Darmowa i szybka dostawa *| Kup teraz, zapłać później | Kliknij i odbierz | Brak zwrotów

zwroty

Zwroty, zwroty i zasady anulowania.

 

Jesteśmy tutaj, aby pomóc, jak tylko możemy.

 

Niechciane zwroty

 

Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 30 dni, jeśli kupisz coś, czego sam nie chcesz, gdy je otrzymasz.

 

Jeśli minęło 30 dni od zakupu, niestety nie możemy zaoferować zwrotu lub wymiany. To kolejne 16 dni, niż pozwalają na to przepisy dotyczące sprzedaży na odległość, więc mam nadzieję, że dasz ci wystarczająco dużo czasu na podjęcie decyzji. W razie wątpliwości lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny.

 

Odeślij nam tylko produkty zakupione z www. OLPRO .co.uk / www.olproshop.com. Jeśli zakupiłeś produkt od sprzedawcy, zwróć towar zgodnie z pierwotnym zakupem i własnymi procedurami zwrotu.

 

Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt powinien być nieużywany, w oryginalnym opakowaniu oraz w stanie umożliwiającym wielokrotny zakup. Jeśli otrzymamy produkt, który nie spełnia tych kryteriów, zostanie naliczona 10% opłata manipulacyjna. Po otrzymaniu produktu zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni.

 

Aby dokończyć zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu. Napisz do nas na adres sales@olpro.co.uk przed zwrotem jakichkolwiek produktów.

 

 

Nie wysyłaj zakupu z powrotem do żadnego z naszych sprzedawców. Wyślij zwrot do nas na:

 

OLPRO Sp. z o.o

Unit 5 KDO Business Park

Mały Witley

Worcestershire

WR6 6LG

 

Uszkodzone zwroty

 

Jeśli otrzymasz produkt uszkodzony, napisz do nas na adres sales@olpro.co.uk od razu, w miarę możliwości ze zdjęciem, a my zorganizujemy odbiór produktu.

 

Możesz również zadzwonić do nas pod numer 01299 896959 (od poniedziałku do piątku - od 9:00 do 17:00).

 

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a karta kredytowa lub oryginalna metoda płatności zostaną automatycznie naliczone w ciągu 7 dni,

 

Jeśli zwrot zostanie odrzucony, wyślemy Ci produkt.

 

Późne lub brakujące zwroty

 

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź swoje konto bankowe.

 

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.

 

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy często występuje pewien czas przetwarzania.

 

Jeśli to wszystko zrobiłeś i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem

sprzedaż @ OLPRO .co.uk.

 

 

 

wysyłka

 

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres:

 

OLPRO Sp. z o.o,

Unit 5 KDO Business Park,

Little Witley ,

WR6 6LG

 

W zależności od miejsca zamieszkania czas, jaki może zająć dotarcie wymienionego produktu, może się różnić.

 

Jeśli wysyłasz przedmiot powyżej 1 cala, powinieneś rozważyć skorzystanie z śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

 

Anulowanie zamówienia

 

Wysyłamy wszystkie zamówienia w ciągu 2 dni, więc jeśli chcesz anulować zamówienie, musisz nam powiedzieć w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia, a nawet wtedy nie możemy zagwarantować, że produkt nie zostanie wysłany.

 

OLPRO są dostawcami akcesoriów kempingowych, sprzętu outdoorowego, namiotów rodzinnych dla 8 osób, namiotów rodzinnych dla 6 osób, namiotów z 3 miejscami do spania, czyszczenia karawan, zestawów Melamine , chemii toaletowej dla przyczep kempingowych, oświetlenia, dywanów markiz do przyczep kempingowych, śpiworów i parawanów,

-->