null
×
blisko
Informacje o rozszerzonej gwarancji

Informacje o rozszerzonej gwarancji

CHROŃ SWÓJ PRODUKT PRZEDŁUŻONĄ GWARANCJĄ

• Pełne ubezpieczenie od daty zakupu
• 100% pokrycie części i robocizny

Nawiązaliśmy współpracę z naszymi przyjaciółmi z działu Consumer Priority Service, aby zaoferować rozszerzone gwarancje na większość naszych produktów. Po prostu dodaj rozszerzoną gwarancję na odpowiedni przedmiot tuż obok miejsca, w którym chcesz dodać przedmiot do koszyka.

Co to jest przedłużona gwarancja?

To ulepszenie istniejącej gwarancji producenta. Gwarancja CPS oferuje korzyści, których nie oferuje standardowa gwarancja producenta, takie jak przypadkowe uszkodzenie i bezpłatna wysyłka.

Tak więc jesteś już objęty ubezpieczeniem od wad producenta, ale obejmuje to przypadkowe uszkodzenie przez trzy lata.

Jeśli usuniesz ochronę - na trzy lata od zakupu - jeśli Twój produkt i tak ulegnie awarii (i skończy się 870 zł) Twój produkt zostanie naprawiony lub wymieniony za darmo. Podczas przeglądu zdecydujemy, czy można go naprawić, czy też należy go w pełni wymienić. Przewóz w obie strony jest objęty gwarancją, po złożeniu wniosku. Jeśli jest poniżej 870 zł, otrzymasz zwrot kosztów zakupu produktu bez kosztów wysyłki i podatku VAT.

Jak jestem ubezpieczony?

W ciągu tych 3 lat, jeśli przypadkowo uszkodzisz produkt, skontaktuj się z CPS bezpośrednio poniżej.

Kiedy zaczyna się moja gwarancja?


Ochrona rozpoczyna się 31. dnia kalendarzowego od daty zakupu produktu.

Czy mogę przenieść Plan Ochrony na nowego właściciela?


Tak! Gwarancje CPS można przenosić między właścicielami.

Czy mój produkt jest objęty ubezpieczeniem, jeśli zostanie skradziony lub jeśli go zgubię?


Niestety Gwarancja CPS nie obejmuje zgubionych lub skradzionych produktów.

Czy istnieje odliczenie?

Nic nie jest potrącane poza produktami poniżej 870 zł, w przypadku których nie pokrywamy kosztów transportu ani podatku VAT - po prostu zwracamy pozostałą kwotę.

Co się stanie, jeśli mój produkt się zepsuje?


Możesz skontaktować się bezpośrednio z CPS, aby złożyć reklamację za pośrednictwem:


• Online pod adresem www.cpscentral.com i kliknij przycisk „Złóż wniosek”
• pocztą elektroniczną na adres cs@cpscentral.com

 

Przewiń na górę