Darmowa i szybka dostawa *| Kup teraz, zapłać później | Kliknij i odbierz | Brak zwrotów

Typowe pytania

Zebraliśmy tę sekcję, aby pomóc w rozwiązaniu typowych problemów lub rzeczy, które pojawiają się od czasu do czasu i można je łatwo rozwiązać.


Obejmuje:

  • Rozłożenie markizy i nadanie jej dobrego wyglądu
  • Radzenie sobie z silnymi wiatrami
  • Sortowanie zagiętej belki
  • Woda w markizie lub namiocie


Wskazówki i porady dotyczące montażu markizy OLPRO Breeze


Często jesteśmy pytani o nasze najważniejsze wskazówki dotyczące montażu jednej z naszych nadmuchiwanych markiz do kamperów. Uważamy, że jest to najlepszy sposób, aby to zrobić i uczynić to tak szczelnym, jak to tylko możliwe. Mam nadzieję, że te wskazówki zadziałają dla Ciebie.


Najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest to, że wszystkie wykonane markizy są przycięte do tego samego rozmiaru i używają tych samych materiałów, abyśmy mogli uzyskać odpowiedni wygląd markizy.


Najpierw podłącz listwę do furgonetki.


Jeśli używasz pasków na furgonetce lub mocujesz do szyny, nie ma to znaczenia, ale najpierw połącz się z furgonetką.


Upewnij się, że wszystkie drzwi są na środku i zapięte - w tym przód na kokonie. Jest to częsty problem, ponieważ pozostawienie otwartych drzwi może oznaczać, że po napompowaniu markiza wygląda chwiejnie lub drzwi się nie zamykają.


Następny kawałek jest kluczowy. Rozpiąć cztery rogi markizy - dwa tylne i dwa przednie.


Upewnij się, że rogi podłogi są jak najbardziej prostopadłe do siebie - następnie pompuj ją. (Jeśli nie jest to nadmuchiwana markiza, to jest to punkt, który należy umieścić w słupkach).


Po napompowaniu wejdź do środka i włóż pręty burzowe i kopnij wszystkie belki stopą. Jeśli któraś z podłóg wygląda na obwisłą lub pomarszczoną, odepnij róg i wyciągnij belkę, aż będzie ładna i kwadratowa.


Żaden problem zwykle nie dotyczy belek, ponieważ belki są w pełni napompowane pod ciśnieniem 7 psi.
Kiedy już będziesz zadowolony, że podłoga jest jak najprostsza, odepnij resztę tunelu i resztę markizy.

Nie musisz zaznaczać wszystkich linek i na pewno nie ciągnij ich zbyt mocno, ale jeśli wiatr się podniesie, cofnij się i unieruchom je.

 

Radzenie sobie z silnymi wiatrami

Przy silnym wietrze - każdy namiot, który produkujemy, jest testowany w tunelach aerodynamicznych, ALE nic nigdy nie wyjaśnia tego, co może się tam wydarzyć - zmieniających się prędkości wiatru, kierunku wiatru, sposobu rozstawiania namiotów (lub nie itp.).
Dla większości zespołu w OLPRO jesteśmy już od dawna i pracowaliśmy również z innymi markami, więc jest to wzięte z całej planszy.
Tylko kilka wskazówek, które pomogą (nie są wyczerpujące):
  1. Jeśli zrobi się źle - zdejmij go - przynajmniej spłaszcz namiot i rozstaw go ponownie, gdy będzie to bezpieczne - Obserwuj prognozę pogody i wiedz, co nadchodzi.
  2. Postaraj się przybyć na miejsce (i wyjść) przy spokojnym wietrze, aby ułatwić życie.
  3. Upewnij się, że jest odciągnięty, jeśli wiatr się zwiększy. Użyj wszystkich punktów do mocowania (i ustal w linii ze szwami w namiocie).
  4. Nie napinaj zbyt mocno facetów z namiotu - pozwól sobie na trochę ruchu, aby nie rozerwać rzeczy.
  5. Postaw swój samochód lub kamper na drodze wiatru. Kiedy rzucasz, upewnij się, że nie jesteś na otwartej przestrzeni - użyj wszystkiego, co możesz, aby zablokować. Warto również pochylać się pod kątem do wszelkich potencjalnych tuneli aerodynamicznych.
  6. Użyj twardych kołków, aby pomóc zakotwiczyć namiot - i umieść rzeczy w rogach namiotu, aby pomóc w utrzymaniu ciężaru - ale nie umieszczaj tam rzeczy, które mogą się przewrócić na krawędziach namiotu, ponieważ zostaną popchnięte.
  7. Chociaż wiatr może być zły, to te podmuchy mogą spowodować szkody (nie ma innego sposobu, aby to zapisać).
  8. Zabierz ze sobą trochę taśmy klejącej (niezbędnej przy wszelkich naprawach), a zestaw do naprawy masztu również może się przydać. Taśma Gaffer może tymczasowo naprawić słup, ale możesz również naprawić słup na miejscu, używając segmentu słupa z zestawu naprawczego. Jeśli wiatr mija, nigdy nie musisz wracać do domu - po prostu opuść namiot, zablokuj go, poczekaj, aż minie - napraw w razie potrzeby - i kontynuuj.
Myśleliśmy głównie o produkcie tyczkowym powyżej, ale większość dotyczy to belek lotniczych. Dzięki produktom powietrznym zauważysz, że lepiej znoszą silne wiatry, ale nie są odporne i nadal mogą doznać uszkodzeń, więc rozważ wszystko. Prawdopodobnie zauważysz, że produkt powietrzny porusza się bardziej na wietrze.


Załamane belki powietrza


Jest to rzadkie, ale czasami otrzymujemy telefony od klientów, którzy mówią, że ich wiązka powietrza jest zagięta. Rozwiązanie tego problemu jest łatwe. Po pierwsze, sprawdź, czy markiza jest prawidłowo podniesiona, jak powyżej, i upewnij się, że w rurze jest wystarczająca ilość powietrza.


Na każdej tubie, u dołu z jednej strony, znajduje się mała czarna kłódka. Użyj czegoś małego i cienkiego, aby to otworzyć - kołek z drutu jest idealny. Po otwarciu rozpakuj tubę i wyjmij plastikową tubę wewnętrzną.


Połóż to na podłodze i wyrównaj, upewniając się, że całe powietrze zostało usunięte.
Gdy będzie już ładny i płaski, włóż go z powrotem do tuby i zapnij z powrotem. Samo zrobienie tego może zresetować wiązkę powietrza, jeśli została załamana.

Woda w namiocie lub markizie


Wszystkie namioty i markizy OLPRO są w pełni wodoodporne. Tkanina jest obrobiona tak, aby nie przepuszczała wody (może pomieścić do 5 metrów wody). Wszystkie szwy są zgrzewane, więc we wszystkich miejscach namiotu została zszyta cienka warstwa taśmy uszczelniającej te punkty.


Oprócz tego wszystkie namioty OLPRO są stawiane i testowane przed zapakowaniem i wysłaniem do Ciebie. Odbywa się to w tym samym czasie, gdy belki są testowane (wszystkie stoją przez tydzień).

Jeśli woda pojawi się w namiocie lub markizie, istnieje tylko kilka opcji, co może być jej przyczyną.


Po pierwsze, został wniesiony do środka lub dostał się przez otwarte okno.
Drugim i najbardziej powszechnym jest kondensacja. W 98% przypadków wody znajdującej się w namiocie lub markizie jest to kondensacja. Można powiedzieć, że przez wszystkie lata badania namiotów, które „wyciekły”, większość z nich zakończyła się kondensacją.


Łatwo jest spojrzeć na kałużę wody i powiedzieć, że to nie jest kondensacja, zwłaszcza jeśli jest to duża kałuża, ale są szanse.


Ze względu na chłodne powietrze w samych belkach powietrznych, prawdopodobnie w namiocie lub markizie Breeze uzyskasz więcej. Czy można zmniejszyć ryzyko kondensacji - poniżej zebraliśmy nasze najważniejsze wskazówki.


Po pierwsze, należy pamiętać, że obecność ludzi zwiększa kondensację - więc im więcej osób, tym większe prawdopodobieństwo wystąpienia kondensacji. W rzeczywistości tylko jedna osoba wyprodukuje do jednego litra kondensatu na noc.

Kiedy ciepłe powietrze wewnątrz namiotu uderzy w zimniejszy materiał namiotu, prawdopodobnie nastąpi kondensacja. Ciepłe powietrze wewnątrz namiotu może być spowodowane przez ludzi, grzejniki oraz brak wentylacji. Większe namioty z większą liczbą osób i dodatkowymi grzejnikami w środku mogą powodować znacznie większą kondensację, chyba że namiot jest odpowiednio wentylowany.

Jeśli masz namiot lub markizę Breeze, w belkach krąży powietrze. Jeśli powietrze na zewnątrz jest znacznie zimniejsze niż wewnątrz namiotu lub markizy, wówczas chłodzenie powietrza w belkach jest szybkie. Ciepłe, wilgotne powietrze wewnątrz namiotu lub markizy będzie się skraplało w obszarze belki. Ta wilgoć pojawi się jako kropelki wody na belkach i może tworzyć kałuże wody wokół ich podstawy.

Możesz nie widzieć koralików, ponieważ będą one znajdować się wewnątrz rękawa.Więc masz ciepłe powietrze w namiocie i chłodne powietrze w belkach - tworząc kondensację na zewnętrznej stronie plastikowej belki, która znajduje się wewnątrz tulei. Spłynie to z dna wokół podstawy belki. Być może widziałeś kałuże wody wokół belki. To jest powód, a nie wnikanie wody.

Jeśli tak się stanie, upewnij się, że nie masz przedmiotów wokół podstaw belek.

W dni, w których występuje znaczny spadek temperatury, zapobieganie tworzeniu się kondensacji w namiotach może być trudne. Deszczowe warunki mogą również zwiększać ryzyko wystąpienia kondensacji, często prowadząc do pojawienia się przeciekającego namiotu.

Woda deszczowa na zewnątrz namiotu lub woda deszczowa parująca z zewnętrznej powierzchni namiotu powoduje obniżenie temperatury tkaniny, co prowadzi do szybszej kondensacji, gdy powietrze wewnątrz namiotu styka się z nią.
Aby dowiedzieć się więcej na temat kondensacji i jak jej zapobiegać, przeczytaj cały artykuł:


https://www.olproshop.pl/blogs/news/how-to-avoid-condensation-in-your-tent


Trzecim i ostatnim powodem, dla którego w namiocie lub markizie może przedostać się woda, jest pęknięcie jednego z tych uszczelnionych szwów, jego pominięcie lub z jakiegoś powodu niewyjęcie.


Pamiętaj, że powiedzieliśmy, że nad wszystkimi przeszyciami namiotu znajduje się taśma klejona na gorąco. Ta taśma może czasami nie zostać prawidłowo ułożona, czasami może zostać pominięta na małym odcinku - ponieważ jest to proces ręczny lub może być tak, że jest przesuwana odsłaniając część ściegu.


Jeśli szwy są odsłonięte, woda może przedostać się przez nie i wystarczy mały punkt, aby wytworzyć dużo wody - ale rozwiązanie problemu jest szybkie i łatwe.
Aby to naprawić, do każdego namiotu i markizy dostarczamy małe opakowanie szczeliwa. Jeśli widzisz, gdzie jest wnikanie, po prostu nałóż uszczelniacz w tym miejscu, a to rozwiąże problem.


Rzeczy do zapamiętania:


• Woda nie przedostanie się przez tkaninę.
• Wszystkie namioty są testowane w naszej fabryce w wodzie.
• We wszystkich namiotach występuje kondensacja, która może wytworzyć dużo wody
• Zdecydowanie większość doświadczeń związanych z oglądaniem namiotów z wodą w środku jest spowodowanych kondensacją.
• W niektórych przypadkach kondensacja może być przytłaczająca i wygląda na to, że nie ma możliwości, aby ilość wody mogła być spowodowana samą kondensacją. W odpowiednich okolicznościach może.
• Jeśli potrzebujesz wykonać miejscową naprawę szwu, dołączony jest do tego pakiet.

Jeśli w ogóle możemy pomóc, skontaktuj się z nami za pomocą czatu online lub formularza kontaktowego.

-->