null

Produkty niedostępne

Produkty z tego sklepu są obecnie niedostępne w tym kraju. Kupuj w innych sklepach przy pomocy usług Glopal.
Kupuj w innych sklepach
×
zamknąć
Warunki usługi

Warunki usługi

Witamy na stronie firmy OLPRO. Jeśli będziesz nadal przeglądać i korzystać z tej witryny, zgadzasz się przestrzegać i przestrzegać poniższych warunków użytkowania, które wraz z naszą polityką prywatności regulują relacje OLPRO z tobą w odniesieniu do tej witryny. Jeśli nie zgadzasz się z jakąkolwiek częścią niniejszych warunków, nie korzystaj z naszej strony internetowej.


Termin „OLPRO” lub „nas” lub „my” odnosi się do właściciela strony internetowej, którego siedziba znajduje się pod adresem Units 4-5 KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG. Numer rejestracyjny naszej firmy to 07890917. Termin „ty” odnosi się do użytkownika lub osoby przeglądającej naszą stronę internetową.

Korzystanie z tej witryny podlega następującym warunkom użytkowania:

Zawartość stron tej witryny służy wyłącznie do ogólnej informacji i użytku. Może ulec zmianie bez powiadomienia.

Nie udzielamy żadnej gwarancji ani gwarancji co do dokładności, aktualności, wydajności, kompletności lub przydatności informacji i materiałów znalezionych lub oferowanych na tej stronie w jakimkolwiek określonym celu. Przyjmujesz do wiadomości, że takie informacje i materiały mogą zawierać nieścisłości lub błędy, a my wyraźnie wyłączamy odpowiedzialność za wszelkie takie nieścisłości lub błędy w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo.


Korzystanie z jakichkolwiek informacji lub materiałów na tej stronie odbywa się wyłącznie na własne ryzyko, za które nie ponosimy odpowiedzialności. Twoim obowiązkiem jest upewnienie się, że wszelkie produkty, usługi lub informacje dostępne za pośrednictwem tej strony internetowej spełniają Twoje specyficzne wymagania.

Ta witryna internetowa zawiera materiały, które są naszą własnością lub są przez nas licencjonowane. Ten materiał obejmuje między innymi projekt, układ, wygląd, wygląd i grafikę. Powielanie jest zabronione w sposób inny niż zgodny z informacją o prawach autorskich, która stanowi część niniejszych warunków.

Wszystkie znaki towarowe reprodukowane na tej stronie internetowej, które nie są własnością operatora lub nie są mu licencjonowane, są potwierdzone na tej stronie internetowej.

Nieautoryzowane korzystanie z tej strony internetowej może stanowić podstawę roszczenia o odszkodowanie i/lub stanowić przestępstwo.
Od czasu do czasu niniejsza witryna internetowa może również zawierać łącza do innych witryn internetowych. Linki te są udostępniane dla Twojej wygody w celu uzyskania dalszych informacji. Nie oznaczają one, że popieramy witrynę (strony internetowe).

Nie ponosimy odpowiedzialności za treść stron internetowych, do których prowadzą łącza.

Korzystanie z tej witryny i wszelkie spory wynikające z takiego korzystania z witryny podlegają prawu Anglii, Irlandii Północnej, Szkocji i Walii.

 

Pełny regulamin:

Wszystkie produkty są dostarczane przez OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG.

Wszystkie produkty oznaczone jako OLPRO są projektowane i dostarczane przez OLPRO, a wszystkie ceny zawierają podatek od wartości dodanej (VAT).

Niniejsze warunki określają podstawy, na jakich możesz korzystać z naszej strony internetowej i składać zamówienia na artykuły od OLPRO Ltd. Zamawiając towary od OLPRO, uznaje się, że rozumiesz i akceptujesz te warunki. Dostawcą prezentowanych towarów jest OLPRO, nazwa handlowa OLPRO Ltd. Siedziba OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG. Numer rejestracyjny 07890917 (Anglia i Walia).

Nasz Polityka prywatności jest do wglądu w każdej chwili. 

Jeśli po wyrażeniu zgody zmienisz zdanie, możesz wycofać zgodę na kontaktowanie się z Tobą w celu dalszego gromadzenia, wykorzystywania lub ujawniania Twoich informacji w dowolnym momencie, kontaktując się z nami pod sales@olpro.co.uk lub pisząc do nas na adres:

OLPRO 

Blok 6 KDO Business Park 

Mały Witley 

WR6 6LG

 

Nasz przedstawiciel UE ds. RODO jest

Rickert Rechtsanwaltsgesellschaft mbH - OLPRO LTD, Colmantstraße 15, 53115 Bonn, Niemcy, art-27-rep-olpro@rickert.law. 

 

Koszty dostawy są podane w momencie zakupu. Terminy dostaw są jedynie szacunkowe. 

Jeśli kupisz coś w ramach PRZEDSPRZEDAŻY, cena zostanie podana jako cena przedsprzedażowa, a saldo należy uiścić przed dostawą.

Jeśli kupisz coś za 50% ceny, wymagana będzie płatność przed wysyłką w sugerowanym terminie. Wszelkie zamówienia, za które płatność nie zostanie w pełni otrzymana, mogą zostać anulowane, a zwrot wszelkich płatności może nastąpić w pierwotnym punkcie sprzedaży. 

Zakupy od OLPRO zostaną naliczone w dniu zakupu towarów przy kasie. Ustalenia dotyczące dostawy są dokonywane w tym samym czasie. W przypadku zakupów w przedsprzedaży kwota, którą zostaniesz obciążony, będzie kwotą depozytu. Pełne saldo płatności będzie wymagane przed realizacją zamówienia. Jeśli wpłacisz depozyt, jeden z naszych sprzedawców skontaktuje się z Tobą, aby pobrać saldo płatności.

Wszystkie daty uzupełniania zapasów są przybliżone.

Wszystkie daty składania zamówień w przedsprzedaży są przybliżone, ale zawsze dołożymy wszelkich starań, aby były jak najbliżej. Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku wszelkich dat zamówienia w przedsprzedaży dopuszcza się około 4-tygodniową prolongatę, biorąc pod uwagę, że czynniki pozostające poza naszą kontrolą mogą wpłynąć na datę otrzymania kontenerów z naszych fabryk.

Twoje zamówienie na towary zostało przyjęte, a umowa między OLPRO Ltd a Tobą zostaje zawarta, gdy wysyłamy zamówione towary, a nie wcześniej. Umowa nie zostaje zawarta w momencie, gdy płatność została pobrana od Ciebie przez OLPRO, ani w momencie otrzymania wiadomości e-mail od OLPRO potwierdzającej otrzymanie zamówienia. Do czasu wysłania towarów zamówienie może nie zostać przyjęte przez OLPRO, ale może zostać anulowane przez Ciebie. Wyjątki dotyczą zamówień spersonalizowanych przedmiotów i towarów wykonanych na zamówienie, których nie można anulować po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem otrzymania zamówienia; ponieważ takie przedmioty i towary mogą już być w produkcji z powodu Twojego zamówienia. Po zawarciu umowy OLPRO będzie nadal właścicielem wszelkich zamówionych towarów, dopóki nie otrzyma od Ciebie pełnej zapłaty, nawet jeśli towary mogły już zostać do Ciebie dostarczone.

Jako firma naszą polityką jest zwrot kaucji za nieodebrane lub niechciane towary lub w przypadku, gdy saldo pozostaje nieopłacone.

Jeśli zapłacisz w całości, wyślemy produkt w ciągu 3-4 dni, chyba że wcześniej podano, że produkt jest niedostępny i podana jest data ponownego zapełnienia magazynu.

Jeśli produkt został zamówiony jednego dnia, anuluj zamówienie przed godziną 14:00 tego samego dnia, w przeciwnym razie istnieje duże prawdopodobieństwo, że produkt zostanie wysłany. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc we wszystkich przypadkach, ale po wysłaniu produktu nie możemy anulować zamówienia bez odesłania produktu do nas.

Możesz anulować zamówienie do 30 dni po dostarczeniu zamówienia, ale po dostarczeniu musisz zwrócić nam produkt w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś (patrz wyżej).

Nasza standardowa opłata za dostawę kurierską na terenie Wielkiej Brytanii jest BEZPŁATNA. Możesz kupić dostawę następnego dnia przy kasie, a wszystko w przypadku zamówień poza Wielką Brytanią koszt jest naliczany przy kasie. Zadzwoń do nas z wszelkimi pytaniami dotyczącymi dostawy lub jeśli masz jakieś specjalne wymagania.

W naszych okresach dużego ruchu może to mieć wpływ na nasze standardowe usługi dostawy, szczegółowe informacje dotyczące dostawy zostaną potwierdzone w momencie składania zamówienia. Należy pamiętać, że pogoda i inne nieprzewidziane okoliczności zawsze mogą wpłynąć na czas dostawy, dlatego prosimy o pozostawienie czasu na przyjęcie zamówienia, aw razie wątpliwości prosimy o kontakt z nami.

W zwykłych okolicznościach wszystkie zamówienia złożone przed godziną 14:00 zostaną wysłane tego samego dnia (w dzień powszedni lub w poniedziałek, jeśli zamówienie zostało złożone w weekend) w ciągu 48 godzin. Aby zapewnić dostawę następnego dnia, wybierz następny dzień w kasie. Jeśli nie są to zwykłe okoliczności, zostanie to zaznaczone na produkcie lub poinformujemy Cię o tym.

Wszystkie twoje towary powinny dotrzeć w idealnym stanie, jednak jeśli otrzymasz jakiekolwiek towary, które wydają się być wadliwe lub uszkodzone, należy powiadomić firmę w ciągu 24 godzin od otrzymania. Dotyczy to wszelkich pozycji, których może brakować, chyba że na fakturze wskazano, że pozycja jest obecnie niedostępna. Jeśli jakiekolwiek elementy nie będą używane od razu, radzimy klientom sprawdzić, czy otrzymano je w idealnym stanie i sprawne. Ważne jest, aby sprawdzić produkty przed wyjazdem. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe koszty poniesione. Firma zrobi wszystko, co w jej mocy, aby Twoja dostawa dotarła na czas i w nienaruszonym stanie, nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe koszty poniesione z powodu opóźnionych lub niekompletnych dostaw.

Dołożono wszelkich starań, aby specyfikacje podane na tej stronie były prawidłowe w momencie oddawania do druku, jednak dane techniczne, wymiary i wagi mają jedynie charakter orientacyjny. Czasami specyfikacje produktów mogą ulec zmianie, w takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby poinformować Cię o tym podczas składania zamówienia. Wszystkie nasze rozmiary i wymiary są przybliżone, ale staramy się, aby były jak najbardziej dokładne. Nie udziela się ani nie dorozumianej gwarancji, że towary będą w pełni zgodne z opublikowanym opisem lub ilustracjami.

Jeśli jednak otrzymasz coś, czego nie chcesz, możesz zwrócić w ciągu 30 dni.

Wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją na wady produkcyjne przez 12 miesięcy (nasza 365-dniowa gwarancja) od daty zakupu, chyba że określono inaczej. Jeśli w tym okresie wystąpi usterka, zorganizujemy naprawę lub wymianę elementu po jego sprawdzeniu. Wszelkie opłaty za dostawę zostaną uregulowane po sprawdzeniu przedmiotu. Szczegółowe informacje na temat gwarancji znajdują się powyżej.

Niniejsze warunki nie wpływają na Twoje ustawowe prawa jako klienta.

Nasza umowa z Tobą opiera się na prawie angielskim, a prawem mającym zastosowanie do tej umowy jest prawo Anglii i Walii.

 

Zniżki

Zniżki dotyczą tylko produktów marki OLPRO, chyba że określono inaczej.

Większość produktów oferowanych na OLPROSHOP.COM lub na którejkolwiek z naszych międzynarodowych stron to produkty OLPRO - zaprojektowane przez nas i sprzedawane Tobie. Posiadamy jednak na stanie inne produkty od starannie wyselekcjonowanych dostawców. Przekonasz się, że większość produktów na OLPROSHOP.COM i naszych międzynarodowych stronach internetowych jest zawsze przeceniona.

Wszelkie kody rabatowe, które możesz mieć na dalsze zniżki, będą zawsze stosowane tylko do produktów OLPRO na stronie, a nie do jakiejkolwiek innej marki.

Wszystkie rabaty dotyczą wyłącznie zakupów w Wielkiej Brytanii na naszej brytyjskiej stronie internetowej pod adresem www.olproshop.com. Obawiam się, że ze względu na sposób ich działania nie możemy oferować zniżek na naszych międzynarodowych stronach internetowych.

 

Numer rejestracyjny (w Wielkiej Brytanii): 07890917

Numer rejestracyjny VAT: GB130 6769 16

 

 

 

OLPRO 30-dniowa gwarancja bez zastrzeżeń, 365-dniowa gwarancja i 2-letnia gwarancja na płótno

 

 

Chcemy, aby kupowanie u nas było tak proste, jak to możliwe i aby mieć pewność, że jesteś zadowolony z zakupu. W tym celu stworzyliśmy 30-dniową politykę zwrotów oraz 365-dniową gwarancję. Od 1 lutego 2020 r. oferujemy dwuletnią gwarancję na nasz asortyment płócien OLPRO (obejmuje to wszystkie namioty i markizy do samochodów kempingowych) – Wszystkie produkty zakupione przed 1 lutego 2020 r. są nadal objęte 12-miesięczną gwarancją. Oprócz tego oferujemy również przedłużoną gwarancję, którą można kupić na poszczególne produkty za pośrednictwem naszego partnera CPS, aby uzyskać więcej informacji, zobacz Tutaj

 

OLPRO 30 dni bez zwrotów

 

 

 

Jeśli kupiłeś produkt w ciągu ostatnich 30 dni:

Jeśli kupiłeś coś od nas w ciągu ostatnich 30 dni i chcesz to zwrócić w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy, możesz to zrobić. Możemy zaoferować pełny kredyt/zwrot pieniędzy lub możemy wymienić produkt na nowy lub w innym kolorze. Jeśli zwracasz produkt w ciągu 30 dni, ponieważ go nie chcesz lub nie był zgodny z oczekiwaniami, będziesz musiał zapłacić pełną opłatę za przesyłkę zwrotną. 

Jeśli chcesz zwrócić produkt z powodu wady produkcyjnej, zapoznaj się z naszą polityką gwarancyjną, która znajduje się poniżej.

Nie jesteśmy w stanie zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany, jeśli produkt został uszkodzony (nie jest to wina producenta) lub nie jest w stanie nadającym się do odsprzedaży, na przykład był używany. Obejmuje to produkty mokre lub zabrudzone oraz produkty z brakującymi częściami.

Nigdy nie zwracaj produktu, który jest mokry lub brudny, ponieważ nie zostanie zwrócony i zostanie zwrócony w takim samym stanie.

Jeśli zwracasz produkt w ciągu 30 dni z powodu winy producenta, masz prawo do wymiany. Zapłacimy za zwrot do pełnej kwoty 84 zł. Jeśli zwrot jest wyższy niż 84 zł, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta, prosząc o odbiór przedmiotu, za który następnie zostanie wystawiona faktura 84 zł za. Jeśli Twój produkt waży mniej niż 2 kg, zwrócimy koszty przewozu powrotnego do kwoty 28 zł. Zalecamy wysłanie w ramach usługi śledzenia lub zachowanie dowodu nadania, jeśli śledzenie nie ma zastosowania. Pokryjemy również koszty wysyłki nowego produktu. Zobacz powyżej, aby uzyskać więcej informacji na temat naszej 365-dniowej (i 2-letniej) gwarancji na płótno.  

 

Rozpocznij powrót 

 

Jeśli minął Ci 30-dniowy okres zwrotu:

Niestety, nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy, ponieważ standardowy okres zwrotu już wygasł. Jeśli uważasz, że Twój produkt ma wadę fabryczną, zapoznaj się z poniższą polityką gwarancyjną, zanim skontaktujesz się z naszym zespołem obsługi klienta, gdzie możemy naprawić lub wymienić produkt. 
 
Po oględzinach zespół gwarancyjny podejmie decyzję o naprawie lub wymianie produktu. Upewnij się, że wszystkie elementy wadliwego produktu zostały zwrócone po potwierdzeniu. Jeśli zwracany jest namiot lub markiza, upewnij się, że zawiera ona pompę, kołki, belki/tyczki.
 
 

365-dniowa gwarancja i 2-letnia gwarancja na płótno

 

                                                                                                        

 

Wszystkie produkty OLPRO są projektowane i produkowane zgodnie z rygorystycznymi standardami w naszych wielu fabrykach i są testowane w odpowiednich warunkach i warunkach użytkowania. Wszystkie produkty OLPRO są objęte naszą 365-dniową gwarancją i przedłużoną gwarancją na płótno do 2 lat.

Gwarancja obejmuje wady produkcyjne przy zakupie produktu. Te potencjalne wady mogą dotyczyć części, materiałów produktu lub wykonania. Gwarancja obejmuje również funkcjonalność produktu przy jego normalnym użytkowaniu. Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne dodatkowe koszty spowodowane problemami gwarancyjnymi.

Gwarancja OLPRO 365 obejmuje 12 miesięcy od dnia zakupu, ale większość potencjalnych problemów gwarancyjnych dotyczy problemów, które wystąpią przed pierwszym użyciem. Dodaliśmy dodatkowy rok do gwarancji na produkt z płótna. Dzięki temu możesz się zrelaksować, wiedząc, że Twoje płótno jest chronione przez dodatkowy rok.

OLPRO 365 i rozszerzona gwarancja na płótno nie obejmuje masztów / belek namiotowych ani słupków przeciwwiatrowych ani nieprawidłowego działania jakiejkolwiek tkaniny lub komponentu, które wynikają z niewłaściwego lub nieracjonalnego użytkowania lub braku konserwacji. Czujemy potrzebę powtórzenia, że ​​takie zdarzenia w drzwiach siatkowych nie są objęte gwarancją, podobnie jak niektóre elementy odzieży; siatka może się zaciągnąć/zaczepić i nie możemy zagwarantować, że tak się nie stanie. Wypadki, takie jak uszkodzenia spowodowane nadmierną pogodą/wiatrami, niewłaściwe przepakowanie produktów lub jakakolwiek naturalna degradacja spowodowana działaniem promieni słonecznych, nie są objęte ubezpieczeniem.

W ramach niniejszej gwarancji nie można żądać żadnych strat następczych. Aby uchronić się przed wszelkimi stratami, zawsze zalecamy przetestowanie wszystkiego, co kupiłeś, przed wyjazdem – każda usterka powinna zostać wykryta w tym momencie. Niniejsza gwarancja w żaden sposób nie wpływa na Twoje prawa ustawowe. Poniżej znajdują się pełne warunki sprzedaży z tej witryny.

Gwarancja nie ma zastosowania, jeśli produkt był używany do celów innych niż uzasadniony użytek osobisty na kempingu. Wyraźnie wyklucza się wykorzystanie komercyjne (np. wynajem) lub ciągłe użytkowanie jako miejsce zamieszkania. Wszystkie namioty i markizy są przeznaczone do okazjonalnego użytku przez krótkie okresy, a nie na sezonowe parcele lub miejsca zamieszkania.

Przed złożeniem roszczenia gwarancyjnego upewnij się, że przeczytałeś poniższe informacje dotyczące roszczenia. 

Współpracujemy z naszymi partnerami handlowymi w celu utrzymania wszystkich roszczeń gwarancyjnych/napraw. Istotne jest, aby podczas tego procesu Twoja umowa sprzedaży (zawarta między Tobą a sprzedawcą detalicznym, u którego dokonałeś zakupu) pozostawała w mocy przez cały okres reklamacji. Jeśli dokonałeś zakupu za pośrednictwem sprzedawcy i wystąpił problem, który Twoim zdaniem stanowi problem z gwarancją, koniecznie skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą, który doradzi właściwe postępowanie. Jeśli Twój sprzedawca zażąda, aby produkt został zwrócony bezpośrednio do nas w celu przetestowania, zwróci produkt w Twoim imieniu. Nie jesteśmy w stanie zajmować się bezpośrednio żadnymi umowami, które nie odnoszą się bezpośrednio do OLPRO jako sprzedawcy.

 

WARUNKI NASZEJ POLITYKI GWARANCYJNEJ 

Wszystkie produkty w okresie gwarancji są wymieniane, jak za podobne, na nowy produkt. Jeśli jest to tylko mały problem lub gdy coś można wymienić, możemy wysłać tę część zamiast całego produktu, aby uniknąć konieczności zwrotu produktu w całości. Przykładem może być uszkodzenie namiotu wewnętrznego – bylibyśmy w stanie wysłać nowy namiot wewnętrzny, zamiast wymieniać cały produkt. Pełne warunki są dostępne w dalszej części strony. 

 

Zawsze najłatwiej jest wysłać zdjęcia potencjalnych problemów, abyśmy mogli szybko pomóc.

Jako wskazówka, następujące uszkodzenia nie są objęte gwarancją:

  • Ogólne zużycie podczas długich okresów użytkowania.

  • Wady tkaniny spowodowane nadmiernym zużyciem – dotyczy to również siatki drzwiowej.

  • Wnikanie wody przez tkaninę w wyniku degradacji UV.

  • Wnikanie wody przez szwy spowodowane nadmiernym przetarciem szwów.

  • Pęknięte zamki błyskawiczne spowodowane siłą, zakleszczeniem lub niewłaściwym użytkowaniem.

  • Zbyt naprężone/rozciągnięte szwy rozchodzą się.

  • Klamry poddane nadmiernej sile lub ścieraniu.

  • Uszkodzona torba transportowa, jeśli jest przeładowana.

  • Wszelkie pęknięcia masztów namiotowych.

  • Jakiekolwiek uszkodzenie lub pęknięcie wiązki powietrza

  • Uboczne szkody spowodowane złamaniem słupa.

  • Uszkodzenia uboczne spowodowane pęknięciem wiązki powietrznej

  • Degradacja UV.

  • Kondensacja (zwykle spowodowana brakiem wentylacji).

  • Komercyjne wykorzystanie przez firmy wynajmujące

  • Szkody po burzy

 

Jeśli zwrócisz produkt i zostanie on uznany za jeden z powyższych, będziesz odpowiedzialny za koszt zwrotu tego produktu. 

Nasza gwarancja, podobnie jak w przypadku innych marek namiotów, jak można się spodziewać, nie obejmuje żadnej gwarancji za jakiekolwiek uszkodzenia produktów lub dodatkowe uszkodzenia rzeczy osobistych spowodowane przez silne wiatry i warunki pogodowe.

 

Obowiązkiem klienta jest sprawdzanie prognozy pogody i jej aktualizacji, aby zapewnić bezpieczne i bezproblemowe wakacje. O ile kochamy kempingi, a wakacje są rezerwowane z wyprzedzeniem, to niestety istnieją warunki, w których klient powinien zachować zdrowy rozsądek i podjąć decyzję albo kontynuować w nieuzasadnionych warunkach i ryzykować szkodę, albo niefortunną decyzję skrócić urlop lub szukać alternatywne zakwaterowanie do czasu poprawy pogody w odpowiednim i bezpiecznym miejscu do obozowania. Jako marka kempingowa wiemy, kiedy namiot lub markiza zostały uszkodzone przez burze i silne wiatry, a wszelkie uszkodzenia uważane za uszkodzenia spowodowane burzą powodują utratę gwarancji.

To nie jest tak, że każdy może używać produktu, uszkodzić go, a potem oczekiwać wymiany.

 
Belki powietrzne OLPRO są wyłączone z gwarancji

 

Przebicia OLPRO Air Beam są traktowane jako „normalne zużycie” i dlatego nie są objęte gwarancją. Nie dotyczy to również szkód ubocznych spowodowanych przebiciem belki lub złamaniem słupa.

 

Dla Twojej pewności i spokoju każda wiązka powietrzna w każdym namiocie i markizie produkowana przez OLPRO jest testowana przed użyciem. W tym celu wszystkie belki OLPRO są napompowane i pozostawione na dwa tygodnie przed włożeniem do rękawów naszych namiotów i markiz. W ten sposób wiemy, że każda pojedyncza wiązka przy dostawie będzie działać dla Ciebie. Nadal prosimy o przetestowanie produktu przed wyjazdem, ale najlepsze, co możemy zrobić, to przetestować każdą belkę przed wysyłką produktu. Prosimy o ostrożne napompowanie belek za pomocą dołączonej pompki lub pompy ustawionej na 7 psi i nie więcej.

 

Wszystkie nadmuchiwane belki OLPRO są ustawione na ciśnienie 7 psi i nie więcej. Po sprzedaży nie możemy wiedzieć, w jaki sposób belka została napompowana, co zostało użyte do jej napompowania lub jak została potraktowana, ale wiemy, że belki pozostawiają nas gotowymi do napompowania do prawidłowego ciśnienia.

 

Uszkodzenia uboczne obejmują wszelkie uszkodzenia zamków błyskawicznych lub obudowy belek, które mogą ulec uszkodzeniu, jeśli belki nie są prawidłowo napompowane lub pękają.

 

Niestety, uszkodzenie belek w wyniku nieprawidłowego użytkowania może nastąpić zarówno przy pierwszym użyciu, jak i później, dlatego należy pamiętać, że dopóki dostępne są części zamienne, przy prawidłowym użytkowaniu belka powietrzna powinna wystarczyć na lata.
 
Aby pomóc zapobiegać uszkodzeniom belek, zespół przygotował filmy informacyjne, które pokazują właściwy sposób nadmuchiwania wiązki powietrza I twój bary burzowe
 

Często zadawane pytania dotyczące gwarancji

Sprawdź te najczęściej zadawane pytania zobaczyć, czy pomogą. Jest prawdopodobne, że odpowiedzieliśmy na pytanie w nich.

Posiadamy również kompleksową Sekcja FAQ.

Bardzo łatwo pomylić wyciek z kondensacją. Kondensacja jest zmorą życia obozowiczów. Przygotowaliśmy następujący artykuł o tym, jak uniknąć kondensacji:

https://www.olproshop.com/blogs/news/how-avoid-condensation-in-your-tent

Zrobiliśmy to, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że wiele osób chce więcej informacji o tym, jak zabezpieczyć się przed kondensacją, a także dlatego, że otrzymujemy telefony od osób zaniepokojonych wodą w namiocie, która okazuje się być kondensacją – więc mam nadzieję, że pomogą .

Przygotowaliśmy również film pokazujący dokładnie, jak wygląda wyciek i co musisz podać w przypadku roszczenia gwarancyjnego. Dobry przykład dowodu przeciekającego namiotu można zobaczyć Tutaj.

Przydatne linki:

Prędkości wiatru - https://www.campetent.com/tent-camping-grand-wind-scale.html

Kondensacja - https://www.olproshop.com/a/blog/jak-unikać-kondensacji-w-namiocie-lub-markizie 

 

SKŁADANIE REKLAMACJI

Aby zwrócić produkt objęty gwarancją, skontaktuj się z nami, klikając kontakt u góry strony lub napisz do nas za pomocą sales@olpro.co.uk. Podaj szczegóły swojego zamówienia, w tym adres e-mail, numer zamówienia i produkty, których dotyczy problem. Zdjęcia MUSZĄ być dostarczone wraz z podaniem przyczyny zwrotu. Jakiekolwiek roszczenie, które nie jest poparte fotografią dowodową problemu określonego w powyższej polityce gwarancyjnej, nie będzie uznawane za uzasadnione. Niepoinformowanie nas o zwrocie spowoduje opóźnienie w jego rozpatrzeniu. 

Niestety, nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy, ponieważ standardowy okres zwrotu już wygasł. Oferujemy jednak usługę naprawy lub wymiany, co oznacza, że ​​odbierzemy przedmiot od Ciebie i sprawdzimy produkt pod kątem wad produkcyjnych.

Po oględzinach zespół gwarancyjny podejmie decyzję o naprawie lub wymianie produktu.

Upewnij się, że wszystkie elementy wadliwego produktu zostały zwrócone. Jeśli zwracany jest namiot lub markiza, upewnij się, że zawiera ona pompę, kołki, belki/tyczki.

Jeśli zwrócisz produkt i zostanie to uznane za problem nieobjęty warunkami gwarancji. Będziesz odpowiedzialny za koszty wysyłki związane ze zwrotem. 

**UWAGA- nie przyjmujemy rzeczy mocno zabrudzonych lub mokrych. Wynika to ze względów zdrowotnych i higienicznych. Jeśli produkt zostanie odebrany w takim stanie, zostanie Ci zwrócony, abyś mógł go później zwrócić po wyschnięciu na własny koszt*

 

Jeśli jesteś poza okresem gwarancji:

Jeśli skończył Ci się okres gwarancyjny, uszkodziłeś produkt lub potrzebujesz części zamiennej, możesz się z nami skontaktować, a my doradzimy, jak samodzielnie naprawić produkt. Możesz również kupić części zamienne na naszej stronie internetowej.

Części zamienne i zamienne

Przewiń na górę