null
×
blisko
Klarna & 0% Finanse

Klarna & 0% Finanse

Kup teraz, zapłać później Finanse z OLPRO i Klarna

 

Kim jest Klarna?

Klarna to szwedzki dostawca usług płatniczych, który ponosi pełną odpowiedzialność za Twoją płatność. Klarna jest dostawcą płynnych płatności do ponad 190 000 sklepów internetowych. Ponad 80 milionów konsumentów na całym świecie zaufało firmie Klarna w zakresie bezpiecznej obsługi ich płatności.


Jak działa płatność później w 3 nieoprocentowanych ratach?
Płacenie później w 3 nieoprocentowanych ratach pozwoli Ci rozłożyć koszt zakupu na 3 równe raty. Płatność za każdą ratę będzie
automatycznie pobierane z karty debetowej lub kredytowej, którą podałeś w kasie. Twoja pierwsza rata zostanie pobrana, gdy Twoje zamówienie zostanie potwierdzone przez OLPRO, a raty 2 i 3 zostaną zaplanowane odpowiednio 30 i 60 dni później.


Czy mogę zapłacić później w 3 nieoprocentowanych ratach?
Aby skorzystać z opcji Zapłać później w 3 nieoprocentowanych ratach, musisz mieć co najmniej 18 lat. Chociaż ta opcja jest szeroko promowana, opcja Zapłać później w 3 nieoprocentowanych ratach zależy od Twojej sytuacji finansowej. Wybierając opcję Zapłać później w 3 nieoprocentowanych ratach, nasza ocena nie wpłynie na Twoją zdolność kredytową.


Jak mogę zwiększyć swoje szanse na przyjęcie do Płatności później w 3 nieoprocentowanych ratach?
Klarna jest wyjątkowa i oferuje płatność później w 3 nieoprocentowanych ratach w oparciu o szereg czynników, takich jak wartość zamówienia, historia poprzednich zamówień i pozycja
dostępność. Jeśli masz 18 lat lub więcej, możesz zwiększyć swoje szanse na otrzymanie opcji Płać później w 3 nieoprocentowanych ratach, podając pełne imię i nazwisko oraz dokładne dane adresowe i wysyłając na zarejestrowany adres rozliczeniowy. Wszystkie zamówienia wyceniane są indywidualnie. To, że zostałeś wcześniej zaakceptowany jako metoda płatności Klarna, nie oznacza, że ​​będzie ona oferowana dla każdego zamówienia, a odmowa nie oznacza, że ​​zostanie odrzucona dla wszystkich przyszłych zamówień.


Co muszę podać podczas dokonywania zakupu?
Jeśli chcesz dokonać zakupu w systemie Klarna, korzystając z opcji Zapłać później w 3 nieoprocentowanych ratach, musisz podać swój numer telefonu komórkowego, adres e-mail, aktualny adres rozliczeniowy oraz kartę debetową lub kartę. Numer telefonu komórkowego jest wymagany na wypadek, gdybyśmy musieli się z Tobą skontaktować. Wszystkie wiadomości będą wysyłane na Twój adres e-mail. Bardzo ważne jest, aby podać nam prawidłowe dane, w przeciwnym razie nie otrzymasz harmonogramu płatności ani zaktualizowanych informacji o zamówieniu.


Czy zostanie przeprowadzone przeciwko mnie poszukiwanie kredytu?
Klarna może przeprowadzać tak zwane niezarejestrowane zapytania (lub miękkie wyszukiwania kredytowe), które nie wpływają na scoring kredytowy i są widoczne tylko dla Ciebie i Klarny, ale nie są widoczne dla
innych kredytodawców. Ani Klarna, ani OLPRO nie przeprowadzają wyszukiwania kredytowego przeciwko Tobie, co może wpłynąć na Twoją zdolność kredytową.


Dlaczego nie zaproponowano mi Płać później w 3 nieoprocentowanych ratach?
Chociaż Płać później w 3 nieoprocentowanych ratach jest szeroko promowany, nie zawsze jest powszechnie dostępny. Opcja Płać później w 3 nieoprocentowanych ratach jest automatycznie generowana przez algorytmy, które są zależne od wielu czynników, w tym danych adresowych, danych posiadacza karty, kwoty zamówienia, sklepu internetowego, historii poprzednich zamówień i dostępności towaru.


Jakie mam opcje płatności w Klarna?
Płatność za płatność później w 3 nieoprocentowanych ratach zostanie automatycznie pobrana z karty debetowej lub kredytowej, którą podałeś w kasie. Pierwsza płatność jest pobierana po potwierdzeniu zamówienia. Druga i trzecia rata są pobierane odpowiednio 30 i 60 dni po pierwszej racie.


Co się stanie, jeśli anuluję lub zwrócę zamówienie?
Gdy tylko OLPRO zaakceptuje Twoje anulowanie / zwrot, Klarna anuluje wszelkie przyszłe zaplanowane płatności, a także zwróci wszelkie należne kwoty.


Co się stanie, jeśli nie zapłacę za zamówienie?
Klarna automatycznie spróbuje odebrać płatność za płatność później w 3 nieoprocentowanych ratach zakupu w OLPRO z karty debetowej lub kredytowej
wpisałeś w kasie. Jeśli nie będziemy w stanie odebrać płatności w wyznaczonym terminie, Klarna podejmie kolejną próbę automatycznego odbioru
płatność dwa dni później. Jeśli ta ostatnia próba płatności się nie powiedzie, Klarna wystawi Ci wyciąg z pełnej zaległej kwoty zamówienia, który stanie się płatny 15 dni później. Klarna poinformuje Cię o terminie płatności na dwa dni przed próbą odebrania płatności. Korzystanie z produktu Klarna „Zapłać później w 3 ratach” nie wpłynie na Twoją zdolność kredytową, nawet jeśli nie zapłaciłeś na czas.


Zostałem poproszony o przejście na stronę Klarna. Czy to jest poprawne?
Możesz wyświetlić wszystkie zakupy i harmonogram płatności Klarna po prostu logując się na Klarna.com/uk.


Czy moje informacje o płatnościach są bezpieczne?
Informacje o płatnościach są bezpiecznie przetwarzane przez Klarna. Żadne dane karty nie są przekazywane ani przechowywane przez OLPRO. Wszystkie transakcje odbywają się za pośrednictwem połączeń zabezpieczonych najnowszymi standardami branżowymi protokołami bezpieczeństwa.


Czy mogę zapłacić przed terminem?
Nie, obecnie nie jest to możliwe w przypadku płatności później w 3 nieoprocentowanych ratach.


Czy otrzymałeś moją płatność?
Klarna powiadomi Cię e-mailem i powiadomieniem push, kiedy płatność jest należna i kiedy zostanie ona pomyślnie odebrana lub w mało prawdopodobnym przypadku niepowodzenia płatności. Jeśli płatność została pobrana, ale nie otrzymałeś potwierdzenia płatności, zawsze możesz sprawdzić status swojego zamówienia i płatności logując się na www.klarna.com/uk.


Co dzieje się z moim oświadczeniem, gdy zwracam towar?
Gdy OLPRO otrzyma zwrot (częściowy lub pełny) i otrzymasz potwierdzenie tego, zaktualizowane oświadczenie z dostosowanym harmonogramem płatności zostanie wysłane do Ciebie przez Klarna, jeśli dokonałeś częściowego zwrotu. Przy pełnym zwrocie zwrócimy wszelkie pobrane płatności i anulujemy wszelkie przyszłe zaplanowane płatności.


Otrzymałem oświadczenie, ale jeszcze nie otrzymałem towaru.
W przypadku, gdy Twoje towary nie zostały odebrane, zadzwoń do OLPRO, aby sprawdzić stan zamówienia i dostawy. Możesz również skontaktować się z Obsługą Klienta Klarna, abyśmy mogli przesunąć termin płatności.


Anulowałem moje zamówienie. Jak długo potrwa, zanim otrzymam zwrot pieniędzy?
Jak tylko sklep zarejestruje Twoje anulowanie lub zwrot, zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 5-7 dni roboczych.


Poprosiłem o zwrot pieniędzy. Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwroty zostaną zwrócone na kartę debetową lub kredytową, która została pierwotnie podana przy kasie.


Nie otrzymałem e-maila z moim wyciągiem/informacjami o płatności.
Możesz zalogować się na stronie www.klarna.com/uk, gdzie znajdziesz wszystkie swoje zamówienia i informacje o harmonogramie płatności.

 

Zapłać później w ciągu 30 dni Często zadawane pytania


Jak działa płatność później za 30 dni?
Po potwierdzeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi płatności w ciągu dwóch dni od firmy Klarna. Będziesz mieć wtedy 30 dni na wypróbowanie zamówienia i zapłacenie tylko wtedy, gdy będziesz zadowolony. Dokonaj płatności online w dogodnym dla Ciebie czasie, bez dodatkowych kosztów. Możesz zapłacić kartą kredytową lub debetową na stronie www.klarna.com/uk.


Czy mogę zapłacić później za 30 dni?
Aby skorzystać z opcji Zapłać później w ciągu 30 dni, musisz mieć co najmniej 18 lat. Chociaż ta opcja jest szeroko promowana, opcja Zapłać później w ciągu 30 dni zależy od Twojej sytuacji finansowej. Kiedy
wybierając opcję Zapłać później w ciągu 30 dni, nasza ocena nie wpłynie na Twoją zdolność kredytową.


Jak mogę zwiększyć swoje szanse na otrzymanie płatności w ciągu 30 dni?
Klarna jest wyjątkowa i oferuje płatność później w ciągu 30 dni w oparciu o szereg czynników, takich jak wartość zamówienia, historia poprzednich zamówień i dostępność produktu. Jeśli masz 18 lat lub jesteś przedsiębiorcą, możesz zwiększyć swoje szanse na otrzymanie płatności później w ciągu 30 dni, podając pełne imię i nazwisko oraz dokładne dane adresowe i wysyłając na zarejestrowany adres rozliczeniowy. Wszystkie zamówienia wyceniane są indywidualnie. Tylko dlatego, że płaciłeś później 30 dni wcześniej, nie oznacza to, że będzie ona oferowana dla każdego zamówienia, a odmowa nie oznacza, że ​​zostanie odrzucona dla wszystkich przyszłych zamówień.


Czy zostanie przeprowadzone przeciwko mnie poszukiwanie kredytu?
Klarna może przeprowadzać tak zwane niezarejestrowane zapytania (lub miękkie wyszukiwania kredytowe), które nie wpływają na scoring kredytowy i są widoczne tylko dla Ciebie i Klarny, ale nie są widoczne dla
innych kredytodawców. Ani Klarna, ani OLPRO nie przeprowadzają wyszukiwania kredytowego przeciwko Tobie, co może wpłynąć na Twoją zdolność kredytową.


Dlaczego nie zaproponowano mi płatności później w ciągu 30 dni?
Chociaż usługa Pay w ciągu 30 dni jest szeroko promowana, nie zawsze jest powszechnie dostępna. Metoda Zapłać później za 30 dni jest automatycznie generowana przez algorytmy, które są zależne od wielu czynników, w tym ilości zamówienia, sklepu internetowego, historii poprzednich zamówień i dostępności towaru. Alternatywnie możesz sfinalizować zamówienie, płacąc kartą kredytową lub debetową przy kasie.


Jakie mam opcje płatności w Klarna?
Możesz zapłacić kartą debetową lub kredytową od razu przy kasie lub skorzystać z naszej opcji płatności Płać później w ciągu 30 dni, w której możesz zapłacić za towary po ich otrzymaniu kartą kredytową lub debetową.


Co się stanie, jeśli anuluję lub zwrócę zamówienie?
Gdy tylko OLPRO zaakceptuje Twoje anulowanie / zwrot, Klarna anuluje wyciąg lub zwróci Twoją płatność.


Co się stanie, jeśli nie zapłacę za zamówienie?
Płatność należy uregulować w ciągu 30 dni od wysłania przedmiotu. Aby pomóc Ci zapłacić na czas, powiadomimy Cię na dwa dni przed terminem płatności – otrzymasz e-mail z przypomnieniem o płatności – a jeśli bardzo się spóźnimy, wyślemy Ci również SMS-a lub list. Korzystanie z produktów Klarna „Zapłać później w ciągu 30 dni” nie wpłynie na Twoją zdolność kredytową, nawet jeśli nie zapłacisz na czas.


Zostałem poproszony o przejście na stronę Klarna. Czy to jest poprawne?
Jeśli zdecydujesz się zapłacić później w ciągu 30 dni, Klarna wyśle ​​Ci wiadomość e-mail z dalszymi szczegółami dotyczącymi sposobu płatności. Twój e-mail będzie zawierał link do Klarna, gdzie możesz uregulować płatność kartą kredytową lub debetową.


Co muszę podać podczas dokonywania zakupu?
Jeśli chcesz dokonać zakupu w Klarna, musisz podać swoje imię i nazwisko, adres i adres e-mail. W przypadku niektórych zamówień konieczne może być również podanie numeru telefonu komórkowego lub daty urodzenia. Wszystkie informacje zostaną wysłane na Twój adres e-mail, w tym przypomnienia o płatnościach i linki do wyciągów online. Bardzo ważne jest, aby podać nam prawidłowe dane, w przeciwnym razie nie otrzymasz informacji o płatności.


Czy moje informacje o płatnościach są bezpieczne?
Informacje o płatnościach są bezpiecznie przetwarzane przez Klarna. Żadne dane karty nie są przekazywane ani przechowywane przez OLPRO. Wszystkie transakcje odbywają się za pośrednictwem połączeń zabezpieczonych najnowszymi standardami branżowymi protokołami bezpieczeństwa.


Czy mogę zapłacić przed terminem?

Możesz zapłacić za zamówienie w dowolnym momencie po otrzymaniu wiadomości e-mail od Klarna ze szczegółami płatności. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w tym e-mailu, aby zapłacić za zamówienie.


Czy otrzymałeś moją płatność?
Jeśli płacisz kartą, OLPRO od razu potwierdzi Twoje zamówienie. Jeśli zapłacisz przez Pay później w ciągu 30 dni, Klarna wyśle ​​Ci potwierdzenie płatności na e-mail
adres, którego użyłeś w swoim zamówieniu. Jeśli dokonałeś płatności, ale nie otrzymałeś potwierdzenia płatności, zawsze możesz sprawdzić status swojego zamówienia i płatności logując się do www.klarna.com.


Co dzieje się z moim oświadczeniem, gdy zwracam towar?
Gdy OLPRO otrzyma zwrot (częściowy lub pełny) i otrzymasz potwierdzenie tego, zaktualizowane oświadczenie zostanie wysłane do Ciebie przez Klarna, jeśli dokonałeś częściowego zwrotu. Przy pełnym zwrocie Twój wyciąg zostanie zamknięty.


Otrzymałem oświadczenie, ale jeszcze nie otrzymałem towaru.
Masz 30 dni na zapłacenie, więc nie musisz płacić od razu. Jeśli zbliża się termin płatności i nie ma śladu po twoich towarach, zadzwoń do OLPRO, aby to sprawdzić
Dostawa. Możesz również skontaktować się z Obsługą Klienta Klarna, abyśmy mogli przesunąć termin płatności.


Anulowałem moje zamówienie. Jak długo potrwa, zanim otrzymam zwrot pieniędzy?
Jak tylko sklep zarejestruje Twoje anulowanie lub zwrot, zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 5 dni roboczych.


Poprosiłem o zwrot pieniędzy. Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Jeśli zapłaciłeś za zamówienie kartą, zwrot zostanie zwrócony na tę samą kartę. Jeśli nie opłaciłeś jeszcze wyciągu, wówczas zwrot pieniędzy pomniejszy wyciąg lub całkowicie go anuluje.


Nie otrzymałem e-maila z moim wyciągiem/informacjami o płatności.
Jeśli nie masz pod ręką numeru wyciągu, możesz zalogować się na stronie www.klarna.com/uk, gdzie znajdziesz wszystkie swoje zamówienia i będziesz mógł dokonać płatności.


Nadal mam pytania dotyczące płatności, jak mogę się skontaktować?
Odwiedź stronę obsługi klienta Klarna, aby uzyskać pełną listę często zadawanych pytań, czatu na żywo i opcji telefonicznych.

Przewiń na górę