Darmowa i szybka dostawa *| Kup teraz, zapłać później | Kliknij i odbierz | Brak zwrotów

OLPRO Warunki gwarancji i zwrotów

OLPRO 30-dniowy brak zwrotów, 365-dniowa gwarancja i 2-letnia gwarancja na płótno

 

Chcemy, aby kupowanie u nas było jak najprostsze i łatwe, aby upewnić się, że jesteś zadowolony z zakupu. W tym celu stworzyliśmy 30-dniową polisę zwrotów oraz naszą 365-dniową gwarancję. Od 1św Luty 2020 oferujemy teraz dodatkowy rok na szczycie naszej gwarancji 365 dzień dla naszego OLPRO asortymencie płótno (obejmuje to wszystkie namioty i markizy kamper).

Oznacza to, że wszystkie namioty i markizy są objęte 2-letnią gwarancją, jeśli zostaną zakupione po 1 lutego 2020 r.

Jeśli w ogóle nie jesteś zadowolony ze swojego produktu lub zauważysz usterkę, wykonaj poniższe kroki, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać wszelkie problemy.

Konieczne jest sprawdzenie wszystkich produktów przed wyjazdem. 

Zebraliśmy również następujące informacje, które mogą pomóc w przypadku jakichkolwiek pytań, jeśli wydaje się, że Twój namiot lub markiza mają problem:

https://www.olproshop.pl/pages/common-questions

I funkcja pokazująca, jak uniknąć kondensacji:

https://www.olproshop.pl/blogs/news/how-to-avoid-condensation-in-your-tent

Zrobiliśmy to, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że wiele osób chce więcej informacji o tym, jak zabezpieczyć się przed kondensacją, a także dlatego, że otrzymujemy telefony od osób zaniepokojonych wodą w namiocie, która okazuje się kondensacją - więc mam nadzieję, że ci pomogą .

  

Jeśli kupiłeś produkt w ciągu ostatnich 30 dni:

Jeśli kupiłeś coś od nas w ciągu ostatnich 30 dni i chcesz zwrócić go za pełny zwrot pieniędzy, możesz. Możemy zaoferować pełny kredyt / zwrot lub możemy zamienić produkt na nowy lub inny kolor.

 

Nie jesteśmy w stanie zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany, jeśli produkt został uszkodzony (nie jest to wina producenta) lub nie jest w stanie do odsprzedaży, takim jak został użyty. Dotyczy to produktów mokrych lub zabrudzonych oraz produktów z brakującymi częściami. Nigdy nie zwracaj żadnego produktu, który jest mokry lub brudny, ponieważ nie zostanie on zwrócony i zostanie Ci zwrócony w takim samym stanie.

 

Aby zwrócić produkt, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego linku i upewnij się, że podałeś wszystkie swoje dane i powód zwrotu. Nie poinformowanie nas o zwrocie spowoduje opóźnienia w rozpatrzeniu go.

 

Jeśli zwracasz produkt w ciągu 30 dni, ponieważ nie chcesz go lub nie był zgodny z oczekiwaniami, będziesz musiał zapłacić za przewóz powrotny.

Jeśli zwracasz produkt w ciągu 30 dni z powodu winy producenta, masz prawo do wymiany. Zapłacimy za koszt zwrotu i wysłanie nowego produktu. Zobacz poniżej, aby uzyskać więcej informacji na temat naszej 365-dniowej (i 2-letniej gwarancji). 

skontaktuj się z nami 

Jeśli Twój produkt jest nadal objęty okresem gwarancji (2 lata na markizy i namioty kempingowe, 365 dni na wszystko inne):

Wszystkie produkty OLPRO są projektowane i wytwarzane zgodnie z rygorystycznymi standardami w naszych wielu fabrykach i są testowane w odpowiednich warunkach i warunkach użytkowania. Wszystkie produkty OLPRO objęte są naszą 365-dniową gwarancją i rozszerzoną gwarancją na płótno. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne przy zakupie produktu. Te potencjalne wady mogą dotyczyć części, materiałów produktu lub wykonania. Gwarancja obejmuje również funkcjonalność produktu do jego normalnego użytkowania. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe koszty spowodowane problemem gwarancyjnym.

 

Gwarancja OLPRO 365 obejmuje 12 miesięcy od dnia zakupu, ale większość potencjalnych problemów z gwarancją dotyczy problemów, które wystąpią przed pierwszym użyciem. Dodatkowo dodaliśmy dodatkowy rok do gwarancji na płótno. Możesz więc odpocząć, wiedząc, że Twoje płótno jest chronione przez dodatkowy rok.

 OLPRO 365 & Rozszerzona gwarancja na płótno nie obejmuje masztów / belek namiotowych lub masztów przeciwwiatrowych ani wadliwego działania jakiejkolwiek tkaniny lub elementu, które wynikało z niewłaściwego lub nieracjonalnego użytkowania lub braku konserwacji. Wypadki takie jak uszkodzenia spowodowane nadmierną pogodą / wiatrem, niewłaściwe przepakowanie produktów lub jakakolwiek naturalna degradacja spowodowana światłem słonecznym nie są objęte gwarancją.

W ramach tej gwarancji nie można żądać żadnych strat wtórnych. Aby uchronić się przed wszelkimi stratami, zawsze zalecamy przetestowanie wszystkiego, co kupiłeś, w odpowiednim czasie przed wyjazdem. Niniejsza gwarancja w żaden sposób nie wpływa na Twoje prawa statutowe. Zobacz poniżej pełne warunki sprzedaży z tej strony.

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, należy najpierw skontaktować się ze sprzedawcą. To jest osoba, od której kupiłeś produkt. Doradzą ci, jak najlepiej postępować.

Jeśli zakupiłeś produkt na naszej stronie internetowej, skontaktuj się z nami, klikając Kontakt z nami u góry strony.

Zanim to zrobisz, zapoznaj się z tymi często zadawanymi pytaniami, aby sprawdzić, czy pomagają.

https://www.olproshop.pl/pages/common-questions

 

Jeśli jesteś poza okresem gwarancji:

Jeśli jesteś poza okresem gwarancji lub uszkodziłeś produkt lub potrzebujesz części zamiennej, możesz skontaktować się z nami, a my doradzimy, jak samodzielnie naprawić produkt. Możesz również kupić części zamienne z naszej strony internetowej.

Części zamienne i zamienne

 

Proszę zanotować: Jeśli produkt zostanie zwrócony nam na mokro, nie zaakceptujemy go. Po otrzymaniu mokrego produktu zostanie on sfotografowany i zwrócony do ciebie bez sprawdzenia lub naprawy.

 

Jeśli chcesz się z nami skontaktować:

Zawsze chcemy pomóc. Możesz rozmawiać z nami bezpośrednio przez czat online od 9:00 do 17:00 każdego dnia tygodnia (z wyjątkiem świąt i świąt państwowych). Można go znaleźć na dole strony.

Możesz do nas zadzwonić 01299 896959 w tych samych godzinach.

Jeśli dzwonisz spoza Wielkiej Brytanii, zadzwoń pod numer 00441299 896959 lub wyślij e-mail na numer sales@olpro.co.uk. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Możesz także napisać do:

OLPRO
KDO Business Park
Mały Witley
Worcestershire
WR6 6LG.

Posiadamy również obszerną sekcję FAQ

Wszystkie produkty w okresie gwarancyjnym są zamieniane, jak na przykład, na nowy produkt. Jeśli jest to tylko niewielki problem lub coś można wymienić, możemy wysłać tę część w przeciwieństwie do pełnego produktu, aby zaoszczędzić na konieczności zwrotu produktu w całości. Przykładem tego może być uszkodzenie namiotu wewnętrznego - moglibyśmy wysłać nowy namiot wewnętrzny, zamiast zamieniać pełny produkt.  

Zawsze najłatwiej jest przesłać zdjęcia potencjalnych problemów, abyśmy mogli szybko pomóc.

Poniższe wskazówki nie obejmują gwarancji na namioty:

  • Ogólne zużycie w dłuższych okresach użytkowania.
  • Wady materiału spowodowane nadmiernym zużyciem.
  • Wnikanie wody przez tkaninę w wyniku degradacji UV.
  • Wnikanie wody przez szwy spowodowane nadmiernym ścieraniem szwów.
  • Zepsute zamki spowodowane przez wymuszenie, zacięcie lub niewłaściwe użycie.
  • Rozciągnięte szwy napięte / rozciągnięte.
  • Klamry poddane nadmiernej sile lub ścieraniu.
  • Złamana torba transportowa, jeśli jest przeładowana.
  • Wszelkie pęknięcia masztu namiotu.
  • Jakiekolwiek uszkodzenie lub pęknięcie wiązki powietrza
  • Uszkodzenie dodatkowe w wyniku złamania słupa.
  • Uszkodzenia uboczne spowodowane pęknięciami wiązki
  • Degradacja UV.
  • Kondensacja zwykle spowodowana brakiem wentylacji.
  • Wykorzystanie komercyjne przez firmy wynajmujące 

Jeśli zwrócisz produkt, który zostanie uznany za jeden z powyższych, będziesz odpowiedzialny za koszty zwrotu tego produktu.

wysyłka

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres:

OLPRO Sp. z o.o,
Unit 6 KDO Business Park,
Little Witley ,
WR6 6LG

Nigdy nie zwracaj niczego bez uprzedniego poinformowania nas, inaczej opóźni to kontakt z tobą.

W zależności od miejsca zamieszkania czas, jaki może zająć dotarcie wymienionego produktu, może się różnić.

Jeśli wysyłasz przedmiot powyżej 1 cala, powinieneś rozważyć skorzystanie z śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot. Produkt pozostaje Twoją własnością, dopóki go nie otrzymamy.

Nie zwracaj żadnego przedmiotu, dopóki nie poinformujesz nas o tym za pośrednictwem formularza kontaktowego, a my się na to nie zgodzimy, w przeciwnym razie możesz ponosić odpowiedzialność za koszty zwrotu.

Anulowanie zamówienia

Wysyłamy wszystkie zamówienia w ciągu 2 dni, więc jeśli chcesz anulować zamówienie, musisz nam powiedzieć w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia, a nawet wtedy nie możemy zagwarantować, że produkt nie zostanie wysłany. 

 

Zasady i Warunki: 

Wszystkie produkty są dostarczane przez OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley , Worcestershire, WR6 6LG

Wszystkie produkty oznaczone jako OLPRO są projektowane i dostarczane przez OLPRO a wszystkie ceny zawierają podatek od towarów i usług (VAT). 

Niniejsze warunki określają podstawę, na której można skorzystać z naszej strony i składania zamówień na produkty z OLPRO Ltd. wg listy Kolejność od OLPRO Państwo uznaje się i akceptuję te warunki. Dostawcą prezentowanych towarów jest OLPRO , nazwa handlowa OLPRO OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley , Worcestershire, WR6 6LG. Numer rejestracyjny 07890917 (Anglia i Walia). 

Koszty dostawy są podane w momencie zakupu. 

Jeśli kupisz coś w przedsprzedaży, cena zostanie podana jako cena w przedsprzedaży, a saldo należy zapłacić przed dostawą.

Zakupy od OLPRO będzie opłata dzień towary zostały zakupione w wymeldowania. Ustalenia dotyczące dostawy są dokonywane w tym samym czasie. Przy każdym zakupie w przedsprzedaży kwota, którą obciążymy, będzie kwotą depozytu. Przed realizacją zamówienia wymagane będzie pełne saldo płatności. Jeśli wpłacisz depozyt, jeden z naszych sprzedawców skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia salda płatności.

Wszystkie daty uzupełnienia zapasów są przybliżone.  

Wszystkie daty zamówienia w przedsprzedaży są przybliżone, ale zawsze starają się, aby były jak najbardziej zbliżone. Zasadniczo w przypadku dowolnych dat zamówienia w przedsprzedaży dopuszcza się około 2-tygodniowy okres karencji, biorąc pod uwagę, że czynniki, na które nie mamy wpływu, mogą wpłynąć na datę otrzymania pojemników z naszych fabryk.

Twoje zamówienie na towary zostaje zaakceptowane i zostaje zawarta umowa między OLPRO Ltd a Tobą, gdy wysyłamy zamówiony towar, a nie wcześniej. Umowa nie zostaje zawarta w momencie odebrania płatności przez OLPRO , ani w momencie otrzymania wiadomości e-mail od OLPRO z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. Do czasu wysłania towaru zamówienie może nie zostać zaakceptowane przez OLPRO ale może zostać anulowane przez Ciebie. Wyjątki dotyczą zamówień na spersonalizowane przedmioty i towary wykonane na zamówienie, których nie można anulować po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia; ponieważ takie przedmioty i towary mogą już być produkowane z powodu twojego zamówienia. Po utworzeniu zamówienia OLPRO będą nadal właścicielem wszelkich towarów zamówionych przed otrzymaniem zapłaty w całości z was chociaż towary mogą zostały już dostarczone do Ciebie.

Jako firma, naszą zasadą jest zwrot depozytów za niepobrane lub niechciane towary lub w przypadku, gdy saldo pozostaje niezapłacone.

Jeśli zapłacisz w całości, wyślemy produkt w ciągu 3-4 dni, chyba że wcześniej podano inaczej, produkt jest niedostępny i podano datę ponownego zaopatrzenia.

Jeśli produkt zostanie zamówiony jednego dnia, anuluj przed godziną 14:00 tego samego dnia, w przeciwnym razie jest więcej niż prawdopodobne, że produkt zostanie wysłany. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc we wszystkich przypadkach, ale po wysłaniu produktu nie możemy anulować zamówienia bez odesłania produktu do nas.

Możesz anulować swoje zamówienie do 30 dni po dostarczeniu zamówienia, ale po dostarczeniu musisz zwrócić produkt do nas w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś (patrz wyżej).

Nasza standardowa opłata za przesyłkę kurierską na terenie Wielkiej Brytanii jest BEZPŁATNA. Przy zakupie można kupić dostawę następnego dnia, a wszystkie zamówienia poza terytorium Wielkiej Brytanii są naliczane przy kasie. Zadzwoń do nas z wszelkimi zapytaniami dotyczącymi dostawy lub jeśli masz jakieś specjalne wymagania.

W naszych ruchliwych okresach może to mieć wpływ na nasze standardowe usługi dostawy, konkretne szczegóły dostawy zostaną potwierdzone w momencie składania zamówienia. Należy pamiętać, że pogoda i inne nieprzewidziane okoliczności mogą zawsze wpływać na czas dostawy, więc proszę zostawić czas na otrzymanie zamówienia, a jeśli masz wątpliwości, najpierw skontaktuj się z nami.

W zwykłych okolicznościach wszystkie zamówienia złożone przed godziną 14.00 zostaną wysłane tego samego dnia (w dzień powszedni lub w poniedziałek, jeśli zamówienie zostanie złożone w weekend) w ramach usługi dostawy z 48 godzinami. Aby zapewnić dostawę następnego dnia, wybierz następny dzień przy kasie. Jeśli nie są to zwykłe okoliczności, zostanie to określone na produkcie lub poinformujemy Cię o tym.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt między 9:00 a 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem 01299 896959. Koszt połączenia to standardowy koszt połączenia.

Wszystkie twoje towary powinny dotrzeć w idealnym stanie, jednak jeśli otrzymasz towar, który wydaje się być wadliwy lub uszkodzony, firma musi zostać o tym poinformowana w ciągu 24 godzin od otrzymania. Dotyczy to wszelkich przedmiotów, które mogą wydawać się brakować, chyba że na fakturze podano, że produkt jest aktualnie niedostępny. Jeśli któregokolwiek elementu nie można użyć od razu, zalecamy klientom sprawdzenie, czy zostały one odebrane w idealnym stanie i gotowości do pracy. Ważne jest, aby sprawdzić produkty przed wyjazdem. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe poniesione wydatki. Firma zrobi wszystko, co możliwe, aby Twoja dostawa dotarła na czas i nienaruszona, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe wydatki poniesione z powodu opóźnionych lub niekompletnych dostaw.

Dołożono wszelkich starań, aby specyfikacje podane na tej stronie były prawidłowe w momencie drukowania, jednak dane techniczne, wymiary i ciężary służą jedynie jako wskazówka. Czasami specyfikacje produktu mogą ulec zmianie, w takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby poinformować Cię podczas składania zamówienia. Wszystkie nasze rozmiary i wymiary są przybliżone, ale staramy się, aby były jak najbardziej dokładne. Nie udziela się żadnej gwarancji ani dorozumianej, że towary potwierdzą absolutnie szczegółowe informacje na temat opublikowanego opisu lub ilustracji.

Jeśli jednak otrzymasz coś, czego nie chcesz, możesz wrócić w ciągu 30 dni.

Wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją na wady produkcyjne przez 12 miesięcy (nasza 365-dniowa gwarancja) od daty zakupu, chyba że określono inaczej. Jeśli w tym czasie wystąpi usterka, zapewnimy naprawę lub wymianę produktu po jego sprawdzeniu. Wszelkie opłaty za dostawę zostaną spełnione po sprawdzeniu przedmiotu. Powyżej podano pełne szczegóły gwarancji.

Niniejsze warunki nie wpływają na ustawowe prawa klienta.

Nasza umowa z Tobą opiera się na prawie angielskim, a prawem obowiązującym w tej umowie jest prawo Anglii i Walii.

Oferujemy usługę za pośrednictwem Hubbox, dzięki której możesz wybrać alternatywne miejsce dostawy, zwykle korzystając z pobliskich lokali handlowych. Możesz dowiedzieć się więcej o Hubbox za pośrednictwem ich strony internetowej pod adresem https://www.hub-box.com/shoppers/

Hubbox nie przyjmuje produktów o masie przekraczającej 20 kg.

Klarna

We współpracy z Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Sztokholm, Szwecja, oferujemy następujące opcje płatności. Płatności należy dokonać na rzecz Klarna:

  • Wpłać 3

  • Zapłacić później

Więcej informacji i warunki użytkowania Klarna można znaleźć tutaj. Ogólne informacje na temat Klarna można znaleźć tutaj. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych i zgodnie z informacjami w Oświadczenie o ochronie prywatności Klarnas.

 

Rabaty

Rabaty dotyczą wyłącznie produktów marki OLPRO, chyba że określono inaczej i będą działać tylko w naszym sklepie w Wielkiej Brytanii.

Większość produktów oferowanych w OLPROSHOP.COM lub w dowolnej z naszych międzynarodowych witryn to produkty OLPRO - zaprojektowane przez nas i sprzedane użytkownikowi. Mamy jednak asortyment innych produktów starannie wybranych dostawców. Przekonasz się, że większość produktów na OLPROSHOP.COM i naszych międzynarodowych stronach internetowych jest zawsze dyskontowana.

Jakikolwiek kod rabatowy, który możesz otrzymać w celu uzyskania dalszych rabatów, zostanie zastosowany tylko do produktów OLPRO w witrynie, a nie do żadnej innej marki.

Wszystkie rabaty dotyczą wyłącznie zakupów w Wielkiej Brytanii z naszej brytyjskiej strony internetowej znajdującej się pod adresem www.olproshop.com. Obawiam się, że ze względu na sposób, w jaki działają, nie możemy oferować rabatów na naszych międzynarodowych stronach internetowych.

 

Numer rejestracyjny (w Wielkiej Brytanii): 07890917

Numer rejestracyjny VAT: GB130 6769 16

-->