Darmowa i szybka dostawa *| Kup teraz, zapłać później | Kliknij i odbierz | Brak zwrotów

OLPRO Warunki gwarancji i zwrotów

OLPRO 30-dniowy brak zwrotów, 365-dniowa gwarancja i 2-letnia gwarancja na płótno

.

.

Chcemy, aby kupowanie u nas było tak proste, jak to tylko możliwe i abyś był zadowolony z zakupu. Aby to zrobić, stworzyliśmy 30-dniową politykę zwrotów, a także naszą 365-dniową gwarancję. Od 1św Luty 2020 oferujemy teraz dwuletnią gwarancję na naszą gamę płóciennych produktów OLPRO (obejmuje to wszystkie namioty i markizy do kamperów) - Wszystkie produkty zakupione przed 1 lutego 2020 roku są nadal objęte 12-miesięczną gwarancją. Oprócz tego oferujemy również rozszerzoną gwarancję, którą można zakupić na poszczególne produkty za pośrednictwem naszych partnerów CPS, aby uzyskać więcej informacji, zobacz tutaj
.
Wszystkie produkty OLPRO są projektowane i produkowane zgodnie z rygorystycznymi normami w wielu naszych fabrykach i są testowane w odpowiednich warunkach i warunkach użytkowania. Wszystkie produkty OLPRO objęte są naszą 365-dniową gwarancją i rozszerzoną gwarancją na płótno do 2 lat. Gwarancja obejmuje wady fabryczne w momencie zakupu produktu. Te potencjalne wady mogą dotyczyć części, materiałów produktu lub wykonania. Gwarancja obejmuje również funkcjonalność produktu przy jego normalnym użytkowaniu. Nie odpowiadamy za żadne dodatkowe koszty spowodowane problemem gwarancyjnym.
.

 

Gwarancja OLPRO 365 obejmuje 12 miesięcy od dnia zakupu, ale większość potencjalnych problemów z gwarancją dotyczy problemów, które wystąpią przed pierwszym użyciem. Przedłużyliśmy gwarancję na płótno o dodatkowy rok. Możesz więc odpocząć, wiedząc, że Twoje płótno jest chronione przez dodatkowy rok.

OLPRO 365 & Rozszerzona gwarancja na płótno nie obejmuje masztów / belek namiotowych lub masztów przeciwwiatrowych ani wadliwego działania jakiejkolwiek tkaniny lub elementu, które wynikało z niewłaściwego lub nieracjonalnego użytkowania lub braku konserwacji. Wypadki takie jak uszkodzenia spowodowane nadmierną pogodą / wiatrem, niewłaściwe przepakowanie produktów lub jakakolwiek naturalna degradacja spowodowana światłem słonecznym nie są objęte gwarancją.

.

W ramach tej gwarancji nie można żądać żadnych strat wtórnych. Aby uchronić się przed stratami zawsze zalecamy przetestowanie zakupionych produktów w odpowiednim czasie przed odejściem - na tym etapie należy wykryć wszelkie usterki. Niniejsza gwarancja w żaden sposób nie wpływa na Twoje prawa statutowe. Zobacz poniżej pełne warunki sprzedaży z tej strony.

/

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, należy najpierw skontaktować się ze sprzedawcą. To jest osoba, od której kupiłeś produkt. Doradzą ci, jak najlepiej postępować.

.

Jeśli zakupiłeś produkt na naszej stronie internetowej, skontaktuj się z nami, klikając Kontakt na górze strony. Wskazane jest, abyś najpierw wysłał do nas wiadomość e-mail przed telefonem.

.

Zanim to zrobisz, sprawdź te często zadawane pytania aby zobaczyć, czy pomogą. Prawdopodobnie odpowiedzieliśmy na pytanie w tych.

/

Posiadamy również kompleksową Sekcja FAQ.

.

Bardzo łatwo jest pomylić wyciek z kondensacją. Kondensacja jest zmorą życia wczasowiczów. Zebraliśmy następujący artykuł o tym, jak uniknąć kondensacji:

https://www.olproshop.pl/blogs/news/how-to-avoid-condensation-in-your-tent

.

Zrobiliśmy to, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że wiele osób chce więcej informacji o tym, jak zabezpieczyć się przed kondensacją, a także dlatego, że otrzymujemy telefony od osób zaniepokojonych wodą w namiocie, która okazuje się kondensacją - więc mam nadzieję, że ci pomogą .

.

Wszystkie produkty w okresie gwarancyjnym są zamieniane na przykład na nowy produkt. Jeśli jest to tylko mały problem lub gdy coś można wymienić, możemy zdecydować się wysłać tę część zamiast pełnego produktu, aby zaoszczędzić Ci konieczności zwrotu całego produktu. Przykładem może być uszkodzenie namiotu wewnętrznego - moglibyśmy wysłać nowy namiot wewnętrzny, zamiast wymieniać cały produkt.

.

Zawsze jest najłatwiej, jeśli możesz przesłać zdjęcia potencjalnych problemów, abyśmy mogli szybko pomóc.

Poniższe wskazówki nie obejmują gwarancji na namioty:

  • Ogólne zużycie w dłuższych okresach użytkowania.

  • Wady materiału spowodowane nadmiernym zużyciem.

  • Wnikanie wody przez tkaninę w wyniku degradacji UV.

  • Wnikanie wody przez szwy spowodowane nadmiernym ścieraniem szwów.

  • Zepsute zamki spowodowane przez wymuszenie, zacięcie lub niewłaściwe użycie.

  • Rozciągnięte szwy napięte / rozciągnięte.

  • Klamry poddane nadmiernej sile lub ścieraniu.

  • Złamana torba transportowa, jeśli jest przeładowana.

  • Wszelkie pęknięcia masztu namiotu.

  • Jakiekolwiek uszkodzenie lub pęknięcie wiązki powietrza

  • Uszkodzenie dodatkowe w wyniku złamania słupa.

  • Uszkodzenia uboczne spowodowane pęknięciem wiązki powietrza

  • Degradacja UV.

  • Kondensacja (zwykle spowodowana brakiem wentylacji).

  • Wykorzystanie komercyjne przez firmy wynajmujące

  • Uszkodzenia spowodowane burzą

Jeśli zwrócisz produkt, który zostanie uznany za jeden z powyższych, będziesz odpowiedzialny za koszty zwrotu tego produktu. 

Nasza gwarancja, podobnie jak w przypadku innych marek namiotów, jak można by się spodziewać, nie obejmuje żadnej gwarancji za jakiekolwiek uszkodzenia produktów lub dodatkowe uszkodzenia rzeczy osobistych spowodowane silnymi wiatrami i warunkami atmosferycznymi.

.

Obowiązkiem klientów jest sprawdzanie prognoz i aktualizacji pogody, aby zapewnić bezpieczne i bezproblemowe wakacje. O ile kochamy biwakowanie, a wakacje rezerwowane są z wyprzedzeniem, niestety są warunki, w których klient powinien kierować się zdrowym rozsądkiem i podjąć decyzję o kontynuowaniu pobytu w nieracjonalnych warunkach i ryzyku uszkodzenia lub niefortunnej decyzji o skróceniu wakacji lub szukaniu alternatywne zakwaterowanie, dopóki pogoda nie poprawi się do odpowiedniego i bezpiecznego środowiska do obozowania.

.

Nie jest tak, że każdy może użyć produktu, uszkodzić go, a następnie oczekiwać, że zostanie wymieniony.

,

Przydatny link:

https://www.campetent.com/tent-camping-grand-wind-scale.html

.

Jeśli kupiłeś produkt w ciągu ostatnich 30 dni:

,

Jeśli kupiłeś od nas coś w ciągu ostatnich 30 dni i chcesz to zwrócić, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, możesz. Możemy zaoferować pełny kredyt / zwrot pieniędzy, lub możemy wymienić produkt na nowy lub inny kolor.

Nie jesteśmy w stanie zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany, jeśli produkt został uszkodzony (nie jest to wina producenta) lub nie jest w stanie nadającym się do odsprzedaży, takim jak był używany. Obejmuje to produkty mokre lub zabrudzone oraz produkty z brakującymi częściami. Nigdy nie zwracaj produktu, który jest mokry lub brudny w jakikolwiek sposób, ponieważ nie zostanie on zwrócony i zostanie odesłany do Ciebie w takim samym stanie.

.

Aby zwrócić produkt, skontaktuj się z nami, klikając kontakt na górze strony lub napisz do nas za pomocą sales@olpro.co.uk i upewnij się, że zawarłeś wszystkie swoje dane, w tym numer zamówienia, wszelkie zdjęcia, które możesz mieć i powód zwrotu.Nie poinformowanie nas o zwrocie spowoduje opóźnienia w jego załatwieniu.

Jeśli zwracasz produkt w ciągu 30 dni, ponieważ nie chcesz go lub nie był zgodny z oczekiwaniami, będziesz musiał zapłacić za przewóz powrotny.

 
Jeśli zwracasz produkt w ciągu 30 dni z powodu winy producenta, masz prawo do wymiany. Zapłacimy za koszt zwrotu do pełnej kwoty 79,00 zł, jeśli kwota zwrotu przekracza 79,00 zł, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, prosząc o pobranie za przedmiot, za który zostanie wystawiona faktura w wysokości 79,00 zł dla. Jeśli Twój produkt jest poniżej 2 kg, zwrócimy koszty transportu powrotnego do 27,00 zł. Zalecamy wysyłanie usługą monitorowaną lub przechowywanie dowodu nadania przesyłki, jeśli śledzenie nie ma zastosowania. Pokryjemy również koszty wysyłki nowego produktu. Zobacz powyżej, aby uzyskać więcej informacji na temat naszej 365-dniowej (i 2-letniej gwarancji na płótno).
 

.

Jeśli Twój produkt jest nadal objęty gwarancją (2 lata na markizy i namioty do kamperów (od 1 lutego 2020 r.), 365 dni na wszystko inne):

.

Aby zwrócić produkt objęty gwarancją, skontaktuj się z nami, klikając kontakt na górze strony lub napisz do nas za pomocą sales@olpro.co.uk i upewnij się, że zawarłeś wszystkie swoje dane, w tym numer zamówienia, wszelkie zdjęcia, które możesz mieć i powód zwrotu. Nie poinformowanie nas o zwrocie spowoduje opóźnienia w jego załatwieniu.

Niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy, ponieważ standardowy okres zwrotu już upłynął.

Oferujemy jednak usługę naprawy lub wymiany, co oznacza, że ​​odbierzemy produkt od Ciebie i sprawdzimy produkt pod kątem wad produkcyjnych.

Po przeglądzie zespół gwarancyjny podejmie decyzję o naprawie lub wymianie produktu.

Prosimy o zwrócenie wszystkich części wadliwego produktu. W przypadku zwrotu namiotu lub markizy należy upewnić się, że pompa, kołki, belki / słupy są również dołączone.

**PROSZĘ ZANOTOWAĆ- Nie możemy przyjąć rzeczy mocno zabrudzonych lub mokrych. Jest to spowodowane względami zdrowotnymi i higienicznymi. Jeśli produkt zostanie odebranyz powrotem w tym stanie, to wróci do Ciebie, abyś mógł wrócić później po wyschnięciu na własny koszt *

.

Jeśli jesteś poza okresem gwarancji:

Jeśli jesteś poza okresem gwarancji lub uszkodziłeś produkt lub potrzebujesz części zamiennej, możesz skontaktować się z nami, a my doradzimy, jak samodzielnie naprawić produkt. Możesz także kupić części zamienne na naszej stronie internetowej.

Części zamienne i zamienne

.

Zwrot produktu na własny koszt

Nigdy nie zwracaj niczego bez uprzedniego skontaktowania się z nami, ponieważ spowoduje to opóźnienie w załatwieniu sprawy.

Możesz nam doradzić, korzystając z linku kontaktowego u góry strony lub wiadomości e-mail sales@olpro.co.uk. Po uzgodnieniu zwrotu należy wysłać produkt na adres;

.

OLPRO Ltd.

.

Jednostka 6 KDO Business Park

.

Mały Witley

.

Worcestershire

.

WR6 6LG

 

Jeśli zwracasz przedmiot o wartości powyżej 263,00 zł, rozważ skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie możemy zagwarantować, że otrzymamy zwrócony przedmiot. Produkt pozostaje Twoją własnością, dopóki nie zostanie przez nas odebrany. Proszę zachować dowód nadania przesyłki.

 

Anulowanie zamówienia

Wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni, więc jeśli chcesz anulować zamówienie, musisz poinformować nas o tym w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia, a nawet wtedy nie możemy zagwarantować, że produkt nie zostanie wysłany.

Jeśli potrzebujesz się z nami skontaktować.

Zawsze chcemy pomóc. Możesz porozmawiać z nami bezpośrednio przez czat online w godzinach 9: 00-17: 00 w każdy dzień roboczy (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i świąt państwowych). Można go znaleźć na dole strony.

Możesz do nas zadzwonić pod numer 01299 896959 w tych samych godzinach. Nasze linie telefoniczne są często zajęte, dlatego zawsze zalecamy wysyłanie e-maili. Jeśli wysłałeś wiadomość e-mail, nie musisz dzwonić.

.

Możesz również wysłać e-mail do sales@olpro.co.uk a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

 

Nasz adres to:

.

Olpro Ltd.

.

Park biznesowy KDO

.

Mały Witley

.

Worcestershire

.

WR6 6LG

 

Zasady i Warunki:

Wszystkie produkty są dostarczane przez OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG.

Wszystkie produkty oznaczone jako OLPRO są projektowane i dostarczane przez OLPRO a wszystkie ceny zawierają podatek od towarów i usług (VAT).

Niniejsze warunki określają podstawę, na której można skorzystać z naszej strony i składania zamówień na produkty z OLPRO Ltd. wg listy Kolejność od OLPRO Państwo uznaje się i akceptuję te warunki. Dostawcą prezentowanych towarów jest OLPRO , nazwa handlowa OLPRO OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley , Worcestershire, WR6 6LG. Numer rejestracyjny 07890917 (Anglia i Walia).

Koszty dostawy są podane w momencie zakupu.

Jeśli kupisz coś w przedsprzedaży, cena zostanie podana jako cena w przedsprzedaży, a saldo należy zapłacić przed dostawą.

Zakupy w OLPRO będą naliczane w dniu zakupu towaru przy kasie. Ustalenia dotyczące dostawy są dokonywane w tym samym czasie. Przy każdym zakupie w przedsprzedaży kwota, którą obciążymy, będzie kwotą depozytu. Pełne saldo płatności będzie wymagane przed realizacją zamówienia. Jeśli wpłacisz depozyt, jeden z naszych sprzedawców skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia salda płatności.

Wszystkie daty uzupełnienia zapasów są przybliżone.

Wszystkie daty zamówień w przedsprzedaży są przybliżone, ale zawsze staramy się, aby były jak najbliższe. Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku wszelkich terminów zamówień w przedsprzedaży można uzyskać około 4 tygodni karencji, biorąc pod uwagę, że czynniki poza naszą kontrolą mogą wpływać na datę otrzymania pojemników z naszych fabryk.

Twoje zamówienie na towary zostaje zaakceptowane i zostaje zawarta umowa między OLPRO Ltd a Tobą, gdy wysyłamy zamówiony towar, a nie wcześniej. Umowa nie zostaje zawarta w momencie odebrania płatności przez OLPRO , ani w momencie otrzymania wiadomości e-mail od OLPRO z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. Do czasu wysłania towaru zamówienie może nie zostać zaakceptowane przez OLPRO ale może zostać anulowane przez Ciebie. Wyjątki dotyczą zamówień na spersonalizowane przedmioty i towary wykonane na zamówienie, których nie można anulować po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia; ponieważ takie przedmioty i towary mogą już być produkowane z powodu twojego zamówienia. Po utworzeniu zamówienia OLPRO będą nadal właścicielem wszelkich towarów zamówionych przed otrzymaniem zapłaty w całości z was chociaż towary mogą zostały już dostarczone do Ciebie.

Jako firma, naszą zasadą jest zwrot depozytów za niepobrane lub niechciane towary lub w przypadku, gdy saldo pozostaje niezapłacone.

 

Jeśli zapłacisz w całości, wyślemy produkt w ciągu 3-4 dni, chyba że wcześniej podano inaczej, produkt jest niedostępny i podano datę ponownego zaopatrzenia.

Jeśli produkt został zamówiony jednego dnia, anuluj zamówienie przed godziną 14:00, tego samego dnia, w przeciwnym razie jest bardziej niż prawdopodobne, że produkt zostanie wysłany. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc we wszystkich przypadkach, ale po wysłaniu produktu nie możemy anulować zamówienia bez odesłania produktu do nas.

Możesz anulować swoje zamówienie do 30 dni po dostarczeniu zamówienia, ale po dostarczeniu musisz zwrócić produkt do nas w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś (patrz wyżej).

Nasza standardowa opłata za dostawę kurierską na terenie Wielkiej Brytanii jest BEZPŁATNA. Możesz kupić dostawę następnego dnia przy kasie, a wszystkie zamówienia poza Wielką Brytanią opłata jest naliczana przy kasie. Zadzwoń do nas, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące dostawy lub jeśli masz jakieś specjalne wymagania.

W naszych ruchliwych okresach może to mieć wpływ na nasze standardowe usługi dostawy, szczegółowe informacje dotyczące dostawy zostaną potwierdzone w momencie składania zamówienia. Należy pamiętać, że pogoda i inne nieprzewidziane okoliczności mogą zawsze wpływać na czas dostawy, dlatego prosimy o pozostawienie czasu na otrzymanie zamówienia, a jeśli masz wątpliwości, najpierw porozmawiaj z nami.

W zwykłych okolicznościach wszystkie zamówienia złożone przed godziną 14:00 będą wysyłane tego samego dnia (w dni powszednie lub w poniedziałek, jeśli zostały zamówione w weekend) w ciągu 48 godzin. Aby zapewnić dostawę następnego dnia, wybierz następny dzień przy kasie. Jeśli nie są to zwykłe okoliczności, zostanie to zaznaczone na produkcie lub poinformujemy Cię o tym.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt między 9:00 a 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem 01299 896959. Koszt połączenia to standardowy koszt połączenia.

Wszystkie Twoje towary powinny dotrzeć w idealnym stanie, jednak jeśli otrzymasz jakiekolwiek towary, które wydają się być wadliwe lub uszkodzone, należy o tym powiadomić firmę w ciągu 24 godzin od otrzymania. Odnosi się to do wszelkich pozycji, których może brakować, chyba że na fakturze podano, że aktualnie nie ma w magazynie. Jeśli jakiekolwiek przedmioty nie będą używane od razu, radzimy klientom sprawdzić, czy otrzymali je w idealnym stanie i sprawnym. Ważne jest, aby sprawdzić produkty przed wyjazdem. Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne dodatkowe wydatki. Firma zrobi wszystko, co możliwe, aby Twoja dostawa dotarła na czas i nienaruszona, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe wydatki poniesione z powodu opóźnionych lub niekompletnych dostaw.

Dołożono wszelkich starań, aby specyfikacje podane na tej stronie były poprawne w momencie oddania do druku, jednak dane techniczne, wymiary i wagi służą jedynie jako wskazówki. Czasami specyfikacje produktów mogą ulec zmianie, w takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby poinformować Cię o tym podczas składania zamówienia. Wszystkie nasze rozmiary i pomiary są przybliżone, ale staramy się, aby były jak najbardziej dokładne. Nie daje się ani nie sugeruje, że towary potwierdzą absolutnie szczegółowe informacje w opublikowanym opisie lub ilustracjach.

Jeśli jednak otrzymasz coś, czego nie chcesz, możesz zwrócić w ciągu 30 dni.

Wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją na wady produkcyjne przez 12 miesięcy (nasza 365-dniowa gwarancja) od daty zakupu, chyba że określono inaczej. Jeśli w tym czasie wystąpi usterka, po sprawdzeniu zapewnimy naprawę lub wymianę przedmiotu. Wszelkie opłaty za dostawę zostaną pokryte po sprawdzeniu przedmiotu. Pełne szczegóły gwarancji znajdują się powyżej.

Niniejsze warunki nie wpływają na ustawowe prawa klienta.

Nasza umowa z Tobą opiera się na prawie angielskim, a prawem obowiązującym w tej umowie jest prawo Anglii i Walii.

Oferujemy usługę za pośrednictwem Hubbox, w ramach której możesz wybrać alternatywne miejsce dostawy, zwykle korzystając z pobliskiego sklepu. Możesz dowiedzieć się więcej o Hubbox na ich stronie internetowej pod adresem https://www.hub-box.com/shoppers/

Hubbox nie przyjmuje produktów o masie przekraczającej 20 kg.

 

Rabaty

Rabaty dotyczą wyłącznie produktów marki OLPRO, chyba że określono inaczej i będą działać tylko w naszym sklepie w Wielkiej Brytanii.

Większość produktów oferowanych na OLPROSHOP.COM lub na którejkolwiek z naszych międzynarodowych witryn to produkty OLPRO - zaprojektowane przez nas i sprzedane Tobie. Jednakże posiadamy asortyment innych produktów od starannie wyselekcjonowanych dostawców. Przekonasz się, że większość produktów na OLPROSHOP.COM i na naszych międzynarodowych stronach internetowych jest zawsze przeceniona.

Jakikolwiek kod rabatowy, który możesz otrzymać w celu uzyskania dalszych rabatów, zostanie zastosowany tylko do produktów OLPRO w witrynie, a nie do żadnej innej marki.

Wszystkie rabaty będą miały zastosowanie wyłącznie do zakupów w Wielkiej Brytanii na naszej brytyjskiej stronie internetowej pod adresem www.olproshop.com. Obawiam się, że ze względu na sposób ich działania nie możemy oferować rabatów na naszych międzynarodowych stronach internetowych.

.

Numer rejestracyjny (w Wielkiej Brytanii): 07890917

Numer rejestracyjny VAT: GB130 6769 16

.

-->