Bezpłatna i szybka dostawa *| Kup teraz, zapłać później | Kliknij i odbierz | Bez zwrotu kwali

OLPRO Warunki gwarancji i zwrotów

OLPRO 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy i 365-dniowa gwarancja

 

Chcemy, aby kupowanie od nas było proste i łatwe, a także aby upewnić się, że jesteś zadowolony z zakupu.

W tym celu stworzyliśmy 30-dniową politykę zwrotów oraz 365-dniową gwarancję od dnia otrzymania produktu.

Jeśli w ogóle nie jesteś zadowolony ze swojego produktu lub zauważysz usterkę, wykonaj poniższe kroki, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać wszelkie problemy.

Ważne jest, aby sprawdzić wszystkie produkty przed wyjazdem.

 

Jeśli kupiłeś produkt w ciągu ostatnich 30 dni:

Jeśli kupiłeś coś od nas w ciągu ostatnich 30 dni i chcesz zwrócić go za pełny zwrot pieniędzy, możesz. Możemy zaoferować pełny kredyt / zwrot lub możemy zamienić produkt na nowy lub inny kolor.

Nie jesteśmy w stanie zaoferować zwrotu pieniędzy lub wymiany, jeśli produkt został uszkodzony (nie jest to błąd producenta) lub nie jest w stanie odsprzedanym. Obejmuje to mokre lub zabrudzone produkty i produkty z brakującymi częściami.

Aby zwrócić produkt, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego linku i upewnij się, że podałeś wszystkie swoje dane i powód zwrotu.

Skontaktuj się z nami 

Jeśli masz produkt mniej niż 365 dni:

Wszystkie produkty OLPRO są projektowane i wytwarzane zgodnie z wymagającymi standardami w naszych wielu fabrykach i są testowane zgodnie z odpowiednimi warunkami i warunkami użytkowania. Wszystkie produkty OLPRO objęte są naszą gwarancją OLPRO 365. Gwarancja obejmuje wady fabryczne przy zakupie produktu. Te potencjalne usterki mogą dotyczyć części, materiału lub wykonania. Gwarancja obejmuje również funkcjonalność produktu w normalnym użytkowaniu.

Gwarancja OLPRO 365 obejmuje okres od 12 miesięcy od zakupu, ale większość potencjalnych problemów z gwarancją dotyczy problemów, które wystąpią przed pierwszym użyciem.

Gwarancja OLPRO 365 nie obejmuje słupów namiotowych ani wiatrołomówkowych ani wadliwego działania jakiejkolwiek tkaniny lub elementu, który powstał w wyniku niewłaściwego lub nieuzasadnionego użytkowania lub braku konserwacji. Wypadki, takie jak uszkodzenie nadmiernej pogody / wiatru, niewłaściwe przepakowanie produktów lub naturalna degradacja spowodowana światłem słonecznym, nie są objęte gwarancją.

W ramach tej gwarancji nie można dochodzić odszkodowania za straty wtórne. Ta gwarancja w żaden sposób nie wpływa na twoje prawa do statuetki. Zobacz poniżej pełne warunki sprzedaży z tej strony.

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, należy najpierw skontaktować się ze sprzedawcą. To jest osoba, od której kupiłeś produkt. Doradzą ci, jak najlepiej postępować.

Jeśli produkt został zakupiony w naszej witrynie internetowej, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego linku i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby rozpocząć procedurę reklamacyjną.

Skontaktuj się z nami 

 

Jeśli jesteś poza okresem gwarancji:

Jeśli jesteś poza 365 dniami, uszkodziłeś produkt lub potrzebujesz części zamiennej, możesz skontaktować się z nami, a my doradzimy, jak samodzielnie naprawić produkt. Możesz także kupić części zamienne z naszej strony internetowej.

Części zamienne i zamienne

 

Proszę zanotować: Jeśli produkt zostanie zwrócony nam na mokro, nie zaakceptujemy go. Po otrzymaniu mokrego produktu zostanie on sfotografowany i zwrócony do ciebie bez sprawdzenia lub naprawy.

 

Jeśli potrzebujesz Skontaktuj się z nami:

Zawsze chcemy pomóc. Możesz rozmawiać z nami bezpośrednio przez czat online od 9:00 do 17:00 każdego dnia tygodnia (z wyjątkiem świąt i świąt państwowych). Można go znaleźć na dole strony.

Możesz zadzwonić pod numer 01299 896959 w tych samych godzinach. Jeśli dzwonisz spoza Wielkiej Brytanii, zadzwoń pod numer 00441299 896959 lub wyślij e-mail na adres sales@olpro.co.uk. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Możesz także napisać do:

OLPRO
KDO Business Park
Mały Witley
Worcestershire
WR6 6LG.

Posiadamy również obszerną sekcję FAQ

Wszystkie produkty w okresie gwarancyjnym są zamieniane, jak na przykład, na nowy produkt. Jeśli jest to tylko niewielki problem lub coś można wymienić, możemy wysłać tę część w przeciwieństwie do pełnego produktu, aby zaoszczędzić na konieczności zwrotu produktu w całości. Przykładem tego może być uszkodzenie namiotu wewnętrznego - moglibyśmy wysłać nowy namiot wewnętrzny, zamiast zamieniać pełny produkt.  

W charakterze poradnika następujące uszkodzenia nie są objęte gwarancją na namioty:

  • Ogólne zużycie przez dłuższy czas użytkowania.
  • Wady tkaniny spowodowane nadmiernym zużyciem.
  • Woda wnika przez materiał w wyniku degradacji UV.
  • Woda wnika w szwy spowodowane nadmiernym przetarciem szwów.
  • Złamane zamki spowodowane przez wymuszenie, zablokowanie lub niewłaściwe użycie.
  • Przeciąganie rozciąganych i rozciągniętych szwów.
  • Klamry narażone na nadmierną siłę lub ścieranie.
  • Zepsuta torba transportowa, jeśli jest przeładowana.
  • Wszelkie pęknięcia słupów namiotowych.
  • Dodatkowe obrażenia od pęknięcia tyczki.
  • Degradacja UV.
  • Kondensacja spowodowana zwykle brakiem wentylacji.
  • Wykorzystanie komercyjne przez firmy wynajmujące 

wysyłka

Aby zwrócić swój produkt, należy wysłać produkt pocztą na adres:

OLPRO Ltd,
Jednostka 6 KDO Business Park,
Little Witley ,
WR6 6LG

 

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas, jaki może upłynąć, zanim Twój wymieniony produkt dotrze do Ciebie, może się różnić.

Jeśli wysyłasz przedmiot powyżej 249,05 zł, powinieneś rozważyć skorzystanie z usługi wysyłki lub zakupu ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy Twój zwrócony przedmiot.

Proszę nie zwracać żadnego przedmiotu, dopóki nie ukończysz portalu zwrotów.

 

Anulowanie zamówienia

Wysyłamy wszystkie zamówienia w ciągu 2 dni, więc jeśli chcesz anulować zamówienie, musisz poinformować nas w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia, a nawet wtedy nie możemy zagwarantować, że produkt nie zostanie wysłany.

 

Zasady i Warunki: 

Wszystkie produkty są dostarczane przez OLPRO Ltd, Unit 6 KDO Business Park, Little Witley , Worcestershire, WR6 6LG

Wszystkie produkty oznaczone marką OLPRO są projektowane i dostarczane przez OLPRO a wszystkie ceny zawierają podatek VAT. 

Niniejsze warunki określają podstawę, na której można korzystać z naszej strony internetowej i składać zamówienia na przedmioty od OLPRO Ltd. Zamawiając towary z OLPRO , uznaje się, że zrozumieli i zaakceptowali niniejsze warunki. Dostawcy towarów opisywany jest OLPRO , nazwą handlową OLPRO Ltd. Siedziba OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley , Worcestershire, WR6 6LG. Zarejestrowany numer 07890917 (Anglia i Walia). 

 

Koszty dostawy są podane w momencie zakupu. 

Jeśli kupisz coś jako PRZEDPŁATA, wówczas cena zostanie podana jako Cena przed zamówieniem, a saldo zostanie zapłacone przed dostawą.

Zakupy od OLPRO będzie opłata dzień towary są zakupione na wyjazd. Ustalenia dostawy są dokonywane w tym samym czasie. W przypadku zakupów w przedsprzedaży, kwota, którą zostaniesz obciążony, będzie stanowić kwotę depozytu. Pełne saldo płatności będzie wymagane przed realizacją zamówienia. Jeśli wpłacisz depozyt, jeden z naszych sprzedawców skontaktuje się z Tobą, aby pobrać saldo płatności.

Wszystkie daty ponownego magazynowania są przybliżone.  

Wszystkie daty przed zamówieniem są przybliżone, ale zawsze staramy się je jak najbliżej.

Twoje zamówienie na towar zostaje zaakceptowane i powstaje umowa pomiędzy OLPRO Ltd a Tobą, gdy wysyłamy zamówione towary, a nie wcześniej. Umowa nie powstaje z chwilą, gdy płatność została pobrana przez OLPRO , ani w momencie otrzymania wiadomości od OLPRO potwierdzającej otrzymanie zamówienia. Do momentu wysyłki towaru, zamówienie może nie zostać zaakceptowane przez OLPRO ale może zostać anulowane przez Ciebie. Wyjątki dotyczą zamówień na spersonalizowane produkty i towary wykonane na zamówienie, które nie mogą być anulowane po otrzymaniu wiadomości e-mail potwierdzającej otrzymanie zamówienia; ponieważ takie przedmioty i towary mogą już być produkowane z powodu twojego zamówienia. Po utworzeniu zamówienia OLPRO będą nadal właścicielem wszelkich zamówionych towarów do momentu otrzymania zapłaty w całości z was chociaż towary mogą zostały już dostarczone do Ciebie.

Jako firma, naszym obowiązkiem jest zwrot depozytów za nieodebrane lub niechciane towary lub w przypadku, gdy saldo pozostanie niezapłacone.

Jeśli zapłacisz w całości, wyślemy produkt w ciągu 3-4 dni, o ile wcześniej nie podano, produkt jest niedostępny i podana jest data ponownego magazynowania.

Jeśli produkt zostanie zamówiony w ciągu jednego dnia, należy anulować zamówienie przed godziną 14:00 tego samego dnia, w przeciwnym razie istnieje większe prawdopodobieństwo, że produkt zostanie wysłany. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc we wszystkich przypadkach, ale po wysłaniu produktu nie możemy anulować zamówienia bez wysłania nam produktu.

Możesz anulować swoje zamówienie do 30 dni po dostarczeniu zamówienia, ale po dostarczeniu musisz zwrócić produkt do nas w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś.

Nasza standardowa opłata za doręczenie przesyłek kurierskich w Wielkiej Brytanii jest BEZPŁATNA. Możesz zamówić dostawę następnego dnia przy kasie, a wszystko dla zamówień poza Wielką Brytanią. Koszt jest naliczany przy kasie. Zadzwoń do nas z zapytaniami o dostawę lub jeśli masz jakieś specjalne wymagania.

W naszych okresach intensywności pracy mogą mieć wpływ nasze standardowe usługi dostawy, konkretne szczegóły dostawy zostaną potwierdzone w momencie składania zamówienia.

W zwykłych okolicznościach wszystkie zamówienia złożone przed godziną 14:00 będą wysyłane tego samego dnia (w dni powszednie lub w poniedziałek, jeśli zamówiono w weekend) w 48-godzinnym serwisie dostawczym. Aby zapewnić dostawę następnego dnia, wybierz następnego dnia przy kasie. Jeśli nie są to zwykłe okoliczności, zostanie to zaznaczone na produkcie lub powiadomimy Cię o tym.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt w godzinach od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem 01299 896959. Koszt połączenia to standardowa stawka.

Wszystkie twoje towary powinny dotrzeć w idealnym stanie, jednak jeśli otrzymasz towar, który wydaje się być wadliwy lub uszkodzony, firma musi zostać o tym poinformowana w ciągu 72 godzin od otrzymania. Dotyczy to wszelkich przedmiotów, które mogą wydawać się brakować, chyba że na fakturze podano, że produkt jest aktualnie niedostępny. Jeśli któregokolwiek elementu nie można użyć od razu, zalecamy klientom sprawdzenie, czy zostały one odebrane w idealnym stanie i gotowości do pracy. Ważne jest, aby sprawdzić produkty przed wyjazdem. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe poniesione wydatki. Firma zrobi wszystko, co możliwe, aby Twoja dostawa dotarła na czas i nienaruszona, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe wydatki poniesione z powodu opóźnionych lub niekompletnych dostaw.

Dołożono wszelkich starań, aby specyfikacje podane na tej stronie internetowej były poprawne w momencie oddawania do druku, jednak dane techniczne, wymiary i masy służą wyłącznie jako wskazówki. Czasami specyfikacje produktów mogą się zmieniać, w takich przypadkach zrobimy wszystko, aby poinformować Cię o złożeniu zamówienia. Wszystkie nasze rozmiary i wymiary są przybliżone, ale staramy się, aby były jak najbardziej dokładne. Nie udziela się ani nie zakłada, że towar potwierdzi w absolutnej szczegółowości opis lub opublikowane ilustracje.

Jeśli jednak otrzymasz coś, czego nie chcesz, możesz wrócić w ciągu 30 dni.

Wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją na wady produkcyjne przez okres 12 miesięcy od daty zakupu, o ile nie określono inaczej. Jeśli w tym okresie wystąpi usterka, zlecimy naprawę lub wymianę przedmiotu po jego sprawdzeniu. Wszelkie koszty dostawy zostaną spełnione po sprawdzeniu towaru. Zobacz pełne informacje na temat gwarancji.

Niniejsze warunki nie mają wpływu na Twoje ustawowe prawa jako klienta.

Nasza umowa z Państwem opiera się na prawie angielskim, a prawem właściwym dla niniejszej umowy są przepisy prawa Anglii i Walii.

 

Numer rejestracyjny (w Wielkiej Brytanii): 07890917

Numer rejestracyjny VAT: GB130 6769 16

-->