Witamy na stronie internetowej OLPRO. Jeśli będziesz nadal przeglądać i korzystać z tej witryny, wyrażasz zgodę na przestrzeganie poniższych warunków użytkowania i przestrzeganie ich, które wraz z naszą polityką prywatności regulują relacje OLPRO z Tobą w związku z tą witryną. Jeżeli nie zgadzasz się z jakąkolwiek częścią niniejszych warunków, prosimy o niekorzystanie z naszej strony internetowej.
Termin „OLPRO”, „nas” lub „my” odnosi się do właściciela witryny internetowej, którego siedziba mieści się pod adresem Units 4-5 KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG. Numer rejestracyjny naszej firmy to 07890917. Termin „ty” odnosi się do użytkownika lub osoby przeglądającej naszą stronę internetową.
Korzystanie z tej witryny internetowej podlega następującym warunkom użytkowania:
Treść stron tej witryny służy wyłącznie do ogólnej informacji i użytku. Może ono ulec zmianie bez powiadomienia.
Nie udzielamy żadnej gwarancji ani rękojmi co do dokładności, aktualności, wydajności, kompletności lub przydatności informacji i materiałów znalezionych lub oferowanych na tej stronie do jakiegokolwiek konkretnego celu. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że takie informacje i materiały mogą zawierać nieścisłości lub błędy, a my wyraźnie wykluczamy odpowiedzialność za takie nieścisłości lub błędy w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo.
Korzystanie z jakichkolwiek informacji lub materiałów znajdujących się na tej stronie odbywa się całkowicie na własne ryzyko, za które nie ponosimy odpowiedzialności. Twoim obowiązkiem jest upewnienie się, że wszelkie produkty, usługi lub informacje dostępne za pośrednictwem tej witryny spełniają Twoje specyficzne wymagania.
Niniejsza witryna internetowa zawiera materiały, które są naszą własnością lub są przez nas licencjonowane. Materiał ten obejmuje między innymi projekt, układ, wygląd, wygląd i grafikę. Powielanie jest zabronione w sposób inny niż zgodny z informacją o prawach autorskich, która stanowi część niniejszych warunków.
Wszystkie znaki towarowe reprodukowane na tej stronie, które nie są własnością operatora ani nie są mu licencjonowane, są uznane na stronie internetowej.
Nieupoważnione korzystanie z tej witryny może stanowić podstawę do roszczenia o odszkodowanie i/lub stanowić przestępstwo.
Od czasu do czasu niniejsza witryna może zawierać także łącza do innych witryn internetowych. Linki te zostały udostępnione dla wygody użytkownika i umożliwienia mu dostarczenia dalszych informacji. Nie oznaczają one, że popieramy daną witrynę(-y).
Nie ponosimy odpowiedzialności za treść stron internetowych, do których prowadzą linki.
Korzystanie z tej witryny internetowej oraz wszelkie spory wynikające z takiego korzystania z niej podlegają prawu Anglii, Irlandii Północnej, Szkocji i Walii.
Pełny regulamin:
Wszystkie produkty są dostarczane przez OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG.
Wszystkie produkty oznaczone marką OLPRO zostały zaprojektowane i dostarczone przez OLPRO, a wszystkie ceny zawierają podatek od wartości dodanej (VAT).
Niniejsze warunki określają podstawę, na której możesz korzystać z naszej strony internetowej i składać zamówienia na produkty od OLPRO Ltd. Zamawiając towary od OLPRO, uznaje się, że zrozumiałeś i zaakceptowałeś niniejsze warunki. Dostawcą prezentowanych towarów jest firma OLPRO, nazwa handlowa OLPRO Ltd. Siedziba OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG. Numer rejestracyjny 07890917 (Anglia i Walia).
Nasz Polityka prywatności jest dostępny do obejrzenia w każdej chwili.
Jeśli po wyrażeniu zgody zmienisz zdanie, możesz wycofać zgodę na kontaktowanie się z Tobą w celu dalszego gromadzenia, wykorzystywania lub ujawniania Twoich informacji w dowolnym momencie, kontaktując się z nami pod sales@olpro.co.uk lub pisząc do nas na adres:
OLPRO
Park biznesowy Unit 6 kdo
Mały Witley
WR6 6LG
Nasz przedstawiciel UE ds. RODO jest
Rickert Rechtsanwaltsgesellschaft mbH - OLPRO LTD, Colmantstraße 15, 53115 Bonn, Niemcy, art-27-rep-olpro@rickert.law.
Koszty dostawy podawane są w momencie zakupu. Terminy dostaw są jedynie szacunkowe.
Jeśli kupisz coś w ramach PRZEDSPRZEDAŻY, cena zostanie podana jako cena w przedsprzedaży, a pozostała część zostanie zapłacona przed dostawą.
Jeśli kupisz cokolwiek za 50% ceny, wymagana będzie płatność przed wysyłką w sugerowanym terminie. Wszelkie zamówienia, za które nie otrzymano pełnej płatności, mogą zostać anulowane, a ewentualna płatność pobrana w pierwotnym punkcie sprzedaży może zostać zwrócona.
Zakupy w OLPRO zostaną naliczone w dniu zakupu towaru przy kasie. W tym samym czasie ustalane są ustalenia dotyczące dostawy. W przypadku wszelkich zakupów w przedsprzedaży kwota, którą zostaniesz obciążony, będzie kwotą depozytu. Pełne saldo płatności będzie wymagane przed realizacją zamówienia. Jeśli wpłacisz depozyt, jeden z naszych sprzedawców skontaktuje się z Tobą w celu pobrania salda płatności.
Wszystkie daty uzupełnienia zapasów są przybliżone.
Wszystkie daty zamówień w przedsprzedaży są przybliżone, ale zawsze staramy się, aby były jak najbardziej zbliżone. Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku wszelkich terminów zamówień w przedsprzedaży dopuszcza się około 4 tygodni karencji, biorąc pod uwagę, że czynniki niezależne od nas mogą mieć wpływ na datę otrzymania kontenerów z naszych fabryk.
Twoje zamówienie na towary zostaje przyjęte, a umowa pomiędzy OLPRO Ltd a Tobą zostaje zawarta w momencie wysyłki zamówionych towarów, a nie wcześniej. Umowa nie zostaje zawarta w momencie pobrania płatności przez OLPRO ani w momencie otrzymania wiadomości e-mail od OLPRO potwierdzającej otrzymanie zamówienia. Do czasu wysłania towaru zamówienie może nie zostać przyjęte przez OLPRO, ale może zostać przez Ciebie anulowane. Wyjątki dotyczą zamówień na produkty spersonalizowane i towary wykonane na Twoje zamówienie, których nie możesz anulować po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem otrzymania zamówienia; ponieważ takie przedmioty i towary mogą już być w produkcji w związku z Twoim zamówieniem. Po zawarciu umowy OLPRO będzie nadal właścicielem wszelkich zamówionych towarów do czasu otrzymania od Państwa pełnej zapłaty, nawet jeśli towary mogły już zostać Państwu dostarczone.
Jako firma naszą polityką jest zwrot kaucji za nieodebrane lub niechciane towary lub w przypadku, gdy saldo pozostaje niezapłacone.
Jeśli zapłacisz całość, wyślemy produkt w ciągu 3-4 dni, chyba że wcześniej zaznaczono, że produkt jest niedostępny i podany jest termin uzupełnienia zapasów.
Jeśli produkt został zamówiony jednego dnia, prosimy o anulowanie zamówienia przed godziną 14:00 tego samego dnia, w przeciwnym razie jest więcej niż prawdopodobne, że produkt zostanie wysłany. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc w każdym przypadku, ale po wysłaniu produktu nie możemy anulować zamówienia bez konieczności odesłania produktu do nas.
Możesz anulować zamówienie do 30 dni od dostarczenia zamówienia, ale po dostarczeniu produktu musisz zwrócić nam produkt w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś (patrz wyżej).
Nasza standardowa opłata za dostawę kurierską na terenie Wielkiej Brytanii jest BEZPŁATNA. Możesz kupić dostawę następnego dnia przy kasie, a w przypadku zamówień poza Wielką Brytanią koszt jest naliczany przy kasie. Zadzwoń do nas, jeśli masz pytania dotyczące dostawy lub masz specjalne wymagania.
W okresach wzmożonego ruchu może to mieć wpływ na nasze standardowe usługi dostawy. Szczegółowe szczegóły dostawy zostaną potwierdzone w momencie składania zamówienia. Należy pamiętać, że pogoda i inne nieprzewidziane okoliczności mogą zawsze mieć wpływ na czas dostawy, dlatego prosimy o pozostawienie czasu na otrzymanie zamówienia, a w razie wątpliwości prosimy najpierw o rozmowę z nami.
W normalnych okolicznościach wszystkie zamówienia złożone przed godziną 14:00 zostaną wysłane tego samego dnia (w dzień powszedni lub w poniedziałek, jeśli zostaną złożone w weekend) w ramach 48-godzinnej usługi dostawy. Aby mieć pewność, że przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia, wybierz następny dzień przy kasie. Jeśli nie są to zwykłe okoliczności, zostanie to podane na produkcie lub poinformujemy Cię o tym.
Wszystkie towary powinny dotrzeć w idealnym stanie, jeśli jednak otrzymasz towar, który wygląda na wadliwy lub uszkodzony, należy o tym poinformować firmę w ciągu 24 godzin od otrzymania. Dotyczy to wszelkich artykułów, których może brakować, chyba że na fakturze wskazano, że danego artykułu aktualnie nie ma w magazynie. Jeżeli jakiś przedmiot nie ma być od razu użyty, radzimy klientom sprawdzić, czy otrzymano go w idealnym stanie i sprawnym. Ważne jest, aby sprawdzić produkty przed wyjazdem. Nie ponosimy odpowiedzialności za poniesione dodatkowe wydatki. Firma zrobi wszystko, co w jej mocy, aby Twoja dostawa dotarła na czas i w stanie nienaruszonym, nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe wydatki poniesione w wyniku opóźnionych lub niekompletnych dostaw.
Dołożono wszelkich starań, aby specyfikacje podane na tej stronie były prawidłowe w momencie oddania do druku, jednakże dane techniczne, wymiary i wagi służą jedynie jako wskazówki. Czasami specyfikacja produktu może ulec zmianie, w takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby poinformować Cię o tym podczas składania zamówienia. Wszystkie nasze rozmiary i pomiary są przybliżone, ale staramy się, aby były jak najbardziej dokładne. Nie udziela się żadnej gwarancji ani dorozumianej, że towary będą całkowicie zgodne z opublikowanym opisem lub ilustracjami.
Jeśli jednak otrzymasz coś, czego nie chcesz, możesz zwrócić w ciągu 30 dni.
Wszystkie nasze produkty objęte są 12-miesięczną gwarancją (nasza 365-dniowa gwarancja) od daty zakupu, chyba że określono inaczej. Jeśli w tym okresie wystąpi usterka, po sprawdzeniu zorganizujemy naprawę lub wymianę przedmiotu. Wszelkie opłaty za dostawę zostaną uiszczone po sprawdzeniu przedmiotu. Pełne szczegóły gwarancji znajdują się powyżej.
Niniejsze warunki nie mają wpływu na Twoje ustawowe prawa jako klienta.
Nasza umowa z Tobą opiera się na prawie angielskim, a prawem mającym zastosowanie do tej umowy jest prawo Anglii i Walii.
Zniżki
Rabaty dotyczą wyłącznie produktów marki OLPRO, chyba że określono inaczej.
Większość produktów oferowanych na OLPROSHOP.COM lub na którejkolwiek z naszych międzynarodowych stron to produkty OLPRO - zaprojektowane przez nas i sprzedawane Tobie. Jednakże posiadamy w magazynie asortyment innych produktów od starannie wybranych dostawców. Przekonasz się, że większość produktów na OLPROSHOP.COM i naszych międzynarodowych stronach internetowych jest zawsze przeceniona.
Każdy kod rabatowy, który możesz posiadać w celu uzyskania dalszej zniżki, zostanie zastosowany wyłącznie do produktów OLPRO na stronie, a nie do żadnej innej marki.
OLPRO zastrzega sobie prawo do usunięcia dowolnego przedmiotu ze zniżki, gdy produkty są objęte wyprzedażą lub wyprzedażą. Wyłączenia te zostaną podane w opisie produktu.
Wszystkie rabaty będą dotyczyć wyłącznie zakupów w Wielkiej Brytanii na naszej brytyjskiej stronie internetowej pod adresem www.olproshop.com. Ze względu na sposób ich działania nie możemy oferować rabatów na naszych międzynarodowych stronach internetowych.
Numer rejestracyjny (w Wielkiej Brytanii): 07890917
Numer rejestracyjny VAT: gb130 6769 16
OLPRO 30-dniowy zwrot bez zastrzeżeń, 365-dniowa gwarancja i 2-letnia gwarancja na płótno
Chcemy, żeby zakupy u nas były jak najprostsze i żebyście mieli pewność, że będziecie zadowoleni ze swojego zakupu. W tym celu stworzyliśmy 30-dniową politykę zwrotów oraz 365-dniową gwarancję. Od 1 lutego 2020 r. oferujemy obecnie dwuletnią gwarancję na naszą gamę produktów płóciennych OLPRO (obejmuje to wszystkie namioty i markizy do samochodów kempingowych) – wszystkie produkty zakupione przed 1 lutego 2020 r. są nadal objęte 12-miesięczną gwarancją. Oprócz tego oferujemy również rozszerzoną gwarancję, którą można kupić na poszczególne produkty za pośrednictwem naszych partnerów CPS. Więcej informacji można znaleźć na stronie Tutaj
Olpro 30 dni bez zastrzeżeń
Jeśli kupiłeś produkt w ciągu ostatnich 30 dni:
Jeśli w ciągu ostatnich 30 dni kupiłeś u nas coś i chcesz to zwrócić, aby uzyskać pełny zwrot pieniędzy, możesz to zrobić. Możemy zaoferować pełny kredyt/zwrot pieniędzy lub możemy wymienić produkt na nowy lub inny kolor. Jeśli zwracasz produkt w ciągu 30 dni, ponieważ go nie chcesz lub nie był zgodny z oczekiwaniami, będziesz musiał zapłacić pełny koszt przesyłki zwrotnej.
Jeśli chcesz zwrócić produkt z powodu wady produkcyjnej, zapoznaj się z naszą polityką gwarancyjną, którą znajdziesz poniżej.
Nie jesteśmy w stanie zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany, jeśli produkt został uszkodzony (nie jest to wina producenta) lub nie nadaje się do odsprzedaży, na przykład był używany. Dotyczy to produktów mokrych lub zabrudzonych oraz produktów z brakującymi częściami.
Nigdy nie zwracaj produktu, który jest mokry lub w jakikolwiek sposób brudny, ponieważ nie zostanie on zwrócony i zostanie zwrócony w takim samym stanie.
Jeśli zwrócisz produkt w ciągu 30 dni z powodu winy producenta, masz prawo do wymiany. Zapłacimy za koszt zwrotu do pełnej kwoty 85 zł. Jeśli Twój zwrot jest podany na kwotę większą niż 85 zł, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, prosząc o odbiór przedmiotu, za który następnie zostanie wystawiona faktura 85 zł dla. Jeśli Twój produkt waży mniej niż 2 kg, zwrócimy koszty przesyłki powrotnej do 29 zł. Zalecamy wysłanie przesyłki śledzoną lub zachowanie dowodu nadania, jeśli śledzenie przesyłki nie jest możliwe. Pokrywamy również koszty wysyłki nowego produktu. Więcej informacji na temat naszej 365-dniowej (i 2-letniej gwarancji na płótno) znajduje się powyżej.
Rozpocznij powrót
Jeśli upłynie Ci 30-dniowy okres na zwrot:
365-dniowa gwarancja i 2-letnia gwarancja na płótno
Wszystkie produkty OLPRO są projektowane i produkowane zgodnie z rygorystycznymi normami w naszych wielu fabrykach i są testowane w odpowiednich warunkach i warunkach użytkowania. Wszystkie produkty OLPRO objęte są naszą 365-dniową gwarancją i rozszerzoną gwarancją na płótno do 2 lat.
Gwarancja obejmuje wady produkcyjne powstałe w momencie zakupu produktu. Te potencjalne wady mogą dotyczyć części, materiałów produktu lub wykonania. Gwarancja obejmuje także funkcjonalność produktu przy jego normalnym użytkowaniu. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe koszty powstałe w wyniku problemów gwarancyjnych.
Gwarancja OLPRO 365 obejmuje Cię przez 12 miesięcy od dnia zakupu, ale większość potencjalnych problemów gwarancyjnych dotyczy problemów, które wystąpią przed pierwszym użyciem. Dodaliśmy dodatkowy rok do gwarancji na produkt płócienny. Możesz więc się zrelaksować, wiedząc, że Twoje płótno jest chronione przez dodatkowy rok.
Gwarancja OLPRO 365 i rozszerzona gwarancja na płótno nie obejmuje masztów/belek namiotowych ani słupków chroniących przed wiatrem ani nieprawidłowego działania jakiejkolwiek tkaniny lub elementu, które wynikają z niewłaściwego lub nieuzasadnionego użytkowania lub braku konserwacji. Czujemy potrzebę powtórzenia, że takie zdarzenia w drzwiach siatkowych nie są objęte gwarancją, podobnie jak niektóre elementy odzieży; siatka może powodować zaciągnięcia/zatarcia i nie możemy zagwarantować, że tak się nie stanie. Wypadki takie jak uszkodzenia spowodowane nadmierną pogodą/wiatrem, niewłaściwe przepakowanie produktów lub jakakolwiek naturalna degradacja pod wpływem światła słonecznego nie są objęte gwarancją.
W ramach tej gwarancji nie można dochodzić żadnych strat wynikowych. Aby uchronić się przed wszelkimi stratami, zawsze zalecamy przetestowanie wszystkiego, co kupiłeś, w odpowiednim czasie przed wyjazdem – na tym etapie powinna zostać wykryta jakakolwiek usterka. Niniejsza gwarancja w żaden sposób nie wpływa na Twoje ustawowe prawa. Pełne warunki sprzedaży w tej witrynie znajdziesz poniżej.
Gwarancja nie ma zastosowania, jeśli produkt był używany do celów innych niż uzasadnione osobiste użycie na kempingu. Wyraźnie wyklucza się wykorzystanie komercyjne (np. wynajem) lub ciągłe użytkowanie jako miejsce zamieszkania. Wszystkie namioty i markizy są przeznaczone do okazjonalnego użytku przez krótkie okresy, a nie do sezonowych stanowisk kempingowych lub zamieszkania.
Przed złożeniem reklamacji gwarancyjnej prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi reklamacji.
Współpracujemy z naszymi partnerami detalicznymi w celu dotrzymania wszelkich roszczeń/napraw gwarancyjnych. Bardzo ważne jest, aby podczas tego procesu Twoja umowa sprzedaży (zawarta między Tobą a sprzedawcą, od którego dokonałeś zakupu) pozostała w mocy podczas wszelkich roszczeń. Jeśli dokonałeś zakupu za pośrednictwem sprzedawcy i doświadczyłeś problemu, który Twoim zdaniem jest objęty gwarancją, koniecznie skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą, a on doradzi Ci właściwe postępowanie. Jeśli Twój sprzedawca zażąda zwrotu produktu bezpośrednio do nas w celu przetestowania, zwróci produkt w Twoim imieniu. Nie jesteśmy w stanie zawierać bezpośrednio umów, które nie odnoszą się bezpośrednio do OLPRO jako sprzedawcy.
Warunki naszej polityki gwarancyjnej
Wszystkie produkty w okresie gwarancyjnym podlegają wymianie na nowy produkt. Jeśli jest to tylko drobny problem lub można coś wymienić, możemy wysłać tę część zamiast całego produktu, aby uniknąć konieczności zwrotu całego produktu. Przykładem może być uszkodzenie namiotu wewnętrznego – moglibyśmy wysłać nowy namiot wewnętrzny, zamiast wymieniać cały produkt. Pełny regulamin znajduje się w dalszej części strony.
Zawsze najłatwiej jest przesłać zdjęcia potencjalnych problemów, abyśmy mogli szybko pomóc.
Tytułem informacji, gwarancja nie obejmuje następujących uszkodzeń:
-
Ogólne zużycie spowodowane dłuższym okresem użytkowania.
-
Wady tkaniny spowodowane nadmiernym zużyciem - Dotyczy to również siatki drzwiowej.
-
Wnikanie wody przez tkaninę w wyniku degradacji UV.
-
Wnikanie wody przez szwy spowodowane nadmiernym ścieraniem szwów.
-
Uszkodzone zamki błyskawiczne spowodowane na siłę, zacięciem lub niewłaściwym użytkowaniem.
-
Nadmiernie naprężone/rozciągnięte szwy rozpadające się.
-
Klamry narażone na działanie nadmiernej siły lub ścieranie.
-
Uszkodzona torba transportowa, jeśli jest przeładowana.
-
Wszelkie pęknięcia masztu namiotowego.
-
Wszelkie uszkodzenia lub pęknięcia wiązki powietrza
-
Uszkodzenia uboczne spowodowane złamaniem słupa.
-
Uszkodzenia uboczne spowodowane przerwaniem belki powietrznej
-
Degradacja UV.
-
Kondensacja (zwykle spowodowana brakiem wentylacji).
-
Komercyjne wykorzystanie przez firmy wynajmujące
-
Uszkodzenia spowodowane burzą
Jeśli zwrócisz produkt i zostanie on uznany za jeden z powyższych, poniesiesz koszty zwrotu tego produktu.
Nasza gwarancja, podobnie jak w przypadku innych marek namiotów, jak można się spodziewać, nie obejmuje żadnej gwarancji w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń produktów lub dodatkowych szkód w rzeczach osobistych spowodowanych silnym wiatrem i warunkami pogodowymi.
Obowiązkiem klienta jest sprawdzanie prognoz pogody i aktualizacji, aby zapewnić sobie bezpieczne i bezproblemowe wakacje. Choć uwielbiamy biwakowanie i wakacje są rezerwowane z wyprzedzeniem, niestety istnieją warunki, w których klient powinien kierować się zdrowym rozsądkiem i podjąć decyzję o kontynuowaniu podróży w nieuzasadnionych warunkach i ryzykując szkody lub niefortunną decyzję o skróceniu wakacji lub znalezieniu alternatywne zakwaterowanie do czasu poprawy pogody i zapewnienia odpowiedniego i bezpiecznego miejsca do obozowania. Jako marka kempingowa jesteśmy świadomi, kiedy namiot lub markiza doznały uszkodzeń spowodowanych przez burze lub silny wiatr, a wszelkie uszkodzenia uznawane za szkody spowodowane przez burzę spowodują utratę gwarancji.
To nie jest tak, że ktoś może użyć produktu, uszkodzić go, a potem oczekiwać wymiany.
Często zadawane pytania dotyczące gwarancji
Proszę to sprawdzić najczęściej zadawane pytania żeby zobaczyć czy pomogą. Prawdopodobnie odpowiedzieliśmy na to pytanie w nich.
Posiadamy również kompleksową Sekcja często zadawanych pytań.
Bardzo łatwo jest pomylić wyciek z kondensacją. Kondensacja jest zmorą życia obozowiczów. Przygotowaliśmy następujący artykuł o tym, jak uniknąć kondensacji:
https://www.olproshop.com/blogs/news/how-to-uniknąć-kondensacji-w-namiocie
Zrobiliśmy to, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że wiele osób potrzebuje więcej informacji na temat ochrony przed kondensacją, a także dlatego, że otrzymujemy telefony od osób zaniepokojonych obecnością wody w namiocie, która okazuje się kondensacją – więc mam nadzieję, że to pomoże .
Przygotowaliśmy także film pokazujący dokładnie, jak wygląda wyciek i co należy przedstawić w przypadku roszczenia gwarancyjnego. Można zobaczyć dobry przykład dowodu na przeciekający namiot Tutaj.
Przydatne linki:
Prędkości wiatru - https://www.campetent.com/tent-camping-grand-wind-scale.html
Kondensacja - https://www.olproshop.com/a/blog/jak-unikać-kondensacji-w-namiocie-lub-markizie
Zgłaszanie roszczenia
Aby zwrócić produkt w ramach gwarancji, skontaktuj się z nami, klikając kontakt na górze strony lub napisz do nas za pomocą e-maila sales@olpro.co.uk. Podaj szczegóły zamówienia, w tym adres e-mail, numer zamówienia i produkty, których to dotyczy. Zdjęcia MUSZĄ zostać dostarczone wraz z podaniem przyczyny zwrotu. Wszelkie roszczenia, które nie są poparte fotograficznymi dowodami problemu określonymi w powyższej polityce gwarancyjnej, nie będą uznawane za uzasadnione roszczenia. Niepoinformowanie nas o zwrocie spowoduje opóźnienia w jego załatwieniu.
Niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy, ponieważ standardowy okres zwrotu już upłynął. Oferujemy jednak usługę naprawy lub wymiany, co oznacza, że odbierzemy od Ciebie przedmiot i sprawdzimy go pod kątem wad produkcyjnych.
Po sprawdzeniu zespół gwarancyjny podejmie decyzję o naprawie lub wymianie produktu.
Upewnij się, że wszystkie elementy wadliwego produktu zostały zwrócone. Jeśli zwracany jest namiot lub markiza, należy upewnić się, że w zestawie znajduje się również pompa, kołki, belki/słupy.
Jeśli zwrócisz produkt i zostanie to uznane za problem nieobjęty polityką gwarancyjną. Będziesz odpowiedzialny za koszty wysyłki związane ze zwrotem produktu.
**UWAGA – nie przyjmujemy przedmiotów mocno zabrudzonych lub mokrych. Wynika to ze względów zdrowotnych i higienicznych. Jeśli produkt zostanie odebrany w takim stanie, zostanie do Ciebie zwrócony, abyś mógł go później zwrócić po wyschnięciu na własny koszt*
Jeśli jesteś poza okresem gwarancji:
Jeśli okres gwarancji minął, uszkodziłeś produkt lub potrzebujesz części zamiennej, możesz się z nami skontaktować, a my doradzimy, jak samodzielnie naprawić produkt. Na naszej stronie internetowej możesz także kupić części zamienne.