy, a następnie przyssawka przykleja się do furgonetki, utrzymując markizę na swoim miejscu.
Paski magnetyczne zwykle mają cyfrę 8. Pozwala to przymocować markizę do cyfry 8, a magnes przykleja furgonetkę utrzymującą markizę w miejscu. Paski magnetyczne nie są zalecane, ponieważ mogą uszkodzić kampera, pozostawiając głębokie zadrapania spowodowane poruszaniem się.
-
Czy markiza Breeze pasuje do przyczepy GoPod?
Tak, jeśli szyna markizy ma/powyżej 140 cm, a przyczepa kempingowa nie przekracza 240 cm wysokości, markiza Breeze będzie pasować. Wystarczy przełożyć listwę o grubości 6 mm przez szynę i będzie gotowa do pracy.
-
Jaki jest rozmiar koralików na mojej markizie OLPRO Breeze?
W całej naszej ofercie wszystkie produkty OLPRO są standardowo wyposażone w linkę 6 mm. Jest to najczęstszy rozmiar szyny markizy. Sprzedajemy jednak specjalistyczne zestawy, które pomagają dostosować markizę do różnych rozmiarów.
-
Czy markizy mogą być używane jako samodzielne schronienia?
Wszystkie nasze markizy są markizami odjeżdżającymi, dzięki czemu będą stać jak standardowy namiot, jeśli zdecydujesz się odsunąć pojazd. Tunel można zwinąć, gdy nie jest używany.
-
Jak otworzyć kłódki na belkach powietrznych?
Kłódka na belkach powietrznych jest potrzebna, aby zapobiec otwieraniu się zamków błyskawicznych i wywierać nacisk na wewnętrzny pęcherz. Można je otworzyć za pomocą kołka namiotowego lub przedmiotu o podobnej wielkości i długości i nie wymagają klucza.
-
Czy któraś z Twoich markiz pasuje do tylnej części pojazdu?
-
Namioty
-
Jak wymienić wiązkę powietrza?
Tutaj w OLPRO lubimy robić rzeczy ładne i proste. Oznacza to, że jeśli jedna z twoich belek pęknie z powodu burzy lub nadmiernej inflacji - możemy dostarczyć zupełnie nowy zamiennik (w tym czarną osłonę zewnętrzną) za jak najniższą cenę.
Dostarczona belka będzie miała już włożoną dętkę i będzie gotowa do natychmiastowego wpięcia.
Aby usunąć starą belkę;
Odkręć zawór z zewnątrz markizy/namiotu Rozepnij belkę po wewnętrznej stronie namiotu/markizy Zdejmij z nakładek na rzepy „Hej presto”! Belka jest teraz całkowicie usunięta, a nową belkę można wymienić, wykonując te same kroki, ale w odwrotnym kierunku!
-
Czy mogę nadmuchać belki za pomocą inflatora sieciowego?
Zalecamy używanie pompki ręcznej, która jest dołączona do wszystkich zakupów w naszej gamie Breeze, ponieważ są one specjalnie zaprojektowane, aby zapobiec nadmiernemu napompowaniu belek. Belki mogą wybuchnąć bardzo szybko za pomocą nadmuchiwania i mogą potencjalnie przebić pęcherz, jeśli nie będziesz ostrożny. Jeśli jednak chcesz użyć inflatora sieciowego, zalecamy napompowanie nie więcej niż 7 Psi. Belki pękające z powodu nadmiernego napompowania nie są objęte gwarancją.
-
Jak spakować wyskakujący produkt?
Nasze produkty Pop Up zostały zaprojektowane w taki sposób, aby były innowacyjne i wszechstronne, a jednocześnie były wygodne w przestrzeni. Jest talent do ich odkładania, ale kiedy już to zrobisz, wszystko będzie w porządku. Sprawdź nasze Kanał Youtube dla naszej pełnej gamy filmów, które pokazują, jak spakować nasze produkty Pop Up
-
Jak rozstawić i spakować nasze namioty OLPRO POP?
Technologia stojąca za naszymi namiotami OLPRO Pop została zaprojektowana tak, aby była tak prosta, jak to możliwe, przy jednoczesnym zachowaniu elementów technicznych na czele projektu. Same namioty dosłownie wyskakują i można je rozbić w niecałą minutę. „Słupki” namiotu są połączone z główną jednostką ściskającą, która nadaje mu kształt i utrzymuje napięcie na kijach.
Aby rozstawić: po prostu rozłóż nogi i rozłóż namiot, gdy będzie gotowy - opuść górną część, aby wytworzyć napięcie na kijach. Kiedy już to zrobisz, zamocuj w rogach i zawiąż linki odciągowe.
Aby się spakować: Odwróć powyższe kroki i zatrzaśnij nogi z powrotem w drążku powyżej. Mogą być dość odporne, więc może być wymagana duża siła, aby je zbić.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz tutaj
-
Jak wymienić wiązkę powietrza?
Zamówienia
-
Zanim złożysz zamówienie
-
Jakie opcje płatności wybierasz?
Oferujemy szeroką gamę sposobów zakupu u nas.
Akceptujemy karty kredytowe (z wyłączeniem AMEX), karty debetowe, Apple Pay, Google Pay i PayPal.
Aby uzyskać więcej informacji na temat metod płatności, odwiedź naszą Najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności
Oferujemy również Klarna, jeśli chcesz zapłacić w dłuższym okresie. Klarna pozwala płacić ponad trzy miesiące bez odsetek. Oprócz Klarna oferujemy Paypal 0% Finance, który obejmuje okres 4 miesięcy na wszystkie powyższe koszyki 567 zł.
Jeśli odbierasz bezpośrednio z naszego magazynu, akceptujemy gotówkę lub dowolną z powyższych metod.
Możesz dowiedzieć się więcej o naszych opcjach finansowania tutaj -
Czy oferujecie kredyt na płatności?
Oferujemy Klarna, jeśli chcesz płacić w dłuższym okresie. Klarna pozwala płacić ponad trzy miesiące bez odsetek. Oferujemy również Paypal 0% Finance. Wybierz kredyt PayPal przy kasie dla koszyków powyżej 567 zł.
Więcej szczegółów na temat naszych opcji finansowania można znaleźć tutaj
-
Czy mogę zapłacić przez PayPal?
Tak, podczas przeglądania koszyka możesz wybrać PayPal jako opcję płatności po przejściu do kasy. Postępuj zgodnie z instrukcjami i dokonaj transakcji w systemie PayPal.
-
Kiedy odbierzesz płatność za moje zamówienie?
Pobieramy płatność natychmiast po złożeniu zamówienia. Większość naszych produktów jest dostępna w magazynie, więc zazwyczaj mija zaledwie kilka dni między pobraniem przez nas płatności a otrzymaniem zamówienia.
Jeśli nie zapłacisz za dostawę następnego dnia, zamówienie powinno dotrzeć do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli zapłacisz za dostawę następnego dnia i złożysz zamówienie przed 14:00, Twoje zamówienie zostanie wysłane tego dnia i będzie z Tobą następnego dnia roboczego. Jeśli jest po godzinie 14:00, wyjedzie następnego dnia na następny dzień.
Jeśli kupujesz produkt w przedsprzedaży, kaucja podana na produkcie zostanie pobrana w momencie składania zamówienia - a saldo zostanie pobrane przed wysłaniem produktu. W niektórych przypadkach kaucja może stanowić pełną wartość produktu, ale zostanie to wyraźnie zaznaczone na produkcie w momencie zakupu i odbioru.
-
Jak zamawiać?
Staraliśmy się, aby zamawianie za pośrednictwem naszej strony internetowej było jak najłatwiejsze dla spokoju ducha
Aby zamówić online:
1. Znajdź żądany przedmiot, wpisując w pasku wyszukiwania lub lokalizując produkt w drzewie kategorii.
2. Po znalezieniu żądanej pozycji - kliknij przycisk „dodaj do koszyka”.
3. Powinno to doprowadzić Cię do koszyka, w którym możesz następnie przejść do kasy
4. Jeśli zdecydujesz się na kasę, zostaniesz przeniesiony do następnego ekranu, na którym będziesz musiał podać adres wysyłki oraz niektóre dane kontaktowe.
5. Po wypełnieniu kontynuuj i wybierz żądaną metodę wysyłki — nasza dostawa w Wielkiej Brytanii jest BEZPŁATNA.
6. Po wybraniu wysyłki należy wybrać formę płatności i wypełnić formularz.
7. Po zaakceptowaniu zamówienia otrzymasz na swój e-mail potwierdzenie zamówienia.
8. Otrzymasz wiadomość e-mail z wysyłką zawierającą śledzenie po wysłaniu zamówienia.
-
Gdzie mogę zrealizować kod rabatowy?
Rabaty dotyczą tylko produktów marki OLPRO, o ile nie określono inaczej i będą działać tylko w naszym sklepie w Wielkiej Brytanii i można je wykorzystać podczas procesu realizacji transakcji.
Większość produktów oferowanych na OLPROSHOP.COM lub w dowolnej z naszych międzynarodowych witryn to produkty OLPRO - zaprojektowane przez nas i sprzedane Tobie. Posiadamy jednak asortyment innych produktów od starannie wyselekcjonowanych dostawców. Przekonasz się, że większość produktów na OLPROSHOP.COM i naszych międzynarodowych stronach internetowych jest zawsze przecenionych.
Każdy kod rabatowy, który możesz mieć na dalszą zniżkę, będzie zawsze stosowany tylko do produktów OLPRO na stronie, a nie do żadnej innej marki.
Wszystkie rabaty będą miały zastosowanie tylko do zakupów w Wielkiej Brytanii z naszej brytyjskiej strony internetowej znajdującej się pod adresem www.olproshop.com. Obawiam się, że ze względu na sposób ich działania nie możemy oferować rabatów na naszych międzynarodowych stronach internetowych.
-
Jakie opcje płatności wybierasz?
-
Gdzie jest moje zamówienie?
Nasze przesyłki wysyłamy za pomocą Royal Mail, DHL, DPD i Hermes.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz w wiadomości e-mail wysyłkowej informacje o dostawie i śledzeniu przesyłki. Zostaniesz powiadomiony na każdym etapie podróży Twojego zamówienia. Aby sprawdzić aktualny status swojego zamówienia, kliknij tutaj.
Zostaniesz poproszony o podanie numeru śledzenia lub możesz po prostu użyć numeru zamówienia i adresu e-mail. Twój numer zamówienia będzie podany w potwierdzeniu e-mailem, które otrzymałeś po złożeniu zamówienia.
-
Co jeśli chcę anulować zamówienie?
Obecnie wysyłamy w każdy dzień roboczy (od poniedziałku do piątku).
Jeśli naprawdę chcesz anulować zamówienie, możesz to zrobić. Jeśli jednak przedmiot został już wysłany z naszego magazynu - nie będziemy w stanie tego anulować bez zwrotu przedmiotu do nas na własny koszt w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak zwrócić przedmiot, zobacz nasze Polityka zwrotów.
Jeśli więc chcesz anulować zamówienie, zrób to od razu. Jeśli zamówiłeś w weekend, poinformuj nas o tym za pośrednictwem wykresu online w poniedziałek rano. Jeśli poinformujesz nas o tym przed 14:00, powinniśmy być w stanie powstrzymać Twoje zamówienie przed wysłaniem, ale jeśli tak się stanie, to powrót do Ciebie będzie należał do Ciebie.
Uwaga - w szczycie sezonu wysyłamy setki paczek każdego dnia. Nawet jeśli skontaktujesz się z nami, nie możemy zagwarantować, że jesteśmy w stanie powstrzymać wysyłkę Twojego zamówienia.
-
Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Jeśli dotrzesz do nas na czas, zanim wyślemy lub zapakujemy przedmiot, postaramy się jak najlepiej go zmienić. Jeśli jest już za późno na zmianę zamówienia, sugerujemy odmowę dostawy, a gdy wróci do nas, dokonamy zwrotu pieniędzy, umożliwiając ponowne zamówienie lub wymianę.
Nasze zamówienia są odbierane przez naszych kurierów o godzinie 14:00, dlatego wszelkie zmiany należy dokonać do godziny 14:00 w dniu składania zamówienia. Dołożymy wszelkich starań, aby zmienić każde zamówienie po kontakcie. Jednak w szczycie sezonu może nie być w stanie tego zrobić. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego, a postaramy się pomóc.
-
Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
Dopóki ekran ukończonego zamówienia ładuje się po złożeniu zamówienia, Twoje zamówienie zostanie przetworzone.
Powinieneś otrzymać potwierdzenie e-mailem na e-mail. Jeśli nie otrzymasz e-maila z potwierdzeniem zamówienia w ciągu godziny lub dwóch, skontaktuj się z nami, a my wyślemy ponownie e-mail z potwierdzeniem.
Zanim to zrobisz, sprawdź folder ze spamem, ponieważ zwykle to tam dostarczana jest wiadomość e-mail.
-
Skąd będę wiedzieć, kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że Twój produkt został wysłany. W wiadomości e-mail znajdują się wszystkie potrzebne informacje — w tym informacje o kurierze, numer referencyjny wysyłki i sposób śledzenia zamówienia.
Jeśli nie otrzymałeś tego, sprawdź swoją skrzynkę pocztową ze spamem.
-
Status mojego zamówienia pokazuje się jako dostarczone, ale go nie otrzymałem - co mam zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, ale widać je jako dostarczone, sprawdź, czy nie zostało pozostawione w bezpiecznym miejscu, które zostało określone. Ewentualnie skontaktuj się z sąsiadem, aby sprawdzić, czy został u nich.
Jeśli po tym nie możesz znaleźć swojej przesyłki, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, podając numer zamówienia i numer śledzenia, aby mogli lepiej pomóc. Jesteśmy w stanie zażądać POD od wszystkich naszych kurierów, co pozwoli nam śledzić przesyłkę i pomóc rozwiązać Twój problem.
-
Otrzymałem zamówienie, ale brakuje części
Jeśli uważasz, że brakuje Ci przedmiotów w Twojej paczce, skontaktuj się od razu za pośrednictwem formularza kontaktowego lub naszego czatu na żywo. Skontaktuj się z nami JAK NAJSZYBCIEJ, abyśmy mogli rozwiązać ten problem. Czasami możemy zapakować mniejsze produkty do większego produktu - proszę otworzyć i sprawdzić pudełka, aby upewnić się, że brakujące elementy nie są zapakowane do środka.
Dostawa
-
Jakie opcje dostawy oferujecie?
-
Jakie opcje dostawy oferujecie?
Nasza dostawa w Wielkiej Brytanii jest całkowicie BEZPŁATNA dla wszystkich zamówień - nawet w przypadku ciężkich przedmiotów, takich jak namioty i markizy. Jeśli chcesz zamówić dostawę następnego dnia roboczego, możesz wybrać tę opcję przy kasie za dodatkowe 35 zł za zamówienie.
Aby móc skorzystać z dostawy następnego dnia następnego dnia po złożeniu zamówienia, należy złożyć zamówienie przed godziną 14:00. Jeśli nie, zostanie wysłany następnego dnia z dostawą następnego dnia (należy pamiętać, że niektórych produktów Regatta nie można kupić z dostawą następnego dnia. Będziesz wiedział, czy wybierzesz jeden z nich i przejdziesz do następnego dnia - opcja zadziała być tam). Jeśli złożysz zamówienie po godzinie 14:00 i wybierzesz dostawę następnego dnia, to Twoja przesyłka będzie miała gwarancję, że opuści nas następnego dnia następnego dnia, więc kupując o 14:30 i wybierając dostawę następnego dnia w środę, przesyłka zostanie dostarczona w piątek.
Jeśli potrzebujesz produktu następnego dnia, a minęła godzina 14.00, najpierw zadzwoń do nas.
Klienci zagraniczni Jeśli odwiedzasz nas z jednej z naszych 60 międzynarodowych witryn, koszt dostawy jest obliczany przed wymeldowaniem. Korzystamy z usług lokalnych przewoźników, aby zapewnić Ci najniższą cenę.
Obecnie nie oferujemy usługi Click and Collect poza Wielką Brytanią, ale wszystkie dostawy są szybkie i możesz skontaktować się z nami w ten sam sposób, aby porozmawiać z nami.
Nasze dostawy wychodzą za pośrednictwem DHL, DPD lub Royal Mail. Otrzymasz informacje o śledzeniu po wysłaniu przedmiotu.Dowiedz się więcej o naszym Dostawa
-
Czy mogę skorzystać z usługi „kliknij i odbierz”?
Teraz oferujemy usługę Click & Collect BEZPŁATNIE dla wszystkich zamówień w Wielkiej Brytanii za pośrednictwem HubBox.
Obecnie nie oferujemy HubBox poza Wielką Brytanią.
Wybierz jedną z ponad 4000 lokalizacji, aby Twój produkt OLPRO został dostarczony do wybranego przez Ciebie miejsca, a następnie odbierz w dogodnym dla Ciebie momencie.
HubBox jest darmowy do zakupów
Znajdź najbliższą lokalizację HubBox tutaj
-
Jak długo trwa dostawa?
Wszystkie zamówione produkty powinny zostać dostarczone w ciągu 72 godzin od wysyłki (z wyłączeniem weekendów).
Tak więc, jeśli zamówisz w poniedziałek, powinieneś spodziewać się dostawy w czwartek, jeśli zamówisz w czwartek, powinieneś spodziewać się dostawy we wtorek
Jeśli chcesz otrzymać dostawę następnego dnia roboczego, możesz wybrać tę opcję przy kasie za koszt 35 zł. Uwaga - niektóre produkty Regatta nie mogą być dostarczone następnego dnia, więc opcja następnego dnia może nie być dostępna w kasie.
Przez cały czas będziesz powiadamiany o lokalizacji swojego zamówienia i możesz je śledzić za pośrednictwem naszego Śledzenie po statku
-
Czy paczki można zostawić w bezpiecznym miejscu?
Tak, dodaj to do notatek w zamówieniu. Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, korzystając z numeru śledzenia, możesz to zorganizować za pomocą strony internetowej kurierów.
-
Ile pobierasz za dostawę?
Wszystkie zamówienia w Wielkiej Brytanii są dostarczane BEZPŁATNIE! - Nawet na naszych większych produktach. Jeśli jednak chcesz otrzymać dostawę następnego dnia roboczego - jest to dodatkowy koszt 35 zł. Opłata za dostawę następnego dnia jest zryczałtowana, niezależnie od tego, jakie produkty składają się na zamówienie.
-
Który kurier dostarczy mój przedmiot?
Gdy Twoje zamówienie nas opuści, otrzymasz e-mail potwierdzający dostawę i informujący, kto jest naszym wybranym przewoźnikiem dla Twojej przesyłki.
Poinformuje Cię to również o numerze śledzenia, którego można użyć do Śledź swoje zamówienie
-
Dlaczego potrzebujesz mojego numeru telefonu i adresu e-mail?
Twój adres e-mail jest niezbędny, abyśmy mogli wysłać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, a także pocztą e-mail wysyłkową, która umożliwia śledzenie zamówienia. Twój numer telefonu pozwala nam kontaktować się z Tobą w celu uzyskania wszelkich informacji dotyczących Twojego zamówienia/wysyłki - zwłaszcza jeśli Twoje zamówienie dotyczy linii przedsprzedażowej. Używamy również Twojego numeru, aby przekazać go bezpośrednio naszemu kurierowi w przypadku, gdy będzie musiał się z Tobą skontaktować.
-
Jak długo trwają dostawy zagraniczne?
To zależy od Twojej lokalizacji, ale większość dostaw do Europy powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 4-7 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby powiadomić Cię o czasie dostawy przy kasie w zależności od lokalizacji.
Dostawa do Ameryki/Azji/Australazji i Afryki może zająć do 14 dni roboczych.
Zapewniamy numery śledzenia wszystkich naszych międzynarodowych przesyłek, dzięki czemu możesz zawsze zlokalizować swoją przesyłkę i wiedzieć, gdzie się znajduje.
-
Czy realizujesz dostawę następnego dnia?
Oferujemy usługę dostawy następnego dnia za pośrednictwem DHL. Jest to zryczałtowana opłata za zamówienie w wysokości 35 zł i obowiązuje tylko w przypadku zamówienia przed godziną 14:00 (GMT). Więcej informacji można znaleźć w naszym Następnym dniuStrona dostawy
-
Czy muszę czekać na dostawę?
Wiemy, że w dzisiejszych czasach wszyscy są tak zajęci, że czekanie na przesyłkę jest dość niewygodne – jednak od wybuchu epidemii koronawirusa niektórzy kurierzy nie zbierają podpisów, ale oczekują, że jeśli dali ci godzinny przedział czasowy, jeśli dostarczą w tym czasie i zdjęcie dostarczonego produktu - który zostanie sklasyfikowany jako dostarczony - dlatego zdecydowanie zalecamy, abyś był w tym czasie w domu, a jeśli nie możesz, skontaktuj się z kurierem w celu zmiany terminu. To uchroni Cię przed zagubionymi przesyłkami.
Jeśli paczka jest mała, zostanie wysłana przez Royal Mail, która nie podaje konkretnych dni dostawy. Jeśli nie ma Cię, kiedy dzwonią, zwykle zostawiają kartkę z informacją, co dalej.
Jeśli przedmiot jest duży, zostaną wysłane przez DHL. Gdy Twoje zamówienie zostanie zeskanowane w lokalnym magazynie, powinieneś otrzymać numer śledzenia, abyś mógł śledzić przesyłkę online. Jeśli nie jesteś w planowanym dniu dostawy, możesz dokonać następujących zmian; Zostaw w bezpiecznym miejscu, zostaw u sąsiada, odbierz w lokalnej placówce DHL UK lub możesz zmienić termin dostawy.
Możemy również dostarczyć do miejsca pracy lub do znajomych/krewnych, którzy będą w dostawie. Mamy również opcję „kliknij i odbierz” przy kasie, dzięki czemu możesz odebrać ją w lokalnym sklepie.
Wprowadziliśmy wszystkie te opcje, więc nie musisz dokonywać specjalnych ustaleń, mieć dni wolnych itp. Jeśli zdecydujesz się wziąć dzień wolny na oczekiwanie na dostawę, OLPRO Ltd nie może ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty w zarobkach lub odszkodowanie w wyniku oczekiwania na przesyłkę.
-
Czy mogę odebrać od ciebie?
Tak, możesz - przy kasie wybierz odbiór z magazynu OLPRO.
Nasz adres to KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG
Możesz odebrać od 9:00 do 17:00 w każdy dzień powszedni. Otrzymasz powiadomienie, gdy Twoje zamówienie zostanie odebrane, więc będzie gotowe do odbioru.
-
Czy dostarczasz na adresy BFPO?
Tak, dostarczamy na adresy BFPO - wystarczy wpisać adres w razie potrzeby, a my wyślemy go prosto na Twój adres BFPO.
-
Opłaty celne i importowe
Jeśli wyślemy przedmiot za granicę, zamówienie może podlegać cłom importowym i VAT od importu, które zostaną naliczone, gdy zamówienie dotrze do miejsca przeznaczenia. Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem usługi DDP, co pozwala uniknąć ukrytych kosztów. Naliczamy podatek VAT i cło w momencie zakupu bezpośrednio na naszej stronie internetowej - robimy to za pomocą naszego dokładnego kalkulatora VAT i cła, który stosuje właściwe opłaty w zależności od lokalizacji. OLPRO LTD nie ma wpływu na te opłaty i nie może podać kwoty, która będzie należna. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z lokalnym odpowiednim urzędem lub działem celnym.
-
Jakie opcje dostawy oferujecie?
-
Problemy z dostawą
-
Jak mogę śledzić moją dostawę?
Chcemy, aby zakupy z OLPRO były jak najłatwiejsze - przez cały czas obsługi klienta. W tym celu stworzyliśmy portal śledzący, który umożliwia śledzenie podróży przesyłek z naszego magazynu do drzwi wejściowych. Wszystko, czego potrzebujesz, to numer zamówienia - który jest podany na potwierdzeniu zamówienia, a także adres e-mail lub numer telefonu w szczegółach zamówienia.
Dzięki tym informacjom możesz łatwo zlokalizować, gdzie znajduje się Twoja przesyłka za pośrednictwem naszego portal śledzenia. Stąd będziesz mógł otrzymywać powiadomienia e-mail, gdy nastąpi zmiana statusu Twoich przesyłek.
-
Dlaczego nie otrzymałem numeru śledzenia?
Jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia zamówienia, nie martw się. Nadal będziesz mógł śledzić miejsce pobytu swoich przesyłek za pomocą naszego portal śledzenia. Wszystko, czego będziesz potrzebować, to numer zamówienia i adres e-mail lub numer telefonu, aby pobrać aktualizacje dotyczące przesyłki.
-
Moja przesyłka została zwrócona do nadawcy – co teraz?
W rzadkich przypadkach, gdy śledziłeś swoją przesyłkę i dotarła ona do etapu, w którym została nam zwrócona, będziesz musiał skontaktować się z nami bezpośrednio, za pomocą poniższego formularza kontaktowego lub naszego czatu na żywo. Podaj numer zamówienia i numer śledzenia, jeśli to możliwe, abyśmy mogli go sprawdzić i skontaktować się z kurierem, aby dowiedzieć się więcej o przyczynie zwrotu.
-
Skąd będę wiedzieć, kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Gdy Twoje zamówienie zostanie pobrane, zapakowane i wysłane, otrzymasz powiadomienie e-mail z informacją o szczegółach przesyłki. Obejmuje to pozycje w Twoim zamówieniu, numer śledzenia kuriera, z którym zostało wysłane, oraz adres wysyłki.
Korzystając z tych informacji, będziesz mógł ścieżka Twoja przesyłka prosto do Twoich drzwi.
-
Jak mogę śledzić moją dostawę?
Zwroty
-
Jaka jest twoja polityka zwrotów?
-
Jaka jest polityka zwrotów OLPRO?
Jesteśmy tutaj, aby pomóc, jak tylko możemy, dlatego wprowadziliśmy nasze 30-dniowa polityka zwrotów bez zastrzeżeń. Ta polityka zapewnia 30-dniowy okres karencji na zwrot zamówienia. Ta polityka obejmuje produkty, których możesz już nie potrzebować, a także wszystko, z czego możesz nie być zadowolony - Wszelkie przedmioty, które chcesz zwrócić, będą na Twój koszt, chyba że zostały dostarczone z ustawieniem domyślnym producenta.
Oferujemy 30-dniowa polityka zwrotów bez zastrzeżeń, czyli o kolejne 16 dni, niż pozwalają na to przepisy dotyczące sprzedaży na odległość, więc miejmy nadzieję, że dasz wystarczająco dużo czasu na podjęcie decyzji, czy produkt jest dla Ciebie odpowiedni. Jeśli kupisz coś, czego nie chcesz już po otrzymaniu, możesz nam to zwrócić na własny koszt.
Odsyłaj nam tylko produkty zakupione bezpośrednio od OLPRO LTD. Jeśli kupiłeś produkt od sprzedawcy, zwróć mu towar zgodnie z pierwotnym zakupem i własnymi procedurami zwrotu.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot powinien być nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży. Jeśli otrzymamy produkt, który nie spełnia tych kryteriów, zostanie naliczona opłata manipulacyjna w wysokości 10%. Po otrzymaniu produktu zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni.
-
Doradztwo w zakresie zwrotu!
Jeśli chcesz zwrócić produkt z zamówienia, musisz upewnić się, że produkt zostanie zwrócony do nas w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży. Nigdy nie zwracaj nam produktu w stanie mokrym lub brudnym, po otrzymaniu mokrego produktu zostanie on sfotografowany i zwrócony do Ciebie na własny koszt. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu, który nie jest w stanie nadającym się do odsprzedaży.
Więcej informacji na temat stanu wymaganego przy zwrocie przedmiotu można znaleźć na naszym Strona zwrotów
-
Jaka jest polityka zwrotów OLPRO?
-
Jak mogę zwrócić produkt z mojego zamówienia?
-
Jak mogę zwrócić przedmiot?
Jeśli nadal jesteś w 30-dniowym okresie zwrotu - zwrot towaru jest prosty. Wszystko, co musisz zrobić, to zacznij swój powrót. Aby rozpocząć, będziesz potrzebować numeru zamówienia i adresu e-mail, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, aby wybrać przedmiot do zwrotu i kuriera, z którym ma go zwrócić.
Następnie otrzymasz etykietę kurierską, którą musisz wygenerować i pobrać, po pobraniu dołącz ją do swojej przesyłki i zwróć do jednego z wielu sklepów, które przyjmują przesyłki zwrotne.
-
Co mam zrobić, jeśli wysłano mi niewłaściwy kolor?
W rzadkich przypadkach, gdy wysłano Ci produkt w złym kolorze, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, który zorganizuje odbiór Twojego produktu oraz zwrot pieniędzy lub wymianę właściwego produktu.
-
Zamówiony przedmiot dotarł uszkodzony, co mam zrobić?
Dobieramy naszych kurierów w oparciu o usługi, które świadczą dla naszych klientów. W przypadku, gdy Twoja przesyłka dotrze uszkodzona, radzimy zrobić zdjęcia tego, jak dotarła - pokazując wizualne uszkodzenia. Następnie wyślij e-mailem naszemu zespołowi obsługi klienta zdjęcia oraz szczegółowy opis, czy sam produkt jest uszkodzony. Nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 48 godzin*, aby rozwiązać Twój problem.
-
Jak długo mogę zachować przedmiot, zanim go zwrócę?
Od daty dostawy masz 30 dni na zwrot produktu do nas. Po tym czasie nie będziesz mógł otrzymać zwrotu pieniędzy.
-
Jak długo potrwa, zanim otrzymam zwrot pieniędzy?
Po otrzymaniu i zarezerwowaniu przedmiotu w naszym magazynie, nasz zespół gwarancyjny musi go sprawdzić pod kątem ewentualnych usterek. Jeśli przedmiot zostanie sklasyfikowany jako nadający się do odsprzedaży i kwalifikujący się do zwrotu pieniędzy, nasz zespół ds. kont zajmie 3-5 dni roboczych. Należy pamiętać, że w godzinach szczytu może to potrwać dłużej.
-
Co się stanie, jeśli przegapię kolekcję?
Jeśli przegapisz odbiór od naszego kuriera, nie martw się. Zazwyczaj kurier ponownie spróbuje odebrać przesyłkę następnego dnia roboczego. Jeśli minął kolejny dzień, a nasi kurierzy nie podjęli ponownej próby odbioru - prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta i ponowne ustalenie bardziej odpowiedniego terminu odbioru.
-
Czy mój zwrot został odebrany?
W szczycie sezonu otrzymujemy duże ilości towarów z powrotem do naszego magazynu, co czasami zajmuje trochę czasu. Nasz zespół ds. zwrotów ciężko pracuje, aby upewnić się, że zostaniesz powiadomiony o zwrocie po jego odebraniu i rozliczeniu przez nasz zespół gwarancyjny. W większości przypadków zwrot zostanie przekazany bezpośrednio do naszego zespołu ds. kont, który zrealizuje zwrot w ciągu 3-5 dni roboczych.
Gwarancja
-
Jaka jest Twoja polityka gwarancyjna?
-
Jaka jest polityka gwarancyjna OLPRO?
Nasza polityka gwarancyjna składa się z dwóch różnych rodzajów polis. Pierwszą z nich jest nasza 365-dniowa gwarancja OLPRO - która obejmuje wszystkie produkty marki OLPRO przez rok. Nasza druga gwarancja to dwuletnia gwarancja na płótno, która dotyczy naszego asortymentu namiotów i markiz i została stworzona, aby zapewnić dodatkowy rok na ochronę przed błędami produkcyjnymi.
Aby zapoznać się z pełnymi warunkami dotyczącymi naszych zasad gwarancyjnych i dowiedzieć się, co obejmuje, zobacz tutaj. -
Czy oferujecie usługę naprawy?
Nasza usługa naprawy jest oferowana indywidualnie dla każdego przypadku - jeśli zauważyłeś wadę fabryczną, która dotyczy Twojego namiotu lub markizy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. W większości przypadków doradzą oni szereg rozwiązań, aby rozwiązać Twój problem. Może to obejmować naszą usługę naprawy. Ta usługa jest niedostępna w przypadkach, gdy nie zostałeś polecony przez nasz zespół obsługi klienta.
-
Czy masz centra serwisowe?
Nie posiadamy żadnych centrów serwisowych.
-
Jaka jest polityka gwarancyjna OLPRO?
-
Ogólne pytania dotyczące gwarancji
-
Potrzebuję części zamiennej do namiotu/markizy, gdzie mogę ją zamówić?
Jeśli potrzebujesz części zamiennej do namiotu lub markizy, spójrz na nasze strony z częściami zamiennymi, gdzie będziesz mógł zobaczyć wszystkie dostępne części do naszego aktualnego asortymentu. Jeśli nie widzisz części, której szukasz - skontaktuj się z nami, a pomożemy w jak najlepszy sposób w jej pozyskaniu.
Zobacz nasze części do namiotu i nasze Części zamienne do markiz znaleźć odpowiednią część dla Ciebie.
-
Po jakim czasie otrzymam odpowiedź na mój e-mail?
Monitorujemy wszystkie e-maile i czasy odpowiedzi e-mail
W większości okresów w roku możesz spodziewać się odpowiedzi na każdą wiadomość w ciągu 24 godzin - to jest nasz cel. W godzinach szczytu prosimy o udzielenie odpowiedzi do 48 godzin, ponieważ chcemy mieć pewność, że udzielimy wszystkim prawidłowych informacji.
Dlatego stworzyliśmy ten obszerny FAQ z odpowiedziami na wszystkie często zadawane pytania, a także z niektórymi kwestiami technicznymi. Podajemy również jak najwięcej szczegółowych informacji na każdej ze specyfikacji stron produktów
Po wysłaniu wiadomości e-mail za pośrednictwem formularza kontaktowego nie wysyłaj kolejnej, ponieważ spowalnia to nasz czas odpowiedzi. Jeśli Twoja prośba jest pilna, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem naszego czatu na żywo, który jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9-5 i jest ograniczony w sobotę w szczycie sezonu.
-
Czy mój namiot/markiza jest chroniony przez politykę gwarancyjną?
Twój namiot lub markiza jest chroniony naszą polityką gwarancyjną przez dwa lata. Obowiązuje to od daty otrzymania zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej polityki gwarancyjnej, zobacz tutaj
-
Jak długi jest okres gwarancji?
Nasz okres gwarancyjny rozpoczyna się w dniu otrzymania zamówienia. W większości przypadków Twoje zamówienie zostanie objęte naszą 365-dniową gwarancją, która obejmie Cię przez rok. Jednak w przypadku namiotu/markizy mamy dwuletnią gwarancję, która obejmuje dwa lata od daty otrzymania. Naszą pełną politykę gwarancyjną można znaleźć tutaj
-
Zamówiony przedmiot dotarł uszkodzony, co mam zrobić?
Dobieramy naszych kurierów w oparciu o usługi, które świadczą dla naszych klientów. W przypadku, gdy Twoja przesyłka dotrze uszkodzona, radzimy zrobić zdjęcia tego, jak dotarła - pokazując wizualne uszkodzenia. Następnie wyślij e-mailem naszemu zespołowi obsługi klienta zdjęcia oraz szczegółowy opis, czy sam produkt jest uszkodzony. Nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 48 godzin*, aby rozwiązać Twój problem.
-
Czy moje maszty namiotu są objęte gwarancją?
Uszkodzenia markizy i masztów namiotowych nie są objęte gwarancją OLPRO, ponieważ są one uważane za uczciwe zużycie, niezależnie od wieku i użytkowania. Nie obejmujemy złamań słupów, ponieważ istnieją różne czynniki, które powodują, że ponoszą one obrażenia. Najczęstsze są podczas rozstawiania, przechowywania i transportu.
-
Co mam zrobić, jeśli uważam, że mój namiot/markiza ma usterkę?
Pierwszą rzeczą do zrobienia jest zrobienie zdjęć wady/wady. Zapoznaj się z naszą stroną gwarancyjną, aby upewnić się, że Twój produkt jest objęty warunkami gwarancji. W przypadkach, w których jesteś objęty ubezpieczeniem, zalecamy zrobienie zdjęć usterki i wysłanie e-mailem do naszego zespołu obsługi klienta ze zdjęciami. W ten sposób możemy przejrzeć obraz, a w przypadkach, gdy Twoja wada jest związana z wadą produkcyjną, możemy wymienić lub naprawić Twój produkt. W przypadkach, w których Twój produkt nie jest objęty naszą gwarancją lub w przypadku problemów, w których nie uważamy ich za wady produkcyjne — możesz odwiedzić naszą stronę części zamiennych, aby znaleźć materiały eksploatacyjne potrzebne do naprawy produktu.
-
Jak naprawić namiot?
Słupki do namiotu można kupić bezpośrednio na naszej stronie internetowej i przełożyć przez tuleje w celu zastąpienia poprzednich słupów – dotyczy to również belek powietrznych. Aby uzyskać więcej informacji na temat naprawy produktu, skontaktuj się z obsługą klienta w celu uzyskania szczegółowych porad.
-
Jak naprawić uszkodzony słup?
Najlepszym sposobem naprawy uszkodzonego słupa jest użycie zestawu do naprawy słupa. Zwykle będzie to zawierało wszystkie segmenty potrzebne do naprawy słupa, dopóki nie wrócisz z wakacji i będziesz w lepszej pozycji do jego wymiany. Na naszej stronie internetowej sprzedajemy szereg zestawów naprawczych.
-
Jak wymienić belki?
Belki można łatwo wymienić, wystarczy opróżnić belkę i wyjąć ją z szarej tulei wewnętrznej, za pomocą której jest utrzymywana. Nie musisz rozpinać samej czarnej belki, ponieważ jest to jedna jednostka. Wystarczy wymienić na nową belkę i ponownie napompować, aby przywrócić strukturę namiotu lub markizy.
-
Potrzebuję części zamiennej do namiotu/markizy, gdzie mogę ją zamówić?
Ogólny
-
Pytania ogólne
-
Czy Twoja witryna jest bezpieczna?
Najłatwiejszym sposobem sprawdzenia, czy witryna jest bezpieczna, jest sprawdzenie, czy na stronie internetowej jest zainstalowany certyfikat SSL. Można je łatwo zidentyfikować, sprawdzając w górnej części przeglądarki, gdzie należy wpisać adres URL. Wewnątrz paska adresu URL po lewej stronie wpisanej domeny zobaczysz kłódkę, a witryna zacznie również zaczynać się od https:// zamiast http://, co oznacza, że Twoja witryna ma zainstalowany certyfikat SSL i jest bezpieczna.
-
Jak mogę zrezygnować z otrzymywania promocyjnych wiadomości e-mail?
Jeśli chcesz zrezygnować z otrzymywania naszego biuletynu, możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie, klikając przycisk „anuluj subskrypcję” na dole wiadomości e-mail. Po potwierdzeniu zostaniesz usunięty z naszej listy i nie będziesz otrzymywać od nas żadnych wiadomości w przyszłości.
-
Jak mogę usłyszeć o nowościach i ofertach?
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać wszystkie najnowsze aktualizacje produktów! - Organizujemy comiesięczne konkursy, w których można wygrać kupony, a także dostarczamy najnowsze i najlepsze oferty! Jeśli chcesz się zapisać - przewiń na dół strony i wpisz swój adres e-mail.
-
Czy możesz przedstawić paragon VAT?
Jesteśmy firmą zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii jako podatnik VAT, w związku z czym jesteśmy prawnie zobowiązani do naliczania podatku VAT od wszystkich zakupów. Jeśli jesteś zwolniony z podatku VAT, powinieneś mieć możliwość odzyskania tego za pośrednictwem odpowiednich władz. Na życzenie jesteśmy w stanie wystawić paragon/fakturę VAT.
-
Czy oferujecie zakupy bez VAT?
Jesteśmy firmą zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii jako podatnik VAT, w związku z czym jesteśmy prawnie zobowiązani do naliczania podatku VAT od wszystkich zakupów. Jeśli jesteś zwolniony z podatku VAT, powinieneś mieć możliwość odzyskania tego za pośrednictwem odpowiednich władz. Na życzenie jesteśmy w stanie wystawić paragon/fakturę VAT.
-
Czy muszę się zarejestrować, aby robić zakupy online?
Nie, nie musisz rejestrować konta, aby robić u nas zakupy online. Możesz dokonać zakupu jako gość, aby przyspieszyć proces. Zalecamy jednak utworzenie konta, jeśli regularnie kupujesz, aby zaoszczędzić kłopotów.
-
Obniżki cen, wyprzedaże i oferty
Przez cały rok możemy prowadzić wyprzedaże, obniżki cen i oferty w całym naszym asortymencie. Ceny są dostępne tylko przez ograniczony czas. Nie możemy honorować naszych cen sprzedaży po zakończeniu sprzedaży.
-
Mój namiot jest mokry w środku, czy przecieka?
Kondensację w namiocie można pomylić z wyciekiem z namiotu. Dzisiejsze wodoodporne tkaniny są wyjątkowo dobre w zatrzymywaniu wody, ale oznacza to, że para wodna nie może się wydostać. Jeśli woda rozleje się po tkaninie, najprawdopodobniej jest to kondensacja.
Jeśli strumień płynie z punktu dostępowego, może to być wyciek, ale może to być również gromadzenie się skroplin w najniższym punkcie. Jeśli znajdziesz kałużę na podłodze bez widocznego punktu wejścia, może to być kondensacja kapiąca z sufitu.
Jeśli pomyślisz o tym, co dzieje się na zewnątrz szklanki zimnego płynu, jest podobne do tego, co dzieje się z wnętrzem namiotu. Powietrze na zewnątrz namiotu jest jak zimna ciecz wewnątrz szyby, wnętrze namiotu jak ciepłe powietrze na zewnątrz szyby, gdzie ciepłe, wilgotne powietrze styka się z chłodną powierzchnią, dochodzi do kondensacji.
Nawet wytrawni wczasowicze byli zszokowani ilością wody, która może powstać w wyniku kondensacji. 1 osoba = 1 kufel lub więcej wody na noc, w tym inne źródła wody, np. mokre ubrania, gotowanie w namiocie, wilgotne powietrze już obecne.
Jeśli podejrzewasz, że twój namiot przecieka i nie kondensuje, powinieneś być w stanie znaleźć szew, przez który przecieka woda. Jest prawdopodobne, że w przypadku przecieku szew został rozszczelniony. Do każdego sprzedawanego namiotu dołączamy tubkę uszczelniacza, którą można nałożyć, a po wyschnięciu - ponownie uszczelni szew i zapobiegnie przeciekaniu.
-
Jak mogę wyczyścić lub usunąć pleśń w moim namiocie?
Zapobieganie jest kluczowe, jeśli chodzi o pleśń na twoim namiocie, nawet jeśli wykonasz proste kroki, aby temu zapobiec, może to ograniczyć ilość pleśni, którą będziesz mieć na płótnie. Pleśń można zabić białym octem. Nałóż go na dotknięty obszar i pozostaw do wyschnięcia, a po wyschnięciu wyszoruj go pędzlem za pomocą zmywacza do płótna. Alternatywnie możesz użyć domowej roboty mieszanki soli, cytryny i gorącej wody. Upewnij się, że środek do usuwania pleśni jest odpowiedni do płótna i unikaj używania mydła z detergentem lub wybielacza. Po oczyszczeniu płótna potraktuj płótno zabiegiem płótna, aby przywrócić mu oryginalne właściwości.
-
Jak mam upomnieć swój namiot?
Po pierwsze, powinieneś sprawdzić, czy twój namiot rzeczywiście wymaga ponownego zabezpieczenia. Aby to zrobić, możesz użyć butelki z rozpylaczem i spryskać płótno wodą po rozbiciu. Woda powinna spływać z płótna bez wchłaniania, jeśli zauważysz, że przesiąka przez twój namiot, może wymagać ponownego uszczelnienia.
Jeśli chodzi o impregnację, najlepiej znaleźć dzień, w którym jest ciepło i sucho. Zalecamy rozbicie namiotu tak, aby tkanina była napięta i można było uzyskać dostęp do całego płótna.
W zależności od używanego reproofera, płótno może wymagać nałożenia mokrego lub suchego. Zazwyczaj większość reprooferów wymaga nałożenia farby na tkaninę i pozostawienia do wyschnięcia. Pamiętaj, aby obejść każdy panel i upewnić się, że nakładasz odpowiednią ilość.
Po wyschnięciu płótna ponownie przetestuj wodoodporność, ponownie używając butelki z rozpylaczem.
-
Mój namiot wyblakł po długim użytkowaniu – co mam zrobić?
Jeśli twój namiot wyblakł po długim użytkowaniu, może się zdarzyć, że ochrona pokryta promieniami UV może się nieco zużyć. Będziesz musiał ponownie pomalować płótno lakierem UV, aby przywrócić ochronę przed promieniowaniem UV.
-
Jaki jest najlepszy sposób przechowywania namiotu między wycieczkami?
Przechowywanie namiotu jest bardzo ważne, jeśli chodzi o utrzymanie jego żywotności. Podczas pakowania namiotu ważne jest, aby upewnić się, że jest suchy i czysty podczas pakowania do torby. Pomoże to zapobiec uszkodzeniu płótna przez pleśń i wilgoć. Namiot lub markizę należy zawsze przechowywać w suchym miejscu, nie narażonym na bezpośrednie działanie promieni słonecznych. Pomoże to zapobiec uszkodzeniu powłoki namiotu przez promienie UV i blaknięciu tkaniny. Pomoże to również zapobiec pleśni i wilgoci, które mogą uszkodzić zarówno torbę namiotu, jak i namiot.
-
Jak prać śpiwór?
W przypadku śpiworów zalecamy pranie punktowe. Używając gąbki i wiadra z gorącą wodą z mydłem, przetrzyj miejsca, w których śpiwór jest zabrudzony i delikatnie usuń wszelkie zabrudzenia. Unikaj moczenia śpiwora przez dłuższy czas, jeśli to możliwe, ponieważ uszkodzi to wodoodporność materiału. Unikaj używania pralek, ponieważ może to spowodować uszkodzenie śpiwora lub, co gorsza, może uszkodzić pralkę. Do suszenia zalecamy suszenie na powietrzu aż do całkowitego wyschnięcia.
-
Jak złożyć i spakować mój namiot rodzinny?
Właśnie skończyłeś wyprawę na kemping i teraz nadchodzi straszne zadanie spakowania. Zostaw otwarte drzwi w namiocie na jednym końcu, aby powietrze mogło opuścić płótno podczas jego zwijania. Złóż płótno na długość torby namiotu, aby upewnić się, że będzie pasować. Nie chcesz go zwijać i składać, żeby zdać sobie sprawę, że jest za duży na torbę. Walcz powoli i mocno z jednego końca, wymuszając jak najwięcej powietrza. Po podwinięciu się do drzwi płótno powinno być na tyle małe, aby można je było związać i włożyć do torby.
-
Czy do Twoich produktów dołączone są instrukcje?
Nasze produkty są pakowane we wkładkę na kartę, która jest umieszczona w przezroczystym rękawie na Twoim namiocie/machinie. Na odwrocie karty produktu znajdują się szczegółowe instrukcje dotyczące idealnego boiska.
Jeśli nie otrzymałeś tych dokumentów lub instrukcje dotyczące produktu uległy uszkodzeniu, możesz znaleźć plik PDF Jak ta markiza jest odporna na promienie UV?
Pytania ogólne 18 Tekst
-
Kiedy zaleca się używanie pasów burzowych?
Zalecamy używanie pasów sztormowych, gdy tylko wiatr zacznie się wzmagać. Pomoże to zapewnić, że Twoja markiza/namiot będzie w dobrej pozycji na każdy wiatr, który może się natychmiast podnieść. Zawsze lepiej być przygotowanym, gdy spodziewasz się złej pogody
W ekstremalnych warunkach pogodowych zalecamy chwilowe zrzucenie namiotu/markizy, aby przetrwać najgorsze warunki. Z nadmuchiwanymi namiotami / markizami - jest to o wiele łatwiejsze, ponieważ wystarczy ponownie nadmuchać belki, gdy minie najgorsza burza.
Należy pamiętać, że Twój namiot/markiza nie jest objęty gwarancją w związku z uszkodzeniami spowodowanymi przez burze lub ekstremalne warunki pogodowe
-
Czy powinienem rzucać ze wszystkimi moimi linami?
Aby uzyskać najlepsze praktyki, zalecamy rozbicie namiotu z zamocowanymi wszystkimi linami odciągowymi i punktami do kołków. Ma to na celu zapewnienie, że produkt działa tak, jak został przetestowany w tym celu. Zapewni to również, że kijki i płótno nie zostaną poddane niepotrzebnemu naprężeniu, które może spowodować rozdarcia lub złamania. Odciągi są dostępne z kilku powodów, takich jak wentylacja, stabilność, przestrzeń i utrzymanie suchości.
-
Co powinienem zrobić, jeśli moja wiązka powietrza OLPRO pęknie, gdy jestem na wakacjach?
W niefortunnym przypadku, gdy masz problem z wiązką powietrza podczas nieobecności, możesz zrobić kilka rzeczy. Jeśli belka faktycznie nie pękła, ale wyszła z czarnej obudowy - możesz opróżnić belkę i zapiąć obudowę z powrotem zabezpieczając ją opaską kablową lub czymś, co trzyma zamki razem.
Jeśli pęcherz ma pęknięcie, najlepszym rozwiązaniem jest opróżnienie pozostałych belek, aby uniknąć uszkodzeń/naprężeń. Możesz zamówić belki zastępcze za pośrednictwem serwisu następnego dnia na kempingu – dostawa obowiązuje tylko w dni powszednie.
-
Czy twój asortyment Husk naprawdę jest zrobiony z łuski ryżowej?
Pytania ogólne 22 Tekst
-
Jakie produkty poleciłbyś do czyszczenia ścian po wewnętrznej stronie namiotu?
Do czyszczenia ścian namiotu zalecamy mydło bez detergentów. Detergenty namiotowe zachęcające wilgoć do przenikania przez tkaniny w celu czyszczenia, co może uszkodzić właściwości wodoodporne. W skrajnych przypadkach do czyszczenia płótna można użyć mydła z detergentem, ale należy później skutecznie je zaimpregnować, aby przywrócić wodoodporność powłoki.
-
Dbasz o swoje naczynia obiadowe?
Pytania ogólne 24 Tekst
-
Czy potrzebuję podkładu podłogowego?
Footprint Groundsheets nie są niezbędne, jeśli chodzi o biwakowanie. Wszystkie nasze namioty i markizy mają w pełni wszytą podłogę, która ma klasę H/H 10 000 mm. Jednak Footprints skutecznie utrzymują główną podłogę namiotu / markizy w czystości. Dużo łatwiej jest wytrzeć podłogę do czysta lub spryskać nią podłogę, niż spróbować wyczyścić podłogę przymocowaną do namiotu/markizy.
Footprint Groundsheets są również bardzo dobre na trudniejsze tereny. Pomogą one chronić podłogę przed rozdarciem lub przebiciem kamieni lub innych ostrych przedmiotów, na które możesz rzucić.
-
Chciałabym przesłać Ci zdjęcia markizy w akcji – gdzie mogę je zamieścić?
Jeśli masz jakieś zdjęcia produktów OLPRO, chcielibyśmy je zobaczyć. Możesz oznaczyć nas na naszych kanałach społecznościowych, do których prowadzą linki w stopce strony. Alternatywnie możesz przesłać je za pośrednictwem naszego portalu recenzji.
-
Czy Twoja witryna jest bezpieczna?
Podpowiedzi
-
Przygotowanie do biwakowania
-
Co to jest system pierścieni i szpilek?
System ring and pin to system mocowania kijków do podłoża. Został zaprojektowany, aby pomóc nadać namiotowi podstawowy kształt, jednocześnie zapewniając wystarczające napięcie na kijach, aby utrzymać napięty materiał. Zasadniczo szpilka wsuwa się w spód masztu, aby zapewnić wystarczające naprężenie, aby maszt mógł się wygiąć.
-
Czy masz filmy instruktażowe?
Nasze produkty są dostarczane z instrukcjami, które doradzą Ci, jaka jest idealna gra. Mamy jednak również szeroką gamę filmów instruktażowych na naszych Kanał Youtube , tutaj będziesz mógł znaleźć swój produkt i zobaczyć, jak za każdym razem osiągamy idealną tonację.
-
Czego potrzebuję na kemping?
Przygotowanie jest kluczem do każdej aktywności na świeżym powietrzu, zwłaszcza gdy rezygnujesz z komfortu codziennych luksusów, aby wrócić do podstaw i ponownie połączyć się z naturą. Opracowaliśmy idealną listę kontrolną, aby upewnić się, że nie możesz się doczekać.
-
Jakiego rozmiaru namiotu potrzebuję?
Opracowaliśmy idealne rozwiązanie, aby znaleźć dla Ciebie namiot w idealnym rozmiarze. Na podstawie kilku pytań możesz dowiedzieć się, co polecamy.
-
Czy powinienem rozbić namiot przed wyjazdem?
Rozbijanie namiotu przed wyjazdem jest jednym z najważniejszych aspektów biwakowania, o którym zawsze się zapomina. Nie możemy wystarczająco podkreślić, jak ważne jest zapoznanie się z namiotem przed przybyciem na miejsce. Zespół zaprojektował instrukcje dotyczące produktów tak, aby były proste i łatwe do rozłożenia i spakowania. Zawsze jednak najlepiej poznać swój własny sposób rozbijania namiotu, obiecujemy, że zaoszczędzi to wielu argumentów.
Zasadniczo przed wyjazdem sprawdź, czy masz wszystkie części namiotu (skorzystaj z instrukcji jako listy kontrolnej). Ponadto rozstawienie namiotu da ci ostatnią szansę na sprawdzenie go pod kątem uszkodzeń, plam wilgoci lub problemów, które mogą skrócić wakacje.
-
Co oznacza głowica hydrostatyczna (HH)?
Wodoodporność (H/H) to miara wodoodporności tkaniny. Pomiar opiera się na tym, ile milimetrów wody musiałoby (w kolumnie) przeniknąć przez tkaninę. W oparciu o ten pomiar 5000 mm H/H (co stanowi większość naszych tkanin płóciennych) potrzeba 5 metrów wody, zanim przeniknie ona do tkaniny i pozwoli jej wniknąć.
Wysokość/wysokość namiotu musi wynosić około 1000 mm, aby wytrzymać lekkie przelotne opady — jest to klasyfikacja branżowa dotycząca wodoodporności. Przy silnym wietrze i ulewnym deszczu, większy nacisk będzie wywierany na tkaninę, w wyniku czego namioty będą wymagały wyższej H/H, aby wytrzymać takie warunki.
Nasze oceny H/H znajdują się na naszych opisach produktów. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
-
Co to jest ochrona UV?
Jeśli spędzasz dużo czasu na biwaku na świeżym powietrzu, spędzisz dużo czasu wystawiony na działanie żywiołów. Zwłaszcza słońce, jakbyś nakładał krem do opalania na skórę, gdy spędzasz dzień na plaży, od czasu do czasu może być konieczne ponowne przemalowanie płótna, aby przywrócić jego właściwości. Nasze płótna są zaprojektowane tak, aby zapewnić ochronę przed promieniowaniem UV, aby pomóc chronić Cię przed szkodliwymi promieniami słońca, a także zachować wytrzymałość i właściwości tkaniny.
Jednak z biegiem czasu cechy mogą się wyczerpać. Pielęgnacja namiotu jest istotną częścią przedłużenia żywotności twoich produktów, zalecamy mycie, ponowne impregnowanie i nakładanie ochrony UV co dwa lata (przy średnio 2-3 tygodniach użytkowania w roku), aby pomóc odnowić namiot, abyś mógł się cieszyć to na dłużej.
-
Co to jest system pierścieni i szpilek?
-
Odchodzić
-
Bezpieczeństwo przeciwpożarowe podczas biwakowania
Zabawa na świeżym powietrzu na kempingu zawsze wiąże się z ryzykiem – jednym z największych zagrożeń jest pożar. Niezależnie od tego, czy jest to otwarty ogień, grill, kuchenka gazowa czy świece, zawsze istnieje ryzyko. Oto kilka najważniejszych wskazówek, które pomogą złagodzić wszelkie ryzyko, abyś mógł bezpiecznie cieszyć się przerwą.
Upewnij się, że wszystkie pożary znajdują się w odległości co najmniej 5 metrów od ścian namiotu, żywopłotów, nisko wiszących gałęzi i łatwopalnych przedmiotów. Utrzymuj małe ogniska, aby uniknąć plucia iskier lub gruzu i podpalenia namiotu – możesz nawet rozważyć małą gaśnicę lub wiadro wody.
Kuchenki gazowe i grille wydzielają tlenek węgla, który jest bezwonnym gazem, który może powodować zatrucie. Podczas używania gazu należy zapewnić dużą wentylację i przestrzeń, aby uniknąć nagromadzenia, które może spowodować zatrucie. Trzymaj je z dala od namiotu i nigdy nie używaj ich w środku.
-
Najważniejsze wskazówki dotyczące idealnej prezentacji
Często jesteśmy pytani, gdzie najlepiej rozbić namiot. Zespół OLPRO przygotował przydatny artykuł wyjaśniający, na co zwrócić uwagę i czego unikać, szukając idealnego miejsca do założenia obozu bazowego. Sprawdź nasze Idealny skok.
-
Co to jest tlenek węgla? Jak zapobiegać zatruciu tlenkiem węgla
Tlenek węgla może zabić – to takie proste. Tlenek węgla jest bezbarwnym, bezwonnym gazem i jest niezwykle trujący. W wysokich stężeniach może zabijać, aw mniejszych może powodować skrajne choroby. Nigdy nie zabieraj grilla do namiotu, nawet w zimne noce. Nie używaj żadnych urządzeń spalających paliwo jako źródła ciepła, często wydzielają CO, nawet gdy działają dobrze. Kolejną istotną wskazówką jest, aby nie gotować w namiocie, zawsze rób to w dobrze wentylowanej i otwartej przestrzeni. Jeśli gotujesz pod baldachimem lub przedłużeniem, zamknij wszystkie drzwi namiotu i pozwól cyrkulować jak najwięcej powietrza, aby usunąć te nieprzyjemne opary. Jeśli odczuwasz jakiekolwiek objawy zatrucia tlenkiem węgla, takie jak bóle i zawroty głowy, bóle brzucha lub duszność – natychmiast zgłoś się do lekarza.
-
Jak zapobiegać uszkodzeniom melaminy spowodowanym stresem cieplnym?
Tekst odejścia 4
-
Czy potrzebuję oddychającej podłogi?
Nasze produkty nie są dostarczane z oddychającymi podłogami, ponieważ w pełni wszyte w 10 000 H/H podłogi są integralną częścią konstrukcji i wydajności namiotu lub markizy. Oddychające podłogi doskonale nadają się do odprowadzania wody i zachęcania do przepływu powietrza, aby utrzymać ziemię pod tobą. W rezultacie przepuszczają również wodę, jeśli biwakujesz na wilgotnym boisku, możesz znaleźć wodę pod stopami. Oddychające podkłady można odłożyć przed rozstawieniem namiotu, aby złagodzić niektóre problemy, z którymi borykają się właściciele boiska. Zawsze dobrze jest sprawdzić swoje boisko przed dokonaniem rezerwacji, ponieważ niektóre kempingi pozwalają tylko na oddychające podłogi, chyba że są przymocowane do namiotu.
-
Czy możemy gotować pod baldachimem?
Kuchenki gazowe i kominki wydzielają mnóstwo tlenku węgla. Podczas biwakowania ważne jest, aby nie gotować w zamkniętej przestrzeni lub w samym namiocie, aby tlenek węgla mógł się rozproszyć i nie spowodować zatrucia tlenkiem węgla.
Podczas gotowania pod baldachimem ważne jest, aby namiot był zamknięty, aby nie dopuścić do złych rzeczy. Upewnij się, że masz odpowiednią cyrkulację powietrza i wentylację pod baldachimem. Pomoże to regulować poziom tlenku węgla, zapewniając bezpieczeństwo.
-
Bezpieczeństwo przeciwpożarowe podczas biwakowania
OLPRO
-
O OLPRO
-
Kim jesteśmy i gdzie jesteśmy
OLPRO ma reputację dzięki tworzeniu wyjątkowych produktów rekreacyjnych na świeżym powietrzu dla swoich żądnych przygód klientów na całym świecie.
Dzięki zespołowi doświadczonych ekspertów z głęboką i prawdziwą pasją do spędzania czasu na świeżym powietrzu, OLPRO dostarcza gamę unikalnych i wysokiej jakości produktów, które zmieniają oblicze wypoczynku na świeżym powietrzu.
Sprzęt kempingowy i kempingowy nie musi być prosty i nudny - dlatego produkty OLPRO mają jasne i kolorowe wzory, które WYRÓŻNIAJĄ SIĘ z tłumu.
Korzystając z najnowszych technologii i materiałów, OLPRO oferuje szeroką gamę wiodących w branży produktów, w tym wielokrotnie nagradzane namioty, markizy, meble ogrodowe, zastawę stołową z melaminy, odzież i akcesoria.
Nasz adres to: OLPRO LTD UNIT 6 KDO BUSINESS PARK LITTLE WITLEY WORCESTERSHIRE WR6 6LG
-
Czy masz etyczną politykę pozyskiwania?
Wszystkie informacje dotyczące naszego zrównoważonego rozwoju można znaleźć tutaj
-
Numer VAT
Nasz brytyjski numer VAT to: GB130 6769 16
-
Numer rejestracyjny firmy
Numer rejestracyjny naszej firmy to: 07890917
-
Rabaty
Rabaty dotyczą tylko produktów marki OLPRO, o ile nie określono inaczej.
Większość produktów oferowanych na OLPROSHOP.COM lub w dowolnej z naszych międzynarodowych witryn to produkty OLPRO - zaprojektowane przez nas i sprzedane Tobie. Posiadamy jednak asortyment innych produktów od starannie wyselekcjonowanych dostawców. Przekonasz się, że większość produktów na OLPROSHOP.COM i naszych międzynarodowych stronach internetowych jest zawsze przecenionych.
Każdy kod rabatowy, który możesz mieć na dalszą zniżkę, będzie zawsze stosowany tylko do produktów OLPRO na stronie, a nie do żadnej innej marki.
Wszystkie rabaty będą miały zastosowanie tylko do zakupów w Wielkiej Brytanii z naszej brytyjskiej strony internetowej znajdującej się pod adresem www.olproshop.com. Obawiam się, że ze względu na sposób ich działania nie możemy oferować rabatów na naszych międzynarodowych stronach internetowych.
-
Kim jesteśmy i gdzie jesteśmy
-
Jak mogę zwrócić przedmiot?
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na pytanie, którego szukasz, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza i poczekaj do 48 godzin na odpowiedź.