Darmowa i szybka dostawa *| Kup teraz, zapłać później | Kliknij i odbierz | Brak zwrotów

Klarna 0% Finanse

Kup teraz, zapłać później Finanse z OLPRO 

Obecnie oferujemy dwa rodzaje płatności 0%.

Jeden jest z Paypal i możesz dowiedzieć się więcej o Kredyt PayPal tutaj.

Paypal Credit wykorzystuje Twoje konto PayPal i może oferować do 4 miesięcy kredytu.

Drugi to Klarna, świetny sposób na płatności w trzech ratach.

 

Kim jest Klarna?
Klarna to szwedzki dostawca usług płatniczych, który ponosi pełną odpowiedzialność za twoją płatność. Klarna jest dostawcą płynnych płatności do ponad 190 000 sklepów internetowych. Ponad 80 milionów konsumentów na całym świecie zaufało Klarnie w bezpiecznej obsłudze płatności.


Jak działa Pay później w 3 nieoprocentowanych ratach?
Zapłać później w 3 nieoprocentowanych ratach, możesz rozłożyć koszty zakupu na 3 równe płatności. Płatność za każdą ratę będzie
są automatycznie pobierane z karty debetowej lub kredytowej podanej przy kasie. Twoja pierwsza rata zostanie pobrana, gdy zamówienie jest potwierdzone przez OLPRO i rat 2 i 3 są zaplanowane 30 i 60 dni później, odpowiednio.


Czy przysługuje mi Płać później w 3 nieoprocentowanych ratach?
Aby skorzystać z usługi Płać później w 3 nieoprocentowanych ratach, musisz mieć co najmniej 18 lat. Chociaż ta opcja jest szeroko promowana, zapłać później w 3 nieoprocentowanych ratach, zależnie od twojej sytuacji finansowej. Przy wyborze Zapłać później w 3 nieoprocentowanych ratach, nasza ocena nie wpłynie na Twoją zdolność kredytową.


Jak mogę zwiększyć moje szanse na przyjęcie w późniejszym terminie w 3 nieoprocentowanych ratach?
Klarna jest wyjątkowa i oferuje Płać później w 3 nieoprocentowanych ratach na podstawie wielu czynników, takich jak wartość zamówienia, historia poprzednich zamówień i pozycja
dostępność. Jeśli masz 18 lat lub więcej, możesz zwiększyć swoje szanse na zaoferowanie Zapłać później w 3 nieoprocentowanych ratach, zapewniając podanie pełnego imienia i nazwiska oraz dokładnych danych adresowych oraz wysyłki na zarejestrowany adres rozliczeniowy. Wszystkie zamówienia są oceniane indywidualnie. To, że wcześniej zaakceptowano metodę płatności Klarna, nie oznacza, że ​​będzie oferowana dla każdego zamówienia, a z kolei, ponieważ zostanie odrzucona, nie oznacza, że ​​zostanie odrzucona dla wszystkich przyszłych zamówień.


Co muszę podać, kiedy dokonam zakupu?
Jeśli chcesz dokonać zakupu w Klarna za pomocą opcji Płać później w 3 nieoprocentowanych ratach, musisz podać swój numer telefonu komórkowego, adres e-mail, aktualny adres rozliczeniowy oraz kartę debetową lub kartę. Numer telefonu komórkowego jest wymagany na wypadek, gdybyśmy chcieli się z Tobą skontaktować. Cała komunikacja zostanie wysłana na Twój adres e-mail. Podanie nam poprawnych danych jest bardzo ważne, ponieważ w przeciwnym razie nie otrzymasz harmonogramu płatności ani żadnych zaktualizowanych informacji o zamówieniu.


Czy zostanie przeprowadzona przeciwko mnie rewizja kredytu?
Klarna może uruchamiać tak zwane niezarejestrowane zapytania (lub miękkie wyszukiwania kredytowe), które nie wpływają na punktację kredytową i są widoczne tylko dla Ciebie i Klarny, ale niewidoczne dla
inni pożyczkodawcy. Ani Klarna, ani OLPRO przeprowadzać wyszukiwania kredytowe przeciwko Tobie, które mogą mieć wpływ na Twoją zdolność kredytową.


Dlaczego nie zaoferowano mi Zapłać później w 3 nieoprocentowanych ratach?
Chociaż usługa Płać później w 3 nieoprocentowanych ratach jest szeroko promowana, nie zawsze jest powszechnie dostępna. Opcja płatności Płać później w 3 nieoprocentowanych ratach jest generowana automatycznie przez algorytmy, które zależą od wielu czynników, w tym danych adresowych, danych posiadacza karty, kwoty zamówienia, sklepu internetowego, historii poprzednich zamówień i dostępności produktów.


Jakie są moje opcje płatności w Klarna?
Płatność za zapłatę później w 3 nieoprocentowanych ratach zostanie automatycznie pobrana z karty debetowej lub kredytowej podanej przy kasie. Pierwsza płatność jest pobierana po potwierdzeniu zamówienia. Druga i trzecia rata są pobierane odpowiednio 30 i 60 dni po pierwszej racie.


Co się stanie, jeśli anuluję lub zwrócę moje zamówienie?
Jak tylko OLPRO zaakceptowałeś anulowanie / zwrot, Klarna anuluje wszelkie przyszłe zaplanowane płatności, a także zwróci wszelkie należne kwoty.


Co się stanie, jeśli nie zapłacę za moje zamówienie?
Klarna automatycznie podejmie próbę odebrania płatności za Twoją Płacę w 3 nieoprocentowanych ratach zakupionych na stronie OLPRO z karty debetowej lub kredytowej
wszedłeś przy kasie. Jeśli nie będziemy w stanie odebrać Twojej płatności w wyznaczonym terminie, Klarna podejmie kolejną próbę automatycznego odebrania płatności
płatność dwa dni później. Jeśli ta ostatnia próba płatności się nie powiedzie, Klarna wystawi ci wyciąg na pełną kwotę zaległego zamówienia, która stanie się wymagalna 15 dni później. Klarna powiadomi Cię o terminie płatności na dwa dni przed próbą odebrania płatności. Nie wpłynie to na twoją zdolność kredytową przy użyciu produktu Klarna „Zapłać później w 3 ratach”, nawet jeśli nie zapłacisz w terminie.


Poproszono mnie o przejście do strony Klarna. Czy to jest poprawne?
Możesz wyświetlić wszystkie swoje zakupy i harmonogram płatności Klarna, po prostu logując się na Klarna.com/uk.


Czy moje informacje o płatności są bezpieczne?
Informacje o płatności są przetwarzane w bezpieczny sposób przez Klarna. Żadne dane karty nie są przekazywane ani przechowywane przez OLPRO. Wszystkie transakcje odbywają się za pośrednictwem połączeń zabezpieczonych najnowszymi standardowymi protokołami bezpieczeństwa.


Czy mogę zapłacić przed terminem płatności?
Nie, obecnie nie jest to możliwe w przypadku płatności później w 3 nieoprocentowanych ratach.


Czy otrzymałeś moją płatność?
Klarna powiadomi Cię pocztą e-mail i powiadomieniem wypychanym, gdy płatność będzie wymagalna i kiedy zostanie ona pomyślnie odebrana lub w mało prawdopodobnym przypadku niepowodzenia płatności. Jeśli płatność została pobrana, ale nie otrzymałeś potwierdzenia płatności, zawsze możesz sprawdzić status swojego zamówienia i płatności, logując się na stronie www.klarna.com/uk.


Co stanie się z moim oświadczeniem, gdy zwrócę towar?
Pewnego razu OLPRO otrzymał zwrot (częściowy lub pełny) i otrzymałeś potwierdzenie tego, Klarna prześle Ci zaktualizowane wyciągi ze skorygowanym harmonogramem płatności, jeśli dokonałeś częściowego zwrotu. Po pełnym zwrocie zwrócimy wszystkie zebrane płatności i anulujemy wszelkie przyszłe zaplanowane płatności.


Otrzymałem oświadczenie, ale jeszcze nie otrzymałem mojego towaru.
W przypadku nieotrzymania towaru prosimy o telefon OLPRO aby sprawdzić status zamówienia i dostawy. Możesz również skontaktować się z obsługą klienta Klarna, abyśmy mogli przesunąć termin płatności.


Anulowałem swoje zamówienie. Jak długo potrwa, zanim otrzymam zwrot pieniędzy?
Jak tylko sklep zarejestruje anulowanie lub zwrot, zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5-7 dni roboczych.


Poprosiłem o zwrot pieniędzy. Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwroty środków będą zwracane na kartę debetową lub kredytową, która została pierwotnie wprowadzona przy kasie.


Nie otrzymałem e-maila z informacjami o wyciągu / płatności.
Możesz zalogować się na stronie www.klarna.com/uk, gdzie znajdziesz wszystkie swoje zamówienia i informacje o harmonogramie płatności.

 

 

Zapłać później w ciągu 30 dni Często zadawane pytania


Jak działa Pay później za 30 dni?
Po potwierdzeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi płatności w ciągu dwóch dni od Klarna. Będziesz wtedy miał 30 dni na wypróbowanie swojego zamówienia i zapłać tylko wtedy, gdy będziesz zadowolony. Dokonaj płatności online, według własnego uznania, bez dodatkowych kosztów. Możesz zapłacić kartą kredytową lub debetową na stronie www.klarna.com/uk.


Czy mogę otrzymać płatność później za 30 dni?
Aby skorzystać z usługi Pay później za 30 dni, musisz mieć ukończone 18 lat. Chociaż ta opcja jest szeroko promowana, zapłać później w ciągu 30 dni w zależności od warunków finansowych. Kiedy
wybierając Zapłać później za 30 dni, nasza ocena nie wpłynie na Twoją zdolność kredytową.


Jak mogę zwiększyć swoje szanse na przyjęcie do Pay za 30 dni?
Klarna jest wyjątkowa i oferuje Zapłać później w ciągu 30 dni na podstawie wielu czynników, takich jak wartość zamówienia, historia poprzednich zamówień i dostępność produktów. Jeśli masz 18 lat lub więcej, możesz zwiększyć swoje szanse na zaoferowanie Zapłać później w ciągu 30 dni, podając swoje pełne imię i nazwisko oraz dokładne dane adresowe oraz wysyłkę na zarejestrowany adres rozliczeniowy. Wszystkie zamówienia są oceniane indywidualnie. To, że zapłaciłeś później w ciągu 30 dni wcześniej, nie oznacza, że ​​będzie ono oferowane dla każdego zamówienia, a z kolei, ponieważ zostanie odrzucone, nie oznacza, że ​​zostanie odrzucone dla wszystkich przyszłych zamówień.


Czy zostanie przeprowadzona przeciwko mnie rewizja kredytu?
Klarna może uruchamiać tak zwane niezarejestrowane zapytania (lub miękkie wyszukiwania kredytowe), które nie wpływają na punktację kredytową i są widoczne tylko dla Ciebie i Klarny, ale niewidoczne dla
inni pożyczkodawcy. Ani Klarna, ani OLPRO przeprowadzać wyszukiwania kredytowe przeciwko Tobie, które mogą mieć wpływ na Twoją zdolność kredytową.


Dlaczego nie zaoferowano mi Zapłać później za 30 dni?
Chociaż usługa Płać później w ciągu 30 dni jest szeroko promowana, nie zawsze jest powszechnie dostępna. Metoda Zapłać później za 30 dni jest generowana automatycznie przez algorytmy zależne od wielu czynników, w tym od ilości zamówienia, sklepu internetowego, historii poprzednich zamówień i dostępności produktów. Alternatywnie możesz zrealizować zamówienie, płacąc kartą kredytową lub debetową przy kasie.


Jakie są moje opcje płatności w Klarna?
Możesz zapłacić kartą debetową lub kredytową natychmiast przy kasie lub skorzystać z naszej opcji Płatności później w ciągu 30 dni, w której możesz zapłacić za towary po otrzymaniu ich za pomocą karty kredytowej lub karty debetowej.


Co się stanie, jeśli anuluję lub zwrócę moje zamówienie?
Jak tylko OLPRO zaakceptowałeś anulowanie / zwrot, wówczas Klarna anuluje wyciąg lub zwróci płatność.


Co się stanie, jeśli nie zapłacę za moje zamówienie?
Płatność należy uregulować 30 dni po wysłaniu przedmiotu. Aby pomóc Ci zapłacić na czas, powiadomimy Cię dwa dni przed terminem płatności - otrzymasz e-mailem przypomnienie o zapłacie - a jeśli będzie bardzo późno, wyślemy Ci również SMS-a lub list. Nie wpłynie to na twoją zdolność kredytową, jeśli użyjesz produktów Klarna „Zapłać później za 30 dni”, nawet jeśli nie zapłacisz w terminie.


Poproszono mnie o przejście do strony Klarna. Czy to jest poprawne?
Jeśli zdecydujesz się zapłacić później w ciągu 30 dni, Klarna wyśle ​​Ci wiadomość e-mail z dalszymi szczegółami dotyczącymi sposobu płatności. Twój e-mail będzie zawierał link do Klarna, w którym możesz rozliczyć płatność za pomocą karty kredytowej lub debetowej.


Co muszę podać, kiedy dokonam zakupu?
Jeśli chcesz dokonać zakupu za pomocą Klarna, musisz podać swoje imię i nazwisko, adres i adres e-mail. W przypadku niektórych zamówień konieczne może być także podanie numeru telefonu komórkowego lub daty urodzenia. Wszystkie informacje zostaną przesłane na Twój adres e-mail, w tym przypomnienia o płatnościach i linki do wyciągów online. Podanie nam poprawnych danych jest bardzo ważne, ponieważ w przeciwnym razie nie otrzymasz informacji o płatności.


Czy moje informacje o płatności są bezpieczne?
Informacje o płatności są przetwarzane w bezpieczny sposób przez Klarna. Żadne dane karty nie są przekazywane ani przechowywane przez OLPRO. Wszystkie transakcje odbywają się za pośrednictwem połączeń zabezpieczonych najnowszymi standardowymi protokołami bezpieczeństwa.


Czy mogę zapłacić przed terminem płatności?

Możesz zapłacić za swoje zamówienie w dowolnym momencie po otrzymaniu wiadomości e-mail od Klarna ze szczegółami płatności w dniu. Postępuj zgodnie z instrukcjami w tym e-mailu, aby zapłacić za zamówienie.


Czy otrzymałeś moją płatność?
Jeśli płacisz kartą, OLPRO od razu potwierdzi twoje zamówienie. W przypadku płatności za pomocą usługi Płać później w ciągu 30 dni Klarna wyśle ​​Ci potwierdzenie płatności na adres e-mail
adres użyty do zamówienia. Jeśli dokonałeś płatności, ale nie otrzymałeś potwierdzenia płatności, zawsze możesz sprawdzić status swojego zamówienia i płatności, logując się do www.klarna.com.


Co stanie się z moim oświadczeniem, gdy zwrócę towar?
Pewnego razu OLPRO otrzymał zwrot (częściowy lub pełny) i otrzymałeś jego potwierdzenie, Klarna prześle Ci zaktualizowane oświadczenie, jeśli dokonałeś częściowego zwrotu. Po pełnym zwrocie wyciąg zostanie zamknięty.


Otrzymałem oświadczenie, ale jeszcze nie otrzymałem mojego towaru.
Masz 30 dni na zapłatę, więc nie musisz płacić od razu. Jeśli zbliża się termin płatności i nie ma śladu na towarach, zadzwoń OLPRO sprawdzić
dostawa. Możesz również skontaktować się z obsługą klienta Klarna, abyśmy mogli przesunąć termin płatności.


Anulowałem swoje zamówienie. Jak długo potrwa, zanim otrzymam zwrot pieniędzy?
Jak tylko sklep zarejestruje anulowanie lub zwrot, zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 5 dni roboczych.


Poprosiłem o zwrot pieniędzy. Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Jeśli zapłaciłeś za zamówienie kartą, zwrot zostanie dokonany z powrotem na tę samą kartę. Jeśli nie zapłaciłeś jeszcze wyciągu, zwrot środków zmniejszy wyciąg lub anuluje go całkowicie.


Nie otrzymałem e-maila z informacjami o wyciągu / płatności.
Jeśli nie masz pod ręką numeru wyciągu, możesz zalogować się na stronie www.klarna.com/uk, gdzie znajdziesz wszystkie swoje zamówienia i możesz dokonywać płatności.


Nadal mam pytania dotyczące płatności. Jak mogę się skontaktować?
Odwiedź stronę obsługi klienta Klarna, aby uzyskać pełną listę najczęściej zadawanych pytań, czat na żywo i opcje telefoniczne.

-->