Darmowa i szybka dostawa *| Kup teraz, zapłać później | Kliknij i odbierz | Brak zwrotów

Nasi ambasadorzy

OLPRO Produkty wyglądają najlepiej, gdy są na wolności, przyzwyczajone do pełnego potencjału. Aby pokazać to, mamy piękny zwerbował grupę kamperów, Campervanners i caravanners być OLPRO Marka ambasadorów.

Poniżej znajduje się nieco na ich temat i linki do swoich blogów i mediów społecznościowych, gdzie można zobaczyć zdjęcia i przeczytać o swoich przygodach z ich OLPRO namioty, markizy i akcesoriów.

Mark Macfarlane

Cześć, nazywam się Mark, mieszkam w Szkocji, gdzie sceneria jest niesamowita.
Przez całe życie szalałem na biwakach, zaczynając od mojego zmarłego ojca i około 6 lat temu zdiagnozowano u mnie długotrwałą chorobę, która doprowadziła do 4 lat najgorszej podróży w moim życiu. Około 2 lata po tej podróży znów zacząłem biwakowanie, ponieważ okazało się, że pomogło mi to w chorobie, a po 4 latach mniej więcej mnie to wyleczyło! Chodzę po górach Szkocji i Lochs, uwielbiam przebywać na śniegu, zimowy kemping jest dla mnie najlepszym rodzajem kempingu, chodzę też na kempingi na relaksujący obóz i robię kemping samochodowy.
Moim celem jest biwakowanie w kręgu polarnym i spacer po lodowcu, spanie w zorzy polarnej podczas snu w zimowej krainie czarów.
Sprzęt, którego używam, nigdy nie jest drogi, ale zawsze godny zaufania, a bycie dzikim kamperem jak ja, to wszystko, czego potrzebujesz.

Jestem również zapalonym fotografem i uwielbiam tam wyzwania, zamieszczam niektóre moje zdjęcia na Instagramie i filmy na YouTube, jestem również administratorem kilku stron na Facebook , gdzie członkowie oferują porady i pokazują swoje zdjęcia i filmy.

Colin Russell

Nazywam się Colin Russell, jestem zagorzałym dzikim kamperem, który nie może się nacieszyć piękną przyrodą. W każdy weekend spędzam dzikie wakacje w Szkocji, głównie w lesie Galloway, ale docieram do niesamowitych miejsc w całej Szkocji. Nie ma nic lepszego niż wydostanie się na wolność zamiast siedzieć w domu, po prostu nie można tego pokonać, jest to dobre dla duszy.

Robię dużo gotowania na ognisku, które jest zawsze popularne, a także niektóre spacery po górach.

Emma Witherford

Cześć, mam na imię Emma i dorastałem na Malvern Hills, teraz przeprowadziłem się do Nottingham, aby studiować i realizować swoją pasję do spływów kajakowych. Zawsze lubiłem sporty wodne i po rozpoczęciu kajakarstwa na rzece Severn szybko zwróciłem uwagę na kajakarstwo Freestyle, które jest w zasadzie akrobacją w whitewater. Lubię przebywać na świeżym powietrzu i niesamowite miejsca, które widzę z rzeki i ludzi, których spotykam, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i za granicą!
Po rozpoczęciu uniwersytetu w Nottingham gram teraz w Canoe Polo, biorąc udział w wyścigach uniwersyteckich i podczas naszego pierwszego międzynarodowego turnieju w Belgii. Połączenie pływania łódką i przebywania na świeżym powietrzu jest czymś wyjątkowym, z czego zdecydowanie zbudowałem wiele wspomnień, które kształtują to, kim jestem teraz.
Pomyśl, że Kenneth Graham miał całkowitą rację: „Nie ma nic - absolutnie nic - połowę tyle wartego zrobienia, co bałagan na łodziach.”

Lisa Wells

Jestem Lisa i moje psy; Bestia, Billy i ja żyjemy na świeżym powietrzu tak dużo, jak tylko możemy.

Mieszkamy na wybrzeżu Północnej Walii, a Park Narodowy Snowdonia jest naszym placem zabaw. Mamy niewiarygodne szczęście, że możemy połączyć naszą miłość do przyrody z spacerami po wybrzeżu, wędrówkami po górach i Paddleboardingiem na stojąco. Uwielbiamy również dzikie biwakowanie; nie ma nic przyjemniejszego niż przytulenie się dwoma kulkami puchu do śpiwora na summit góry i rozpięcie drzwi naszego namiotu na niesamowity wschód słońca.

Donna Van Senior

Cześć, jestem Donna Van Senior - AKA „The Lady in the Orange Van” - Turysta, Wild camper i Crag Dancer.
W czasie pracy jestem łagodnym, ale uroczo bezczelnym asystentem gastronomicznym w hospicjum północno-wschodnim.
W czasie wolnym zmieniam się w super mnie...Uwielbiam przebywać na świeżym powietrzu, spędzać czas na dzikich kempingach w każdych warunkach pogodowych przez 12 miesięcy w roku, startując w mgnieniu oka w mojej zaufanej zardzewiałej Orange Van. Robię zabawne filmy na świeżym powietrzu, które rozśmieszają ludzi.
w 2019 r. biwakowałem w The Lake District, Northumberland, The Cairngorms, Isle of Skye, The Outer Hebrides, Western Highlands i wschodnim wybrzeżu Szkocji. Uwielbiam to i naprawdę nie mogę się doczekać, aby podzielić się moimi przygodami w 2020 roku z OLPRO .

Hannah Atkinson

Nazywam się Hannah i jestem samotną mamą niepełnosprawną dla mojego syna, Niedźwiedzia, chociaż staram się, aby moje niepełnosprawności nie powstrzymywały nas od spędzania czasu na świeżym powietrzu i biwakowania. W zeszłym roku kupiłem używany namiot z przyczepą, aby było mi łatwiej i jest niesamowicie! Mamy nadzieję, że trochę to poprawię, jeśli dostaniemy dobrą pogodę, a potem jak najszybciej udamy się do North Yorkshire Dales!

Danielle
Lisle

Jestem Danielle (31), mieszkam w Newcastle upon Tyne z moim mężem Andym i moją córką Alice, która niedawno skończyła dwa lata. Życie na północnym wschodzie daje nam to, co najlepsze z obu światów; uwielbiamy mieszkać w mieście, ale naprawdę cieszymy się, że możemy być w pięknej okolicy lub obok plaży w odległości krótkiej jazdy samochodem. Wspólne spędzanie czasu jako rodzina jest dla nas bardzo ważne, a wydostawanie się jest naszą ulubioną rzeczą; lubimy spacery, odkrywanie nowych miejsc i próbowanie nowych miejsc na pyszne jedzenie!

Pracuję prawie na pełny etat jako urzędnik państwowy, a poza tym lubię blogować; pisząc o wszystkich aspektach naszego życia, w tym rodzinnym stylu życia, rzeczach do zrobienia, miejscach do jedzenia, majsterkowaniu i wnętrzach. Ostatnio skoncentrowałem się na remoncie naszego nowego domu i stworzeniu świetnej przestrzeni do wychowania mojej rodziny. Nasze letnie plany obejmują dużo biwakowania, poruszania się po Wielkiej Brytanii i spędzania czasu z rodziną.

Zoe Turner

Jesteśmy Zoe, Aron, Oliver, Finley i Molly. Jesteśmy zwykłą rodziną, która lubi niezwykłe przygody. Każdego weekendu eksplorujemy na zewnątrz, piesze wędrówki, camping, dzikie biwakowanie lub udział w zajęciach. Staramy się wszystkiego, czy to wspinaczki, sportów wodnych czy jazdy na rowerze. Po prostu lubimy być aktywni i żądni przygód. Nasze wakacje polegają na znalezieniu lokalnych szlaków, a naszym ulubionym sposobem na nocleg jest namiot! Dzieci nie lubią niczego lepszego niż ustawianie łóżek i latarkę do opowiadania historii. Zwykle możesz złapać nas na górę, w lesie lub wokół jeziora, a rok 2020 jest dla nas wielkim rokiem przygód. Chcemy przejść Mur Mur Hadriana pod koniec lipca i będziemy w całym kraju dzięki naszej kampanii HikerKidz. Naszym celem jest zachęcenie dzieci do wyjścia na zewnątrz i zorganizowanie grupowych spacerów dla dzieci, które dołączą do nas w tym, co robimy najlepiej. Więcej na ten temat można znaleźć na naszych kanałach społecznościowych.

Natalie Ray

Jestem Natalie, blogerka i pisarka z Worcestershire. Jestem żonaty z dwiema dziewczynkami w wieku 5 i 7 lat, podekscytowanym psem i bezczelnym kotem. Jesteśmy aktywną rodziną na świeżym powietrzu, a szczególnie uwielbiam pływać na otwartych wodach, nawet w zimie! Spędzamy jak najwięcej czasu podróżując po Wielkiej Brytanii w naszej wysokiej furgonetce Mazda Bongo z psem.

The Rodzina Blackmore

Jesteśmy rodziną Blackmore, znaną również jako „Rodzina T4” i mamy siedzibę w Somerset. Uwielbiamy podróżować po Wielkiej Brytanii, choć wydaje się, że spędzamy dużo czasu w Kornwalii i Południowej Walii.
Obozujemy z rodziną od 2015 roku, zaczynając od podstawowego namiotu tunelowego, a następnie ulepszając go do namiotu nadmuchiwanego. W 2017 roku wynajęliśmy samochód kempingowy na tydzień do zwiedzania Walii i od razu nas wciągnęło. Po wielu poszukiwaniach idealnej furgonetki, rok później kupiliśmy samochód kempingowy Gino, Volkswagen T4 Transporter z pop-topem.
Od tego czasu badamy tak dużo, jak to możliwe, często zakładając „obóz podstawowy” z markizą do jazdy samochodem, a następnie za pomocą furgonetki wysiadamy i zwiedzamy okolicę. Latem 2019 roku byliśmy nieobecni przez 10 z 12 letnich weekendów, podróżując aż do Yorkshire na długi weekend.
Jesteśmy dość aktywni na Instagramie iw ciągu ostatniego roku nawiązaliśmy fantastyczną liczbę kontaktów z podobnie myślącymi przygodami, dzieląc się poradami i wskazówkami na temat najlepszych miejsc pobytu, zajęć, które warto wypróbować, pokazów i produktów do kupienia.

Nasze plany na 2020 rok to ruszanie w drogę i podróżowanie po kraju i eksploracja poza naszą strefą komfortu. Zawsze szukamy sugestii, gdzie się udać, więc skontaktuj się z nami.

Nyomi Winters

Nomipalony.com to znany blog o stylu życia rodzinnego, który rośnie od 2016 roku. Blogi i vlogi z Nomipalony przedstawiają mnie - Nyomi (36), Papa Ginge (36) i nasze dwoje dzieci Arlo (8) i Lena (5). Jesteśmy małą rodziną Geordie znaną z tego, że utrzymuje ją w realu i ma poczucie humoru. Każdej wiosny i lata lubimy podróżować po namiocie po pięknej Wielkiej Brytanii, a szczególnie uwielbiamy biwakować na festiwalach. Nawet gdy nasze dzieci (notorycznie) nie spały przez całą noc (jak w ogóle), spały całą noc w namiocie, co jest prawdopodobnie dużym powodem, dla którego nasza rodzina tak bardzo lubi biwakowanie. W tym wciąż gorączkowym i internetowym świecie nie kochamy nic lepszego niż spędzanie czasu z rodziną i spowalnianie życia poprzez przebywanie na świeżym powietrzu i powrót do podstaw, wszyscy przytuleni razem śpiąc pod Stars .

Steve Stain

Jestem amatorem fotograf, który uwielbia dzikie wakacje w górach. Mam również przyczepę kempingową i przez większość weekendów szukam krajobrazów do sfotografowania. Robię też dużo dzikich kempingów w kamperu.
Mam swój własny kanał na YouTube rejestrujący moje przygody.

Mam OLPRO COCOON BREEZE Campervan Markiza, parawany, namiot narzędzie, które używam w weekendy VW.

Marcus Rowe

Jesteśmy Marcus i Biffy Rowe i jesteśmy „mieszaną” rodziną 7 osób z naszymi 5 dziećmi; 4 dziewczynki i 1 chłopiec od 10 do 18 lat. Aha, i jeden szalony 2-letni niechlujny Złoty Doodle.
Oboje pracujemy; Pracuję dla amerykańskiej, globalnej firmy metrologicznej, obejmującej całą EMEA, a Biffy pracuje dla przedsiębiorców.
Prawdziwy czas wolny jest ograniczony, jak można sobie wyobrazić, a wakacje dla 7 osób mogą być bardzo drogie, dlatego staramy się zmaksymalizować naszą uprzywilejowaną lokalizację w Kornwalii, biorąc jak najwięcej weekendów na kempingu.

Zawsze miałem obsesję na punkcie wszystkiego, co dotyczy technologii, gadżetów lub silnika, więc modyfikacja Campervana w klasie wystawowej jako centralny element naszych weekendowych obozów jest idealna.

Caro Davies

Jesteśmy rodziną Daviesa; Caro, Dickie i naszych 6-letnich bliźniaków Bertie i Cosmo. Mamy małą przyczepę kempingową o nazwie Dolly (obecnie Dolly Mark III!), Którą zabieramy na festiwale i na wyjazdy kempingowe. Dolly była katalizatorem więc wiele niesamowitych doświadczeń; zdecydowanie bardziej przypomina członka rodziny (i prawdziwy dom z domu) niż „karawanę”. O swoim życiu i przygodach piszę na moim blogu „The Twinkle Diaries”; w tym nasze przeróbki karawan, które okazały się bardzo popularne!

Scott Mitchell

Nazywam się Mitch, jestem bardzo dumnym tatą 13-letniej dziewczynki i 12-letniego chłopca, po ostatniej trasie w Afganistanie zacząłem surfować i bardziej pochłonęło mnie to sport, niż powinien, cały mój świat kręci się wokół niego i na pewno powinieneś spróbować.

Claire Hall

Jesteśmy czteroosobową rodziną plus pies, który biwakował i karawanował od samego początku. Pierwsza podróż mojej najmłodszej córki miała miejsce, gdy miała 13 dni. Wtedy mieliśmy przyczepę kempingową, ale właśnie dołączyliśmy do społeczności kamperów wraz z vanem T5. Uwielbiamy wolność biwakowania w Wielkiej Brytanii i Europie i nie możemy się doczekać, aż zaczniesz żyć życiem van. Mój blog, Tin Box Traveller, udostępnia wszystkie nasze porady dotyczące podróżowania z dziećmi, w tym wakacje na kempingu, karawany i kampera, a także całą masę innych przygód.

Louise Pink

Louise i jej rodzina są wielkimi podróżnikami, którzy nie kochają nic więcej, niż udać się na festiwal w swojej zaufanej rozmowie z kamperem Wilma. Nigdy nie jest szczęśliwszy niż na zewnątrz ze swoim zaufanym Labradorem Hendrixem, kiedy nie są w podróży, zwiedzają lokalny obszar wokół pięknych Cotswolds.

Joseph Seager

Joseph Seager to fotograficzny YouTuber z pasją do odkrywania Wielkiej Brytanii. Z kamperem pozwalającym mu spać i budzić się na miejscu, ma siedzibę na północnym zachodzie, ale często można go znaleźć w Walii, Jeziorach lub Szkocji. Joseph często poświęca trochę czasu na swoją elastyczną pracę na własny rachunek, aby spędzić kilka nocy w furgonetce, tworząc za kulisami filmy z fotografiami. Poza podróżami w pojedynkę lubi odkrywać z przyjaciółmi i poszukiwać przygód z żoną i trzema młodymi synami.