null

Produkty niedostępne

Produkty z tego sklepu są obecnie niedostępne w tym kraju. Kupuj w innych sklepach przy pomocy usług Glopal.
Kupuj w innych sklepach
×
zamknąć
Informacje o przedłużonej gwarancji

Informacje o przedłużonej gwarancji

CHROŃ SWÓJ PRODUKT PRZEDŁUŻONĄ GWARANCJĄ

• Pełna ochrona od daty zakupu
• 100% pokrycie części i robocizny

Nawiązaliśmy współpracę z naszymi przyjaciółmi z Consumer Priority Service, aby zaoferować przedłużone gwarancje na większość naszych produktów. Po prostu dodaj przedłużoną gwarancję na odpowiednią pozycję obok miejsca, w którym chcesz ją dodać do koszyka.

Co to jest przedłużona gwarancja?

Jest to rozszerzenie istniejącej gwarancji producenta. Gwarancja CPS oferuje korzyści, których nie oferuje standardowa gwarancja producenta, takie jak przypadkowe uszkodzenie i bezpłatna wysyłka.

Tak więc jesteś już ubezpieczony od wad producenta, ale obejmuje to przypadkowe uszkodzenia przez trzy lata.

Jeśli wykupisz ochronę - na trzy lata od zakupu - jeśli Twój produkt i tak ulegnie awarii (i przekroczy 831 zł) Twój produkt zostanie naprawiony lub wymieniony bezpłatnie. Podczas oględzin zdecydujemy, czy nadaje się do naprawy, czy też wymaga całkowitej wymiany. Przewóz w obie strony jest objęty ubezpieczeniem po złożeniu wniosku. Jeśli jest poniżej 831 zł, otrzymasz zwrot kwoty, którą zapłaciłeś za produkt, pomniejszonej o koszty wysyłki i podatek VAT.

Jak jestem chroniony?

Jeśli w ciągu tych 3 lat przypadkowo uszkodzisz swój produkt, skontaktuj się z CPS bezpośrednio poniżej.

Kiedy zaczyna się moja gwarancja?


Ochrona rozpoczyna się 31. dnia kalendarzowego od daty zakupu produktu.

Czy mogę przenieść Plan ochrony na nowego właściciela?


Tak! Gwarancje CPS są przenoszone między właścicielami.

Czy mój produkt jest objęty ubezpieczeniem, jeśli zostanie skradziony lub jeśli go zgubię?


Niestety Gwarancja CPS nie obejmuje zagubionych lub skradzionych produktów.

Czy istnieje odliczenie?

Nic nie jest odliczane poza produktami poniżej 831 zł, w przypadku których nie pokrywamy kosztów transportu ani podatku VAT - otrzymujesz zwrot pozostałej kwoty.

Co się stanie, jeśli mój produkt się zepsuje?


Możesz skontaktować się bezpośrednio z CPS, aby złożyć wniosek za pośrednictwem:


• Online na stronie www.cpscentral.com i kliknij przycisk „Złóż wniosek”.
• Przez e-mail na adres cs@cpscentral.com

 

Przewiń na górę