null
×
blisko
Gwarancja, Regulamin

Gwarancja, Regulamin

OLPRO 30-dniowy brak zwrotów, 365-dniowa gwarancja i 2-letnia gwarancja na płótno

 

 

Chcemy, aby kupowanie u nas było jak najprostsze i abyś był zadowolony z zakupu. W tym celu stworzyliśmy 30-dniową politykę zwrotów oraz 365-dniową gwarancję. Od 1NS Luty 2020 r. Oferujemy teraz dwuletnią gwarancję na nasz asortyment płócien OLPRO (obejmuje to wszystkie namioty i markizy kamperów) - Wszystkie produkty zakupione przed 1 lutego 2020 r. są nadal objęte 12-miesięczną gwarancją. Oprócz tego oferujemy również rozszerzoną gwarancję, którą można nabyć na poszczególne produkty za pośrednictwem naszego partnera CPS, aby uzyskać więcej informacji, zobacz tutaj

 

OLPRO 30 dni bez zwrotów kłótni

 

 

 

Jeśli kupiłeś produkt w ciągu ostatnich 30 dni:

Jeśli kupiłeś coś u nas w ciągu ostatnich 30 dni i chcesz to zwrócić, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, możesz. Możemy zaoferować pełny kredyt/zwrot pieniędzy lub możemy wymienić produkt na nowy lub inny kolor. Jeśli zwracasz produkt w ciągu 30 dni, ponieważ nie chcesz go lub nie był zgodny z oczekiwaniami, będziesz musiał zapłacić pełną opłatę za przesyłkę zwrotną. 

Jeśli chcesz zwrócić produkt z powodu wady produkcyjnej, zapoznaj się z naszą polityką gwarancyjną, którą można znaleźć poniżej.

Nie jesteśmy w stanie zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany, jeśli produkt został uszkodzony (nie jest to wina producenta) lub nie nadaje się do odsprzedaży, na przykład był używany. Obejmuje to produkty mokre lub zabrudzone oraz produkty z brakującymi częściami.

Nigdy nie zwracaj żadnego produktu, który jest mokry lub brudny, ponieważ nie zostanie on zwrócony i zostanie zwrócony w takim samym stanie.

Jeśli zwracasz produkt w ciągu 30 dni z powodu winy producenta, masz prawo do wymiany. Zapłacimy za koszty zwrotu do pełnej kwoty 87 zł, Jeśli Twój zwrot jest wyceniony na więcej niż 87 zł, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, prosząc o odbiór przedmiotu, na który zostanie następnie zafakturowana faktura 87 zł za. Jeśli Twój produkt ma mniej niż 2 kg, zwrócimy koszty przesyłki zwrotnej do 29 zł. Zalecamy wysyłanie śledzonej usługi lub przechowywanie dowodu nadania przesyłki, jeśli śledzenie nie jest możliwe. Pokryjemy również koszty wysłania nowego produktu. Zobacz powyżej, aby uzyskać więcej informacji na temat naszej 365-dniowej (i 2-letniej) gwarancji.  

 

Rozpocznij zwrot 

 

Jeśli jesteś poza 30-dniowym okresem zwrotu:

Niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy, ponieważ standardowy okres zwrotu już minął. Jeśli uważasz, że Twój produkt ma wadę produkcyjną, przed skontaktowaniem się z naszym zespołem obsługi klienta, w którym możemy naprawić lub wymienić produkt, zapoznaj się z poniższymi zasadami gwarancji. 
 
Po sprawdzeniu zespół gwarancyjny podejmie decyzję o naprawie lub wymianie produktu. Upewnij się, że wszystkie elementy wadliwego produktu zostaną zwrócone po potwierdzeniu. Jeśli zwracasz namiot lub markizę, upewnij się, że dołączona jest również pompa, kołki, belki/słupy.
 
 

365-dniowa gwarancja i 2-letnia gwarancja na płótno

 

                                                                                                        

 

Wszystkie produkty OLPRO są projektowane i produkowane zgodnie z rygorystycznymi standardami w naszych wielu fabrykach i są testowane w odpowiednich warunkach i warunkach użytkowania. Wszystkie produkty OLPRO są objęte naszą 365-dniową gwarancją i rozszerzoną gwarancją na płótno do 2 lat.

Gwarancja obejmuje wady produkcyjne w momencie zakupu produktu. Te potencjalne wady mogą dotyczyć części, materiałów produktu lub wykonania. Gwarancja obejmuje również funkcjonalność produktu przy normalnym użytkowaniu. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe koszty spowodowane problemem gwarancyjnym.

Gwarancja OLPRO 365 obejmuje 12 miesięcy od dnia zakupu, ale większość potencjalnych problemów z gwarancją dotyczy problemów, które wystąpią przed pierwszym użyciem. Dodaliśmy dodatkowy rok do Twojej gwarancji na płótno. Możesz więc się zrelaksować, wiedząc, że Twoje płótno jest chronione przez dodatkowy rok na górze.

OLPRO 365 i rozszerzona gwarancja na płótno nie obejmuje słupków / belek namiotowych lub słupków chroniących przed wiatrem ani wadliwego działania jakiejkolwiek tkaniny lub elementu, które wynikało z niewłaściwego lub nieuzasadnionego użytkowania lub braku konserwacji. Wodczuwamy potrzebę powtórzenia, że ​​takie zdarzenia w drzwiach siatkowych nie są objęte gwarancją, Podobnie jak niektóre elementy garderoby; siatka może naciągać/zaczepiać się i nie możemy zagwarantować, że tak się nie stanie. Wypadki takie jak uszkodzenia spowodowane nadmierną pogodą/wiatrami, niewłaściwe przepakowanie produktów lub jakakolwiek naturalna degradacja spowodowana działaniem promieni słonecznych nie są objęte gwarancją.

W ramach niniejszej gwarancji nie można dochodzić żadnych szkód wtórnych. Aby pomóc sobie zabezpieczyć się przed wszelkimi stratami zawsze zalecamy przetestowanie wszystkiego, co kupiłeś w odpowiednim czasie przed wyjazdem – każda usterka powinna zostać wykryta w tym momencie. Niniejsza gwarancja w żaden sposób nie wpływa na Twoje prawa ustawowe. Zobacz poniżej pełne warunki sprzedaży z tej witryny.

Gwarancja nie ma zastosowania, jeśli produkt był używany do celów innych niż uzasadniony użytek osobisty na kempingu. Użytkowanie komercyjne (np. wynajem) lub ciągłe użytkowanie jako miejsce zamieszkania jest wyraźnie wykluczone. Wszystkie namioty i markizy są przeznaczone do sporadycznego użytku przez krótkie okresy, a nie do sezonowych boisk lub rezydencji.

Przed złożeniem roszczenia gwarancyjnego upewnij się, że przeczytałeś poniższe informacje dotyczące roszczenia. 

Współpracujemy z naszymi partnerami detalicznymi w celu utrzymania wszystkich roszczeń gwarancyjnych/napraw gwarancyjnych. Istotne jest, aby podczas tego procesu umowa sprzedaży (która jest zawarta między Tobą a sprzedawcą, od którego kupiłeś) pozostawała w mocy podczas każdego roszczenia. Jeśli dokonałeś zakupu za pośrednictwem sprzedawcy i napotkałeś problem, który uważasz za problem z gwarancją — koniecznie skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą, a on poinformuje Cię, jak należy postępować. Jeśli sprzedawca zażąda zwrotu produktu bezpośrednio do nas w celu przetestowania, zwróci produkt w Twoim imieniu. Nie jesteśmy w stanie zajmować się bezpośrednio żadnymi umowami, które nie odnoszą się bezpośrednio do OLPRO jako sprzedawcy.

 

Warunki naszej Polityki Gwarancyjnej 

Wszystkie produkty w okresie gwarancyjnym są wymieniane, podobnie jak na podobne, na nowy produkt. Jeśli jest to tylko drobny problem lub coś, co można wymienić, możemy wysłać tę część, a nie cały produkt, aby uniknąć konieczności zwrotu produktu w całości. Przykładem może być uszkodzenie namiotu wewnętrznego – moglibyśmy wysłać nowy namiot wewnętrzny, zamiast wymieniać cały produkt. Pełne warunki są dostępne w dalszej części strony. 

 

Zawsze jest najłatwiej, jeśli możesz przesłać zdjęcia wszelkich potencjalnych problemów, abyśmy mogli szybko pomóc.

Jako wskazówka, następujące uszkodzenia nie są objęte gwarancją na namioty:

  • Ogólne zużycie podczas dłuższych okresów użytkowania.

  • Wady tkaniny spowodowane nadmiernym zużyciem — w tym siatka drzwi.

  • Wnikanie wody przez tkaninę w wyniku degradacji UV.

  • Wnikanie wody przez szwy spowodowane nadmiernym ścieraniem szwów.

  • Zerwane zamki błyskawiczne spowodowane wymuszeniem, zacięciem lub niewłaściwym użytkowaniem.

  • Nadmiernie napięte/rozciągnięte szwy rozpadają się.

  • Klamry poddane nadmiernej sile lub przetarciu.

  • Zepsuta torba transportowa, jeśli jest przeładowana.

  • Wszelkie pęknięcia masztów namiotowych.

  • Wszelkie uszkodzenia lub pęknięcia wiązki powietrza

  • Uszkodzenia uboczne w wyniku złamania słupa.

  • Uszkodzenia uboczne w wyniku pęknięć wiązki powietrza

  • Degradacja UV.

  • Kondensacja (zwykle spowodowana brakiem wentylacji).

  • Komercyjne wykorzystanie przez firmy wynajmujące

  • Obrażenia od burzy

 

Jeśli zwrócisz produkt, który zostanie uznany za jeden z powyższych, będziesz odpowiedzialny za koszty zwrotu tego produktu. 

Nasza gwarancja, podobnie jak w przypadku innych marek namiotów, jak można się spodziewać, nie obejmuje żadnej gwarancji na jakiekolwiek uszkodzenia produktów lub dodatkowe uszkodzenia rzeczy osobistych spowodowane silnymi wiatrami i warunkami pogodowymi.

 

Obowiązkiem klientów jest sprawdzanie prognoz pogody i aktualizacji, aby zapewnić bezpieczne i bezproblemowe wakacje. O ile kochamy biwakowanie, a wakacje rezerwujemy z wyprzedzeniem, niestety są warunki, w których klient powinien kierować się zdrowym rozsądkiem i podjąć decyzję, czy kontynuować w nierozsądnych warunkach i ryzykować szkodę, czy też niefortunną decyzję o skróceniu wakacji lub poszukiwaniach alternatywne zakwaterowanie, dopóki pogoda nie poprawi się i zapewni odpowiednie i bezpieczne warunki do obozowania. Jako marka kempingowa zdajemy sobie sprawę, kiedy namiot lub markiza doznały uszkodzeń spowodowanych przez burze i silne wiatry, a wszelkie uszkodzenia, które są uważane za uszkodzenia spowodowane przez burzę, spowodują utratę gwarancji.

Nie jest tak, że każdy może używać produktu, uszkadzać go, a następnie oczekiwać wymiany.

 
Wiązki powietrzne OLPRO są wyłączone z gwarancji

 

Przebicia wiązki powietrza OLPRO są traktowane jako „dostateczne zużycie” i dlatego nie są objęte gwarancją. Nie ma również uszkodzeń ubocznych spowodowanych przebiciem wiązki lub złamaniem słupa.

 

Dla Twojej pewności i spokoju każda wiązka powietrza w każdym namiocie i markizie wyprodukowanej przez OLPRO jest testowana przed użyciem. W tym celu wszystkie belki OLPRO są napompowane i pozostawione na dwa tygodnie przed włożeniem do rękawów naszych namiotów i markiz. Dzięki temu wiemy, że każda pojedyncza belka w momencie dostawy będzie dla Ciebie działać. Nadal prosimy o przetestowanie produktu przed wyjazdem, ale najlepsze, co możemy zrobić, to przetestować każdą wiązkę przed wysłaniem produktu. Prosimy o ostrożne napompowanie belek za pomocą dołączonej pompy lub pompy ustawionej na 7psi i nie więcej.

 

Wszystkie nadmuchiwane belki OLPRO są ustawione na ciśnienie 7 psi i nie więcej. Po sprzedaży nie możemy wiedzieć, w jaki sposób belka została napompowana, co zostało użyte do jej nadmuchania ani jak ta belka została potraktowana, ale wiemy, że belki pozwalają napełnić nas do właściwego ciśnienia.

 

Uszkodzenia uboczne obejmują wszelkie uszkodzenia zamków błyskawicznych lub osłony belek, które mogą ulec uszkodzeniu, jeśli belki nie zostaną prawidłowo napompowane lub pękną.

 

Niestety, uszkodzenie belek w wyniku nieprawidłowego użytkowania może nastąpić przy pierwszym użyciu równie łatwo, jak później, więc należy pamiętać, że chociaż dostępne są części zamienne, należy zapewnić lata użytkowania wiązki powietrza przy prawidłowym użytkowaniu.
 
Aby zapobiec uszkodzeniom belek, zespół przygotował filmy informacyjne, które pokażą Ci właściwy sposób napompowania wiązki powietrza I twój bary burzowe
 

Często zadawane pytania dotyczące gwarancji

Sprawdź te najczęściej zadawane pytania aby zobaczyć, czy pomagają. Prawdopodobnie odpowiedzieliśmy na zawarte w nich pytanie.

Posiadamy również kompleksową Sekcja FAQ.

Bardzo łatwo pomylić wyciek z kondensacją. Kondensacja to zmora życia obozowiczów. Zebraliśmy następujący artykuł o tym, jak uniknąć kondensacji:

https://www.olproshop.com/blogs/news/jak-uniknac-kondensacji-w-swoim-namiotze

Zrobiliśmy to, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że wiele osób chce więcej informacji o tym, jak chronić się przed kondensacją, a także dlatego, że otrzymujemy telefony od osób zaniepokojonych wodą w namiocie, która okazuje się być kondensacją – więc mam nadzieję, że te pomogą .

Przygotowaliśmy również film pokazujący dokładnie, jak wygląda wyciek i co należy podać w przypadku roszczenia gwarancyjnego. Dobry przykład dowodu na przeciekający namiot można zobaczyć tutaj.

Przydatne linki:

Prędkości wiatru - https://www.campetent.com/tent-camping-grand-wind-scale.html

Kondensacja - https://www.olproshop.com/a/blog/jak-uniknac-kondensacji-w-swoim-namiocie-lub-machinie 

 

Składanie reklamacji

Aby zwrócić produkt objęty gwarancją, skontaktuj się z nami, klikając kontakt na górze strony lub napisz do nas na adres sales@olpro.co.uk i upewnij się, że podałeś wszystkie swoje dane, w tym numer zamówienia, zdjęcia, które możesz mieć i powód zwrotu. Niepoinformowanie nas o zwrocie spowoduje opóźnienia w jego realizacji.

Niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy, ponieważ standardowy okres zwrotu już minął. Oferujemy jednak usługę naprawy lub wymiany, co oznacza, że ​​odbierzemy produkt od Ciebie i sprawdzimy produkt pod kątem wad produkcyjnych.

Po sprawdzeniu zespół gwarancyjny podejmie decyzję o naprawie lub wymianie produktu.

Upewnij się, że wszystkie elementy wadliwego produktu zostały zwrócone. Jeśli zwracasz namiot lub markizę, upewnij się, że dołączona jest również pompa, kołki, belki/słupy.

Jeśli zwrócisz produkt i zostanie to uznane za problem nieobjęty polityką gwarancyjną. Będziesz odpowiedzialny za koszty wysyłki związane ze zwrotem przesyłki. 

**PROSZĘ ZANOTOWAĆ- Nie przyjmujemy przedmiotów mocno zabrudzonych lub mokrych. Dzieje się tak z powodów związanych ze zdrowiem i higieną. Jeśli produkt zostanie odebranyd z powrotem w tym stanie, to zostanie zwrócony do Ciebie, abyś mógł wrócić później, gdy wyschnie na własny koszt*

 

Jeśli jesteś poza Okresem Gwarancji:

Jeśli jesteś poza okresem gwarancyjnym lub uszkodziłeś produkt lub potrzebujesz części zamiennej, możesz skontaktować się z nami, a my doradzimy, jak samodzielnie naprawić produkt. Możesz również kupić części zamienne na naszej stronie internetowej.

Części zamienne i zamienne

 

Pełne Warunki:

Wszystkie produkty są dostarczane przez OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG.

Wszystkie produkty oznaczone jako OLPRO są projektowane i dostarczane przez OLPRO, a wszystkie ceny zawierają podatek od wartości dodanej (VAT).

Niniejsze warunki określają podstawy, na których można korzystać z naszej strony internetowej i składać zamówienia na produkty od OLPRO Ltd. Zamawiając towary od OLPRO, uważa się, że zrozumiałeś i zaakceptowałeś niniejsze warunki. Dostawcą prezentowanych towarów jest OLPRO, nazwa handlowa OLPRO Ltd. Siedziba OLPRO Ltd, KDO Business Park, Little Witley, Worcestershire, WR6 6LG. Numer rejestracyjny 07890917 (Anglia i Walia).

Nasz Polityka prywatności jest dostępny do obejrzenia w dowolnym momencie. 

Jeśli po zaakceptowaniu zmienisz zdanie, możesz wycofać swoją zgodę na kontakt z Tobą w celu dalszego gromadzenia, wykorzystywania lub ujawniania Twoich danych, w dowolnym momencie, kontaktując się z nami pod adresem sales@olpro.co.uk lub napisz do nas na adres:

OLPRO 

Jednostka 6 KDO Business Park 

Mały Witley 

WR6 6LG

 

Nasz przedstawiciel ds. RODO w UE:

Rickert Rechtsanwaltsgesellschaft mbH - OLPRO LTD, Colmantstraße 15, 53115 Bonn, Niemcy, art-27-rep-olpro@rickert.law. 

 

Koszty dostawy podane są w momencie zakupu. Terminy dostaw są jedynie szacunkowe. 

Jeśli kupisz coś w przedsprzedaży, cena zostanie podana jako cena w przedsprzedaży, a saldo należy uregulować przed dostawą.

Zakupy od OLPRO zostaną obciążone w dniu zakupu towaru przy kasie. W tym samym czasie ustalane są dostawy. Przy każdym zakupie w przedsprzedaży kwota, którą zostaniesz obciążona, będzie kwotą depozytu. Pełne saldo płatności będzie wymagane przed realizacją zamówienia. Jeśli wpłacisz depozyt, jeden z naszych sprzedawców skontaktuje się z Tobą, aby pobrać saldo płatności.

Wszystkie daty uzupełnienia zapasów są przybliżone.

Wszystkie daty zamówienia w przedsprzedaży są przybliżone, ale zawsze staramy się, aby były jak najbardziej zbliżone. Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku dowolnych dat przedsprzedażowych, zezwala się na około 4 tygodnie karencji, biorąc pod uwagę, że czynniki poza naszą kontrolą mogą wpłynąć na datę otrzymania kontenerów z naszych fabryk.

Twoje zamówienie na towary zostaje przyjęte, a umowa zostaje zawarta między OLPRO Ltd a Tobą, gdy wysyłamy zamówione towary, a nie wcześniej. Umowa nie zostaje zawarta w momencie, gdy płatność została pobrana od Ciebie przez OLPRO, ani w momencie, gdy otrzymasz wiadomość e-mail od OLPRO potwierdzającą otrzymanie zamówienia. Do czasu wysłania towaru zamówienie może nie zostać przyjęte przez OLPRO, ale może zostać przez Ciebie anulowane. Wyjątki dotyczą zamówień na spersonalizowane produkty i towary złożone na zamówienie, których nie można anulować po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia; ponieważ takie przedmioty i towary mogą być już w produkcji z powodu Twojego zamówienia. Po zawarciu umowy OLPRO nadal będzie właścicielem wszelkich zamówionych towarów, dopóki nie otrzyma od Ciebie pełnej płatności, mimo że towary mogły już zostać Ci dostarczone.

Jako firma, naszą polityką jest zwrot kaucji za nieodebrane lub niechciane towary lub w przypadku, gdy saldo pozostaje niespłacone.

Jeśli zapłacisz w całości, wyślemy produkt w ciągu 3-4 dni, chyba że wcześniej podano, produkt jest niedostępny i podano datę uzupełnienia zapasów.

Jeśli produkt zostanie zamówiony jednego dnia, anuluj go przed godziną 14:00 tego samego dnia, w przeciwnym razie jest bardziej niż prawdopodobne, że produkt zostanie wysłany. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc we wszystkich przypadkach, ale po wysłaniu produktu nie jesteśmy w stanie anulować zamówienia bez odesłania produktu do nas.

Możesz anulować swoje zamówienie do 30 dni po dostarczeniu zamówienia, ale po dostarczeniu musisz zwrócić produkt do nas w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś (patrz powyżej).

Nasza standardowa opłata za przesyłkę kurierską na terenie Wielkiej Brytanii jest BEZPŁATNA. Możesz kupić dostawę następnego dnia przy kasie, a wszystko w przypadku zamówień poza Wielką Brytanią jest naliczane przy kasie. Zadzwoń do nas w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących dostawy lub jeśli masz jakieś specjalne wymagania.

W naszych ruchliwych okresach może to wpłynąć na nasze standardowe usługi dostawy, konkretne szczegóły dostawy zostaną potwierdzone w momencie składania zamówienia. Należy pamiętać, że pogoda i inne nieprzewidziane okoliczności zawsze mogą wpłynąć na czas dostawy, dlatego prosimy o pozostawienie czasu na otrzymanie zamówienia, a jeśli masz wątpliwości, najpierw porozmawiaj z nami.

W zwykłych okolicznościach wszystkie zamówienia złożone przed godziną 14:00 zostaną wysłane tego samego dnia (w dni powszednie lub w poniedziałek w przypadku zamówienia w weekend) w ramach 48-godzinnej usługi dostawy. Aby zapewnić dostawę następnego dnia, wybierz następny dzień przy kasie. Jeśli nie są to zwykłe okoliczności, zostanie to zaznaczone na produkcie lub poinformujemy Cię o tym.

Wszystkie Twoje towary powinny dotrzeć w idealnym stanie, jednak jeśli otrzymasz towar, który wydaje się wadliwy lub uszkodzony, firma musi zostać o tym powiadomiona w ciągu 24 godzin od otrzymania. Dotyczy to wszelkich pozycji, których może brakować, chyba że na fakturze zaznaczono, że pozycja jest aktualnie niedostępna. Jeśli jakieś przedmioty nie mają być od razu użyte, radzimy klientom sprawdzić, czy zostały one otrzymane w idealnym stanie i czy są sprawne. Ważne jest, aby sprawdzić produkty przed wyjazdem. Nie ponosimy odpowiedzialności za poniesione dodatkowe wydatki. Firma zrobi wszystko, co możliwe, aby Twoja dostawa dotarła na czas i nienaruszona, nie ponosimy odpowiedzialności za żadne dodatkowe wydatki poniesione z powodu opóźnionych lub niekompletnych dostaw.

Dołożono wszelkich starań, aby specyfikacje podane na tej stronie były prawidłowe w momencie oddania do druku, jednak dane techniczne, wymiary i wagi służą jedynie jako wskazówka. Czasami specyfikacje produktów mogą ulec zmianie, w takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby poinformować Cię podczas składania zamówienia. Wszystkie nasze rozmiary i pomiary są przybliżone, ale staramy się, aby były jak najdokładniejsze. Nie udziela się ani nie dorozumianej gwarancji, że towary będą potwierdzać w sposób bezwzględny szczegółowy opis lub publikowane ilustracje.

Jeśli jednak otrzymasz coś, czego nie chcesz, możesz zwrócić w ciągu 30 dni.

Wszystkie nasze produkty są objęte 12-miesięczną gwarancją dotyczącą wad produkcyjnych (nasza 365-dniowa gwarancja) od daty zakupu, chyba że określono inaczej. Jeśli usterka wystąpi w tym okresie, zorganizujemy naprawę lub wymianę przedmiotu po jego sprawdzeniu. Wszelkie opłaty za dostawę zostaną spełnione po sprawdzeniu przedmiotu. Zobacz powyżej pełne szczegóły gwarancji.

Niniejsze warunki nie wpływają na ustawowe prawa klienta.

Nasza umowa z Państwem opiera się na prawie angielskim, a prawem właściwym dla tej umowy jest prawo Anglii i Walii.

 

Rabaty

Rabaty dotyczą tylko produktów marki OLPRO, o ile nie określono inaczej.

Większość produktów oferowanych na OLPROSHOP.COM lub w dowolnej z naszych międzynarodowych witryn to produkty OLPRO - zaprojektowane przez nas i sprzedane Tobie. Posiadamy jednak asortyment innych produktów od starannie wyselekcjonowanych dostawców. Przekonasz się, że większość produktów na OLPROSHOP.COM i naszych międzynarodowych stronach internetowych jest zawsze przecenionych.

Każdy kod rabatowy, który możesz mieć na dalszą zniżkę, będzie zawsze stosowany tylko do produktów OLPRO na stronie, a nie do żadnej innej marki.

Wszystkie rabaty będą miały zastosowanie tylko do zakupów w Wielkiej Brytanii z naszej brytyjskiej strony internetowej znajdującej się pod adresem www.olproshop.com. Obawiam się, że ze względu na sposób ich działania nie możemy oferować rabatów na naszych międzynarodowych stronach internetowych.

 

Numer rejestracyjny (w Wielkiej Brytanii): 07890917

Numer rejestracyjny VAT: GB130 6769 16

Przewiń na górę