Darmowa i szybka dostawa *| Kup teraz, zapłać później | Kliknij i odbierz | Brak zwrotów

Informacje o rozszerzonej gwarancji

CHROŃ SWÓJ PRODUKT ROZSZERZONĄ GWARANCJĄ

• Pełne pokrycie od daty zakupu
• 100% pokrycie części i robocizny

Nawiązaliśmy współpracę z naszymi przyjaciółmi z działu Consumer Priority Service, aby zaoferować rozszerzone gwarancje na większość naszych produktów. Po prostu dodaj przedłużoną gwarancję na odpowiedni przedmiot tuż obok miejsca, w którym chcesz dodać przedmiot do koszyka.

Co to jest przedłużona gwarancja?

To rozszerzenie istniejącej gwarancji producenta. Gwarancja CPS oferuje korzyści, które nie są oferowane przez standardową gwarancję producenta, takie jak przypadkowe uszkodzenia i bezpłatna wysyłka.

Tak więc, jesteś już objęty ubezpieczeniem od wad producenta, ale obejmuje to przypadkowe uszkodzenie przez trzy lata.

Jeśli wykupisz ubezpieczenie - przez trzy lata od zakupu - jeśli Twój produkt i tak ulegnie awarii (i przekroczy 786,00 zł), produkt zostanie bezpłatnie naprawiony lub wymieniony. Po oględzinach zdecydujemy, czy można go naprawić, czy też należy go w pełni wymienić. Po złożeniu wniosku ubezpieczony jest transport w obie strony. Jeśli jest poniżej 786,00 zł, otrzymasz zwrot kwoty zapłaconej za produkt pomniejszonej o koszty wysyłki i podatek VAT.

Jak jestem objęty?

W ciągu tych 3 lat, jeśli przypadkowo uszkodzisz swój produkt, skontaktuj się bezpośrednio z CPS.

Kiedy zaczyna się moja gwarancja?


Gwarancja zaczyna obowiązywać 31 dnia kalendarzowego od daty zakupu produktu.

Czy mogę przenieść plan ochrony na nowego właściciela?


Tak! Gwarancje CPS są przenaszalne między właścicielami.

Czy mój produkt jest objęty ochroną ubezpieczeniową, jeśli zostanie skradziony lub jeśli go zgubię?


Niestety gwarancja CPS nie obejmuje zgubionych lub skradzionych produktów.

Czy istnieje odliczenie?

Nic nie jest odliczane poza produktami poniżej 786,00 zł, w przypadku których nie pokrywamy kosztów transportu ani podatku VAT - po prostu zwracana jest pozostała kwota.

Co się stanie, jeśli mój produkt się zepsuje?


Możesz skontaktować się bezpośrednio z CPS, aby złożyć wniosek za pośrednictwem:


• Online na www.cpscentral.com i kliknij przycisk „Złóż wniosek”
• Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres cs@cpscentral.com

-->